2023 טרנדים: קוסמטיקה

תוכן העניינים

2023 טרנדים: קוסמטיקה

טרנדי האיפור הלוהטים לשנת 2023 עלו למסלולים! אנו נרגשים לראות תפיסות חדשות על הקלאסיקה, כמו גם אמירות נועזות ומקוריות להשראה. המראה העדכני ביותר הוא רב-תכליתי, לביש וקל ליצירה מחדש בבית, אז אל תפחדי להתנסות ולהוסיף יתרון עכשווי לשגרה הנוכחית שלך. אז מהם ה2023 טרנדים: קוסמטיקה?

עין חתול קלאסית לעולם לא תצא מהאופנה, אבל לעונה זו יש תפיסה גרפית נועזת יותר. במקום תנועות רטרו קטנות, חשבו על קווים עבים וחדים שנמשכים לכיוון הרקות. את יכולה אפילו להוסיף קו שני המשתרע מקו הריסים התחתון כדי ליצור אפקט עין חתול כפול, מניפה קו מתעלת הדמעות הפנימית או לשחק עם צורות והצללות. כדי לקבל קווים ישרים ונקיים, נסי להשתמש בחתיכת סקוטש בפינה החיצונית של העין כמדריך.

לחצו על התמונה לרכישת אייליינר:

אייליינר נוזל שחור ייחודי

בנוסף לעין החתול, תוחם דיו שחור נמצא יותר מתמיד. תחום את עינייך בתוחם נוזלי שחור, כמו אייליינר בלינק, לקבלת ההגדרה האולטימטיבית. ניתן גם לתחום רק את קו הריסים העליון למראה יומיומי או רק את קו הריסים התחתון לאירוע ערב זוהר בהשראת רוקנרול.

גבה מטופחת עוזרת למסגר את פניך ומוסיפה ליטוש מיידי לכל מראה. חובבות איפור ברחבי העולם עדיין לא יכולות לקבל מספיק מגבות חזקות ומוגדרות בשנת 2023. מעבה וכהה ועד מולבן או כהה, הגבה הישראלית חיה וקיימת.

לא יכול להיות קל יותר לזייף גבה נועזת יותר עם ערכת איילינר וסט ריסים. סט זה כולל לא רק שלושה גוונים של פודרה הניתנת להתאמה אישית, הוא כולל גם מברשת גבות וסט שבלונות כך שלעולם לא תצטרכו לנחש את הצורה המושלמת.

עוד על: איך להשיג גבות מושלמות?

2022 הביאה לנו שפה נועזת, אדומה-כתומה. אף על פי שלעולם לא תוכלי להשתבש עם גווני ארגמן קלאסיים, 2023 עוסקת בוורודים ושזיפים. אנחנו עדיין אוהבים את צבע הפנטון של השנה, מרסלה, והבורדו החום הזה עם גוונים ורודים רק התחיל את המחזור שלו בעולם האופנה.

עור פנים חלק ובריא הוא יפהפה. אם את מעדיפה ללכת טבעי, ללא איפור עדיין במגמת עלייה השנה. כדי לשפר את הבהירות הטבעית, את יכולה להוסיף הדגשה עדינה לעור הפנים שלך.

האבקה החלקה כמשי עוזרת לפזר אור ולמשוך את תשומת הלב לתכונות הטובות ביותר שלך. אנחנו גם אוהבים את המראה הטללי והרענן של סומק קרם. רק כמה החלקות של סומק קרם מתחת או מעל הבסיס המינרלי שלך יכולות לעזור להוסיף מימד ואפקט זוהר מבפנים לתפוחי הלחיים שלך.

איזה ממגמות הקוסמטיקה האלה את מתכננת לנסות השנה?

גוונים בשיער

ניתן להשתמש בכל מקום על הפנים, הצוואר והחזה. מטופלים רבים בוחרים בטיפול פנים כדי לטפל בסימני הזדקנות במחשוף, כאשר קשה לטפל בקמטים, כתמים כהים ונזקים אחרים.

בניגוד לטכניקות מיקרו-תעל או רולר אחרות, כל תהליך קוסמטיקה אינו כואב לחלוטין. יש מכשירים מעוצבים באופן ייחודי כך שלא יצור מיקרו-קרעים בעור או יגרום לדימום כלשהו. בנוסף, אין זמן השבתה בעקבות ההליך, כך שתוכלי להמשיך מיד בפעילויות היומיומיות שלך.

עברו לדף: מוצרי שיער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות