איך לעשות איפור לנשים מבוגרות?

תוכן העניינים

איך לעשות איפור לנשים מבוגרות?

ככל שאת מתבגרת, שינויים טבעיים בעור שלך מתחילים לשנות את המראה שלך וליצור אתגרים חדשים כשאת מתאפרת. אבל, עם כמה התאמות בשגרת האיפור שלך, את יכולה להיראות כמו האני הכי מדהים שלך בכל גיל! התחילי בניקוי והענקת לחות לפניך והנחת בסיס כיסוי קל. משם, הוסיפי צבע ללחיים, לעיניים ולשפתיים שלך כדי להעניק לפנים שלך זוהר מדהים ובריא. אז איך לעשות איפור לנשים מבוגרות?

יצירת פנים טריות עם קרן ולעשות איפור לנשים מבוגרות

שטפו את הפנים עם תכשיר ניקוי עדין. לפני מריחת האיפור, נקי בעדינות את הפנים שלך עם ניקוי פנים עדין ומים פושרים כדי לשטוף לכלוך, שמנים ומזהמים אחרים שעלולים לגרות את העור ולגרום לדלקת. עסו את חומר הניקוי לתוך העור בקצות האצבעות, מכיוון ששימוש במטלית או בספוג עלול לגרות את העור. שטפו את כל חומר הניקוי ויבשו את הפנים עם מגבת נקייה.

גוונים בשיער

הימנע מחומרי ניקוי המכילים מרכיבים קשים ומייבשים כגון בשמים, אלכוהול או פרבנים.

מכיוון שהעור שלך נוטה להתייבש עם הגיל, בחרי בתכשיר ניקוי לחות המכיל מרכיבים כמו חמאת שיאה או גליצרין. זה יעזור לחות לעור שלך ולמזער קמטוטים, קמטים וכתמים יבשים.

החליקי על קרם לחות בתנועות קלות וסוחפות. שטיפת הפנים שלך עלולה לייבש אותן, מה שיגרום להזדקנות העור שלך ולגרום לאיפור להתחזק בצורה לא אחידה. לאחר שטיפת הפנים שלך, החליקי קרם לחות או סרום לחות על העור שלך, עובד ממרכז הפנים שלך ומתמזג החוצה.

השתמשי בתנועות קלות וסוחפות עם קצות האצבעות כדי לשפר את זרימת הדם ולעזור לעור שלך לספוג את קרם הלחות.

אל תשכחי את הצוואר ואת קו הלסת שלך! כאשר מורחים קרמי לחות על אזור זה, התחילי בבסיס הצוואר שלך ועבר למעלה לכיוון הלסת שלך, ולאחר מכן עבד ממרכז הסנטר לאוזניים.

בחרי קרם לחות המכיל רטינואידים או חומצה היאלורונית כדי להילחם בקמטים ולמצק את העור. קרם לחות עם הגנת UV יכול גם לסייע במניעת נזקי שמש והזדקנות מוקדמת.

עוד על: כיצד למרוח אייליינר?

יש למרוח פריימר כדי ליישר פגמים.

פריימר יוצר קנבס חלק לאיפור שלך ועוזר למזער את המראה של קמטים, אדמומיות ודלקות. החליקי את הפריימר בעזרת קצות האצבעות, החל ממרכז הפנים ועבוד כלפי חוץ.

חפשי פריימר שמעניק לחות לפנים שלך כדי לעזור לעור שלך להיראות טלאי וצעיר.

חלק מהפריימרים נוצרו במיוחד עבור עור בוגר. אלה נוטים להכיל חומרי לחות ומרכיבים המפחיתים קמטים, כגון חומצה היאלורונית.

בחרי בסיס נקי וניתן לבנייה כדי למנוע עוגות. אולי תתפתו לטפטף על בסיס עבה במאמץ להסתיר קמטים ופגמים, אבל בסיס כבד יכול למעשה להצטופף בקמטים עדינים ולהפוך אותם לבולטים יותר. במקום זאת, בחרי בסיס טהור עם כיסוי שניתן לבנות כדי לשכלל את העור שלך מבלי לגרום לו להיראות מוגזם.

מחליקי שיער מומלצים

קרם BB או CC קל יכול לעזור להחליק את הפגמים ולהעניק לעור שלך ברק קל. אל תפחדי לקבל מעט ברק לעור שלך – זה יעזור לתת לך מראה צעיר יותר!

בחרי בסיס שתואם את צבע העור הטבעי שלך. קבלי בסיס עם פיגמנט עשיר שקרוב לצבע הטבעי שלך כדי ליצור זוהר בריא. הימנעי מבחירת בסיס קל מדי, שיכול לתת לך מראה מכובס ולגרום לך להיראות מבוגר יותר.

מצד שני, בסיס שהוא הרבה יותר כהה מגוון העור הטבעי שלך ייראה זועף ולא טבעי.

עוד על: כיצד להסיר את האדמומיות של פצעון?

אם אפשר, בדוק מעט מהבסיס על הצוואר, קו הלסת ומרכז הפנים שלך כדי לוודא שזה מתאים.

מערבבים את הבסיס שלך ממרכז הפנים שלך. השתמשי באצבע שלך כדי לטפטף מעט בסיס על המצח, האף, הלחיים והסנטר. לאחר מכן, השתמשי בספוג מוליך לח או במברשת יסוד כדי לטבול בעדינות את הבסיס ולמזג אותו כלפי חוץ ומעלה.

עוד על: איך להיות מטופחת?

הקפידי לא לגרור או לשפשף את הבסיס, כי זה יכול לגרות את העור שלך. היזהרי במיוחד מהעור העדין מתחת לעיניים שלך.

החליקי קונסילר על כל נקודה בעייתית ומרחי אותו פנימה כדי להתמזג. השתמשי בשרביט קונסילר או במברשת כדי להחליק מעט קונסילר על האזורים מתחת לעיניים שלך (במיוחד השקע בזווית העין, ליד האף) וסביב הנחיריים. טפחו קונסילר בכיסוי מלא על כל כתמים חומים או פגמים. השתמשי במברשת או באצבע שלך כדי להקיש את הקונסילר לתוך העור שלך.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

אייליינר נוזל שחור ייחודי

 

עבור האזורים המוצללים מתחת לעיניים שלך, השתמשי בקונסילר שהוא קצת יותר בהיר מגוון העור הטבעי שלך.

פזלו מעט את עיניכם בעת הקשה בקונסילר מתחת לעיניים. זה יכול לעזור לך להיכנס לקמט מתחת לעין בצורה מדויקת יותר.

מברישים על שכבה קלה של אבקה. השתמשי במברשת אבקה רכה כדי לסחרר על שכבה דקה של אבקת הגדרה שקופה. התמקד באזורים כמו האף, הלחיים ואמצע המצח שלך, במיוחד אם הם נוטים להיות מעט שמנוניים.

שימו לב לא להגזים בפודרה, מכיוון שהיא עלולה לגרום לפנים שלכם להיראות קהות או להתייצב בקמטים עדינים ולגרום לכם להיראות מבוגרות יותר.

עברו לדף: מחליק שיער מומלץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות