איך ליצור גוונים בשיער בצורה מושלמת?

תוכן העניינים

איך ליצור גוונים בשיער בצורה מושלמת?

כולנו היינו שם. את רוצה לצבוע את השיער וליצור גוונים בשיער ואת מסודרת לבלונד, אבל אין לך מושג באיזה גוון לבחור. הנה כמה סודות על מציאת הגוון המושלם בפעם הראשונה ובמינימום נזק לשיער שלך.

הביני אילו גוונים של בלונדינית את שוקלת. בין אם את צובעת את השיער שלך מקופסה או בסלון יופי, הגוונים יכולים להישמע כמו אפשרויות אוכל במאפייה. גוונים חמים מכילים מילים כמו חם, דבש, זהוב, חמאה, קרמל או נחושת. גוונים קרירים נקראים אפר, בז’, פנינה וקרח.

קבעי את גוון העור שלך. רוב האנשים בעלי גוון חם או קריר. גוון הבלונד שתבחרי לשיער שלך תלוי בגוונים הבסיסיים בעור שלך.

  • לאנשים בעלי גוון חם יש עור זהוב, זית או כהה עם עיניים חומות. שיערם שחור, חום או בלונדיני כהה.
  • אנשים נחשבים לשיזוף חם בקלות. אם את בעלת גוון חם, השיער שלך משקף זהב, ותכשיטי זהב נראים טוב על העור שלך.
  • לאנשים בעלי גוון מגניב יש עור בהיר עם עיניים כחולות או ירוקות. יש להם שיער בלונדיני, אדום או חום בהיר. האנשים האלה נשרפים במקום להשתזף. אם את בעלת גוון קריר, השיער שלך עשוי לשקף כסף באור. תכשיטי כסף נראים טוב על העור שלך.
  • הפכי את היד שלך. תסתכלי על הוורידים בפרק היד ובזרועותיך. אם הם נראים ירוקים, יש לך גוונים חמים. אם הם כחולים, את בעלת גוון מגניב. שיטה נוספת היא להחזיק פיסת נייר לבנה עד הפנים. אם את בעלת גוון קריר, העור שלך ייראה כחול בהשוואה לנייר. אם את בעלת גוון חם, העור שלך ייראה צהוב או זהוב ליד הנייר.

מחליקי שיער מומלצים

לכי על גוון טבעי של בלונד אם את צובעת בבית. לא משנה איזה גוון עור יש לך, אם את רוצה שהשיער שלך ייראה טבעי, לך רק 2-3 גוונים בהירים יותר מצבע השיער הטבעי שלך.

שקלי גם את צבע הגבות שלך כשאת מחליטה על גוון בלונדיני טבעי.
אפשר בקלות לעשות כמה גוונים בהירים יותר בבית. הרמת צבע השיער הטבעי של השיער שלך ניתן להשיג כמה גוונים באמצעות צבע קופסא.
אם את הולכת בכמה גוונים בהירים יותר על שיער שכבר צבוע, אבל השיער שלך כהה באופן טבעי, לכי על גוונים בלונדינים בגווני אפר.
שקלי לצבוע את השיער שלך בגוונים קרירים או ניטרליים של בלונד אם את עושה את זה בבית. גוונים חמים, עם זהב או דבש בכותרת, יכולים בסופו של דבר לגרום לשיער שלך להיראות כתום.

בחירת צבע לגוונים בשיער

לכי על צבעים מגניבים אם יש לך גוון ורדרד לעור שלך. הוספת חום לשיער שלך אם יש לך גוון ורדרד עלולה לגרום לאדמומיות יתר של הפנים שלך. לכי על גוונים בלונדיניים קרירים יותר, כמו בלונד חולי, בלונד אפרפר או בלונד בז’.

צבע גוונים בשיער מומלץ על בלונדינית דבש כהה יותר אם יש לכם עור כהה יותר. כל אחת יכולה להיות בלונדינית, אבל את חייבת למצוא גוון משלים לעור שלך. עור כהה יותר וזית עשוי לא להתאים לגוון בלונדיני סופר בהיר.

נסי במקום זאת בלונדינית דבש. הצעה נוספת היא לשמור על השורשים הכהים יותר ולבקש הדגשות בז’ זהובות. השורשים עוזרים למנוע מהפנים שלך להישטף החוצה.

קרמל הוא גוון נוסף של בלונד שיחמיא לגוונים שלך.
לחילופין, את יכולה לנסות גוונים בלונדיניים חמאתיים או תותים.
אם יש לך שיער חום, היזהר מבהיר מדי כי זה יכול לשטוף אותך החוצה. הימנעי מפלטינה, לבן או כתום. לכי על הדגשות בלונדיניות או נמוכות במקום.

הוסיפי יותר צבע לשיער שלך אם יש לך עור בינוני. את יכולה לנסות בלונדינית זהוב, בלונדינית בז’, או אפילו בלונדינית בהירה. שמרי על חום בשיער שלך כדי להתאים לגוון העור החם שלך. כדי לקבל אומברה עדינה, שמור על הבסיס החום הבהיר שלך והוסיפי גוונים שונים של הדגשות דבש דרך אמצע השיער שלך, כשהוא קצת יותר בהיר בקצוות.

מעל 35 אלף לקוחות מאושרים מהמחליק. הקליקו על התמונה לרכישת המחליק:

מסלסל שיער עם 5 אפשרויות עיצוב - דונה אלקסיה

 

אם יש לך גווני עור חמים, הימנעי מצבעי בלונדיניים פליזים. צבעי בלונד פליז יכולים בסופו של דבר לתת לך גוון כתום. צבעים אפרוריים יכולים להשאיר אותך שטופה החוצה.

לכי על זהוב כשיש לכם עור בהיר. אם יש לך עור בהיר, את רוצה לבחור בצבע זהוב, תות או בלונד בהיר תוך התרחקות מלבן, אפר ואדמדם.

ככל שהעור שלך בהיר יותר, כך הגוון הבלונדיני יהיה בהיר יותר תוך כדי מראה טבעי.
נסו דגשים חמאתיים על בסיס קרמל. עבור בלונדינית רב-ממדית ובהירה יותר, לכי על תערובת של חמאה, זהב ודבש.
צביעת השיער שלך לבלונד עובדת היטב אם היית בלונדינית בילדותך, או שהשיער שלך נהיה בלונדיני כשבילית בשמש.

התייעצי עם איש מקצוע לעבודות צביעה דרסטיות. לבלונדינית נועזת שמעבר ל-2-3 גוונים בהירים יותר מצבע השיער הטבעי שלך, חפשי את עזרתו של מעצב שיער מקצועי. גוונים בלונדיניים קיצוניים או הבהרה דורשים הלבנות מרובות, ולרוב, ביקורים מרובים במספרה.

אם תנסי להלבין את השיער שלך בבית, את עלולה להסתיים עם שיער צהוב בננה או כנרית או כתום זהוב פליז.

כל אחת יכולה להיות בלונדינית פלטינה, אבל זה עלול לקחת חודשים כדי להשיג. שיער בהיר יותר יהיה הרבה יותר קל לצבוע בלונד לבן. שיער שנצבע בעבר או שיער כהה באופן טבעי ייקח הרבה יותר זמן. כדי לצבוע את השיער בבטחה, את צריכה להבהיר את השיער בהדרגה. אם השיער שלך כהה, לא תוכל להגיע לבלונד פלטינה בביקור אחד. זה יכול לקחת חודשים של צבעים בגוונים בהירים יותר כדי להצליח להגיע לבלונדינית לבנה. רוב צבעי השיער צריכים לפחות 3 פגישות כדי להשיג סטטוס בלונדיני מלא.

קראו עוד על: קונסילר מומלץ.

לבלונדינית לבנה, לכי על בלונדינית קרח אם את בעלת גוון חם. בלונד פלטינה עובד טוב יותר על גוונים קרירים.

זכרי – אין לבן. בקשי ממומחה שיער שיעזור לך להבין את הגוונים הלבנים השונים אם את מתקשה.

היזהרי בעת הלבנת השיער שלך. בבית הלבנה יכולה להשתבש מאוד. אם זו הפעם הראשונה שאת צובעת את השיער שלך, פני לאיש מקצוע.

בעת הלבנה בבית, הקפידי לעקוב בדיוק אחר ההוראות על הקופסה. אל תשאירי את האקונומיקה במשך יותר מ-45 דקות.

השיער שלך צריך להיות צהוב חיוור כשתסיים להלבין. אם זה כתום, מה שקורה לפעמים עם שיער כהה מאוד, המתיני שבוע כדי להלבין שוב. שמי טיפולי מיזוג על השיער שלך במהלך השבוע הזה.
אם את מנסה לצבוע את השיער פלטינה בבית, תצטרכי להשתמש בטונר סגול או בשמפו על השיער. זה חובה אם את רוצה לצבוע את השיער שלך בלונדיני לבן כי זה מוחק את הפליז הצהוב.

לכי על טונר בנפח 30 או 40. יש לשטוף עם חומץ לבן כדי לשמור על צבע הטונר ארוך יותר.
אל תנסי להשאיר את האקונומיקה על השיער שלך לפרק זמן קצר יותר כדי להגיע לבלונד כהה יותר וזמן ארוך יותר כדי להגיע לבלונד בהיר יותר. אקונומיקה לא עובדת ככה. זה מפשיט את השיער אם הפיגמנטים.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות