כיצד להסיר דבק ציפורניים מהציפורניים?

תוכן העניינים

כיצד להסיר דבק ציפורניים מהציפורניים?

ציפורניים מזויפות נראות נהדר אבל יכול להיות קצת מסובך להסיר אם לא עשית את זה בעבר. או ללכת לסלון כדי להסיר את דבק הציפורניים או לנסות את זה בעצמך בבית. אם יש לך ציפורניים או טיפים מודבקים, את יכולה לנתק אותם בעדינות לאחר השרייתם במי סבון.

לאחר מכן, הסירי את כל שאריות הדבק עם מאגר ציפורניים וקצת אצטון. עבור ציפורניים אקריליות, פשוט השתמשי באציטון כדי להסיר את הציפורניים המזויפות ולתקן את שאריות הדבק שנותרו. לפני שתדעי את זה, תישארי עם ציפורניים טבעיות חזקות ובריאות.

הסרת ציפורניים מזויפות ללא אצטון

השרו את הציפורניים במים חמים וסבון למשך 15 דקות. מלאו קערה או כיור במים חמימים ומעט סבון ידיים עדין. הנח את הידיים שלך בקערה או באגן כך שהציפורניים המודבקות שלך יהיו שקועות לחלוטין במים, ושמור אותן שם כ-15 דקות.

פתיחת תלתלים שיער

עוד על: גוונים בשיער.

הסבון והמים יספגו בדבק הציפורניים וירככו אותו, ויקלו על הסרת הציפורניים.

את יכולה גם להשרות את הציפורניים שלך במעט אצטון טהור כדי לרכך את הדבק, אבל שימי לב שאציטון הוא הרבה יותר קשה על העור, הציפורניים והציפורניים שלך מאשר מים וסבון.
לחלופין, תרככי את דבק הציפורניים שלך על ידי הנחת כמה טיפות שמן לציפורן על כל ציפורן מלאכותית ותני לה להיספג לכמה שניות.

לשחרר בעדינות את הציפורניים המזויפות לאחר שהדבק התרכך. חפשו נקודה שבה הציפורן כבר התחילה להתנתק, והתחלו בעדינות לנקר את הציפורן מהנקודה הזו. אם אינך מוצא נקודה רופפת, עבדי בזהירות את קצה פצירה מתחת לקצוות הציפורן המזויפת כדי לשחרר אותה.

אל תנסי למשוך את הציפורן אם היא לא משתחררת בקלות. השרי את הציפורן במי סבון לעוד כמה דקות אם צריך לרכך את הדבק עוד קצת.

השתמשי במאגר ציפורניים כדי לנקות בזהירות דבק עודף. ברגע שהציפורניים המלאכותיות כבויות והציפורניים הטבעיות שלך התייבשו מעט, השתמשי בצד ה”חף” של גוש ציפורניים כדי לטשטש את רוב הדבק. כאשר את מרוצה שהסרתם את רוב הדבק או את כולו, שטפי את האבקה במים.

עוד על: איך לעשות איפור לנשים מבוגרות?

אם תרצי, תוכל להשתמשי בצד ה”זוהר” של המאגר כדי ללטש את הציפורניים שלך לאחר ליטושן.

הסירי את כל הדבק שנותר עם אצטון. השרו צמר גפן באצטון ושפשפו אותו על כל ציפורן כדי להסיר שאריות של דבק ציפורניים. שטפו את הידיים במים וסבון כדי לשטוף את האצטון וכל שאריות אחרות על הידיים והציפורניים.
אם הציפורניים שלך מרגישות יבשות לאחר ששפשפת אותן באציטון, מרחי מעט קרם לחות לציפורניים או שמן לציפורן.

הסרת ציפורניים מזויפות עם השריית אצטון

קצצי את הציפורניים המלאכותיות שלך עד כמה שאפשר. ציפורניים אקריליות עשויות מחומרים הנצמדים ישירות לציפורניים הטבעיות שלך במקום להידבק בדבק. השתמשי במספריים או קוצץ ציפורניים כדי לקצץ את הציפורניים המלאכותיות לאורך קצר אך נוח, מבלי לחתוך אף אחת מהציפורניים הטבעיות שלך. זה יהפוך את שאר תהליך ההסרה למהיר יותר מכיוון שיהיה פחות חומר להתמוסס.

אל תקצץ לתוך מיטת הציפורניים שלך כי זה יהיה כואב.

איך להיראות צעירה בעשר שנים?

תהליך זה עובד עבור SNS (ציפורניים אבקת טבילה), וציפורניים אקריליות.

לנקות את המשטח המבריק של הציפורן המלאכותית. אם הציפורניים האקריליות עדיין מחוברות לציפורניים הטבעיות שלך, השתמשי בפצירה כדי להסיר את המשטח המבריק. שפשפי את הקובץ קדימה ואחורה על הציפורניים שלך עד שהמשטח המבריק נעלם והציפורניים נראות מט. נסי לשפשף כל חלק של הציפורן באופן שווה. זה יהפוך את תהליך ההסרה למהיר ויעיל יותר.

אם את רואה אחת מהציפורניים הטבעיות שלך עוברות מתחת לציפורניים המזויפות, הפסיקי לשייף את הנקודה הזו. אם תמשיך לשייף, את מסתכנת בפגיעה בציפורניים הטבעיות שלך.

נגבי כל אבק עם מטלית נקייה ויבשה. מטלית מיקרופייבר היא אופציה זולה ויעילה; עם זאת, כל מטלית נקייה תעבוד. הסירי כל אבק מהציפורניים שלך כדי להקל על האצטון לחדור לשארית האקריליק.

שמן קוקוס לשיער

עוד על: מדבקות הרזיה.

שפשפו ג’לי נפט על העור סביב הציפורניים. זה יעזור להגן על העור שלך מפני אצטון. מרחו שכבה דקה על מיטות הציפורניים והעור מתחת ומסביב לציפורניים.

אם יש לך עור יבש או רגיש, מרחי את ג’לי הנפט בנדיבות.

עטפו כל אחת מהציפורניים על יד אחת בצמר גפן טבול באציטון. אם האצטון שלך מגיע בבקבוק טפטפות, סחטי אותו בעדינות על כריות הכותנה. אם האציטון מגיע בבקבוק רגיל, תצטרכי לשפוך אותו לקערה חד פעמית קטנה ואז לטבול את כריות הכותנה בקערה. הניחי כל כרית צמר גפן ספוגה על אחת מהציפורניים שלך.

אם אין לך כריות צמר גפן, גם כדורי צמר גפן יעבדו.

רכשו רפידות אצטון וצמר גפן מבית מרקחת או סופרמרקט. אם יש לך עור רגיש, בחרי מסיר לק על בסיס אצטון המיועד לעור רגיש.

האדים מאציטון יכולים להיות רעילים, אז השתמשו בו תמיד באזורים מאווררים היטב.

עטפי חתיכת נייר אלומיניום סביב כל ציפורן וכרית צמר גפן. תלשי חתיכת נייר אלומיניום בגודל של כ-1 אינץ’ (2.5 ס”מ) על 2 אינץ’ (5.1 ס”מ). בדקי שכרית הצמר גפן במקומה ולאחר מכן עטפי את נייר הכסף סביב הציפורן וכרית הצמר גפן.

רדיד האלומיניום יעזור ללכוד חום ולחות כך שהאצטון לא יתנדף לפני שלדבק יש סיכוי להתרכך. זה מאיץ את תהליך ההסרה.

חזרי על התהליך עבור כל הציפורניים ביד אחת, ולאחר מכן עברי אל היד השנייה. אם את מתקשה לעבוד על היד הנגדית שלך בזמן שהיד המקורית שלך עדיין ספוג, בקשי מחבר לעזור לך או המתיני עד שתסירי את נייר הכסף ואת רפידות הכותנה לפני שתנסי להפעיל את היד השנייה.

עברו לדף: איפור פנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות