לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך להיראות צעירה בעשר שנים?

תוכן העניינים

איך להיראות צעירה בעשר שנים?

כולנו מרגישים את ההשפעות של הגיל, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להוסיף נעורים ומרץ למראה שלנו אם ניקח את דעתנו. כדי להיראות צעיר יותר בעשר שנים, את יכולה לעקוב אחר טריקים רבים של איפור, שיער ומלתחה כדי לקבל את המראה הצעיר שאת הולכת עליו.

את יכולה גם לעבוד על שמירה על אורח חיים שיכול לשמור על מראה רענן כמו חיננית. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שאת עדיין יפה, לא משנה באיזה גיל את; למעשה, אנשים רבים נראים במיטבם מאוחר יותר בחיים, לאחר שפיתחו את הביטחון העצמי שלהם וגדלו לתוך המראה שלהם. אם את רוצה לדעת איך להיראות צעירה בעשר שנים, עייני בשלב 1 כדי להתחיל.

גוונים בשיער

טיפול בפנים שלך

השתמשי בתכשיר ניקוי פנים כל יום. הקפידי לבחור בתכשיר ניקוי עדין, ושאין בו עודפי שמן. אם תכשיר הניקוי שלך חריף מדי, הוא עלול לייבש את העור ולגרום לך להזדקן מהר יותר.

וודאי שחומר הניקוי מיועד לקבוצת הגיל שלך, לא לבני נוער, ושאומרים שהוא מעניק לחות ועדין לעור שלך. כדאי להשתמש בתכשיר הניקוי לפני שתלבשי איפור כלשהו.

אם אינך משתמשת בתכשיר ניקוי פנים, אז את צריכה להיתרגל להשתמש באחד, במיוחד אם את מבוגרת. ניקוי מסיר את עקבות הכימיקלים מהסביבה שלך, כמו גם כל איפור שעלול לגרום להזדקנות אם תשאיר אותו על העור זמן רב מדי.

תמיד להרטיב את הפנים שלך לאחר הניקוי. חשוב להעניק לחות לעור כדי לשמור על מראה רענן ונקי, כמו לנקות אותו מחומרים מזיקים.

מצאי קרם לחות המיועד ל”אנטי אייג’ינג” ובעל השפעות לחות עמוקות.

גברים יכולים להפיק תועלת מהמוצר הזה בדיוק כמו נשים, גם אם הם לא רגילים להשתמש בקרם לחות או משהו על הפנים שלהם.

הגני על העור שלך מפני השמש. קרם הגנה אינו מיועד רק לחוף הים. אם את באמת רוצה להיראות צעירה בעשר שנים, אז את צריכה להקפיד ללבוש הגנה מפני השמש בכל פעם שאת יוצאת אל השמש.

תוכלי למצוא קרם לחות שכבר מכיל SPF, שיכול למנוע את התייבשות הפנים שלך תוך הגנה עליהן גם מהשמש.

עוד על: איך להתלבש לקראת האביב?

נזק מהשמש הוא אחד הדברים שעלולים לגרום לך להזדקן בטרם עת, אז הקפידו ללבוש לפחות מקדם הגנה 15 בכל יום. אחרת, את עלול בסופו של דבר עם קמטים, כתמים חומים ועור פנים עמום יותר ממה שאת רוצה שיהיה.

אל תשימי ק את קרם ההגנה על הפנים שלך. שימי אותו על החלק העליון של הידיים שלך, הזרועות שלך, החזה שלך, או כל חלק אחר בגופך שייחשף גם לשמש. זה ימנע ממך את כתמי הגיל האלה על הידיים והחזה שלך.

פילינג את העור שלך. פילינג הוא עוד תרגול שאת צריכה להתרגל אליו אם את רוצה שהעור שלך יתחיל להיראות צעיר יותר. זה יגרום לעור שלך להרגיש רך יותר ויגרום לו להיראות בהיר יותר, תוך שהוא משאיר אותך רענן.

שוב, וודאי שאת בוחרת את הקרם הנכון שמיועד לאנשים בגיל שלך, כך שהוא עדין כפי שהוא צריך להיות. עשי לך הרגל להפוך את הפילינג לחלק משגרת היומיום שלך.

שמן קיק לשיער

השתמשי בשיער הפנים שלך לטובתך.

הנה מה שגברים ונשים צריכים לעשות עם שיער הפנים שלהם כדי להיראות צעירים בעשר שנים:

נשים צריכות לשאוף לשמור על הגבות שלהן יפות ועבות. את אולי חושבת שגבות סופר דקות גורמות לך להיראות סקסית, אבל הן בעצם יגרמו לך להיראות מבוגרת יותר.

ככל שאת מזדקנת והגבות שלך מתדלדלות מעט, בחרי עיפרון באותו גודל כמו הגבות שלך כדי למלא את הגבות שלך כדי לשמור על מראה הפנים שלך צעיר. גבות עבות יותר ישמרו על הפנים שלך צעירות ומלאות.

גברים צריכים לשמור על פניהם מגולחים או גזוזים; שיער פנים מקושקש יותר גורם להם להיראות מבוגרים ממה שהם באמת. תופתעי לגלות כמה צעירה יותר תיראי מיד אם רק תגזוז או תגלחי את שיער הפנים.

עוד על: מוצרי יופי שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות