איך להיות נערה מתבגרת מדהימה

תוכן העניינים

איך להיות נערה מתבגרת מדהימה?

איך להיות נערה מתבגרת מדהימה? או רוצה להיות הבחורה הכי יפה בסביבה? זו תוכנית שאת יכולה לקחת כדי להפוך לבחורה היפה ביותר שאתה יכול להיות.

עור

לנקות כל אקנה על הפנים שלך. הפנים שלך צריכות להיות סטריאוטיפיות ברורות, זוהרות וללא אקנה כדי להיות מדהימות אבל זה רחוק מלהיות נכון. לאנשים מדהימים רבים אין את העור הכי טוב בעולם. עם זאת, זה לא יכול למנוע ממך לנסות להשיג את העור המושלם הזה. כל יום ולילה כדאי לעקוב אחר השגרה שאחריה.

 

איפור מעושן עדין

להתיז את הפנים שלך במים פושרים

לעולם אל תשתמשי במים חמים מכיוון שהם יפתחו את הנקבוביות שלך, מה שיאפשר ללכלוך ולכלוך להיכנס לעור שלך. שימוש במים חמים יוביל גם לעור יבש קיצוני. השתמשי בתכשיר ניקוי או תרחיץ פנים המתאימים לסוג העור ולעסות אותו לתוך הפנים שלך במשך כדקה, כוון לאזורים שבהם נמצא אקנה.

שטפו את פניכם במים הקרים ביותר שהפנים שלכם מסוגלות לשאת.

יבשו את הפנים שלכם ומרחו חומר עפיצות או טונר על כל הפנים ותני להם שנייה או שתיים להתייבש. אם את מתחת לגיל 16, בהחלט יש להימנע מחומרים לא נכונים על הפנים. מרחי קרם לחות על כל הפנים שלך מכיוון שזה יעניק לחות לעור שלך.

השתמשי בכל תרופה שנקבעה על ידי רופא העור שלך (אם יש לך כזו) או כל טיפול שיש לך כעת. אם אין לך בעיות עור, את יכולה לדלג על שלב זה.

פילינג קלות את העור (והשפתיים) עם סקראב או פילינג כל יומיים. וודאו שכל לילה שמים וזלין על השפתיים ותתעוררו לשפתיים חלקות ומלאות; בשעות היום, מומלץ למרוח תמיד מזור שפתיים כדי לא לקבל שפתיים יבשות, סדוקות וסדוקות. כמו כן, תקן כל שינויי צבע בעור.

מאמר מרתק: שגרת טיפוח פנים היומית שלי.

אם יש לך כתמים אקראיים של צבע כהה על העור שלך, פני לרופא עור. נסו לדהות עיגולים כהים מתחת לעיניים עם גלילי עיניים.
אם יש לך נמשים, תתרגשי! רק ל-2% מהעולם יש אותם.

פילינג באמצעות ליפה בזמן הרחצה

הוא מסיר תאי עור מתים אשר הופכים נותנים לך עור זוהר, חלק ורך!
שימו קרם לא יותר משלוש דקות לאחר הרחצה כדי שהעור שלכם לא יתייבש. את אף פעם לא יכולה להגזים בלחות!

להתגלח כל יומיים. בחברה הישראלית, גילוח בית השחי, הרגליים, אזור הביקיני, ולפעמים הידיים, נחשב להיגייני; השתמשי בסכין גילוח טוב כמו ונוס חיבוק. גילוח הוא אופציונלי ומקובל לחלוטין לא להתגלח.

למרוט את הגבות שלך כשצריך

אנשים לא בדיוק מאוהבים בגבות גורילה אבל ברגע שהם יאלפו, אנשים יקנאו.
אם יש לך גבות סופר דקות, קחי עיפרון גבות ומלאי אותן.

הקפידי לשים קצת דאודורנט ולמרוח בושם על ה”נקודות החמות” שלך כגון הצוואר, פרקי הידיים, פנים המרפקים, האחורי של הברכיים וכו’.

צחצחי שיניים טוב מאוד. זה מאוד ברור, אבל אף אחד לא רוצה להריח ריח רע מהפה כשאת מדברת איתו. בעת צחצוח שיניים, הקפידי לצחצח את הלשון, החניכיים, גב השיניים ובפנים הלחיים.

אם את מרגישה כאילו השיניים שלך קצת “צהבהבות”, הלבן אותן באמצעות תרופות תוצרת בית, ביקורי רופא שיניים מקצועיים, מגשי פה וכו’.

השתמשי תמיד בחוט דנטלי והשתמשי במי פה לאחר צחצוח השיניים.
אם יש לך מחזקים, נקי אותם כל יום. אם יש לך פלטה, היזהרי במיוחד בעת הניקוי.

שטפו ידיים בכל פעם שאתם משתמשים בשירותים – לא תאמינו כמה אנשים לא עושים זאת!

קחי ויטמינים! באופן אידיאלי את צריכה לקבל את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים לך מהתזונה שלך, אבל נטילת תוסף ויטמינים/מינרלים יכולה להיות טובה לחיזוק נוסף.

 

איך לטפח ציפורניים ארוכות

בּריאות

קבעו לוח זמנים טוב לשינה. את תיראי ותרגישי פי עשר טוב יותר אם תעשי זאת! זה לא אומר שאת צריכה ללכת לישון ב-7:00 כל ערב. אבל אם את הולכת לישון בעשר, ומתעוררת בשש, זה שמונה שעות טובות!

בעת שינה, את צריכה לישון לפחות 8-9 שעות. עם זאת, יש אנשים שמצליחים לישון רק 7 שעות בעוד שחלק מהאנשים צריכים לישון 10 שעות. \

הכל תלוי בגוף שלך ובסופו של דבר תמצאי את מספר השעות שאתה צריך.

את לא צריכה לעמוד בלוח הזמנים במהלך סופי השבוע. וודאו שאתם לא הולכים לישון בזמנים מגוחכים (1:00 בבוקר היא לא שעת השינה הטובה ביותר). את לא רוצה להתעורר עם עיניים צפופות דם ועור עייף ועמום. את צריכה את שנת היופי שלך!

שלבו לפחות 30 דקות של פעילות גופנית 5-6 פעמים בשבוע.

זה יכול לכלול שיעורי יוגה, רכיבה על אופניים, ריצה של קילומטר או שניים, הרמת משקולות למשך חצי שעה או ריקוד בבית לצלילי השירים האהובים עליך.

אכלו תזונה בריאה.

אל תנסו להרעיב את עצמכם, בסופו של דבר תיכשלו ובסופו של דבר עם הפרעת אכילה או גדולה יותר ממה שהתחלתם – כך או כך תהיו אומללים. הקפידי לאכול הרבה פירות וירקות כל יום ולשתות 2-3 ליטר מים (יותר אם את מתאמנת).

עברו לדף: סקסית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות