כיצד להשתמש בקרם לשיער מתולתל?

תוכן העניינים

כיצד להשתמש בקרם לשיער מתולתל?

האם את מרגישה בטוחה בשימוש בקרם לשיער מתולתל? בין אם את משתמשת בהתחלה, או מומחית בעצמך לקרם תלתלים, או משהו באמצע, אולי יש כמה דברים שאת לא יודעת על קרם תלתלים או טיפים שיכולים לעזור לך. בואו נדבר על קרמי תלתלים באופן כללי.

עכשיו, איך להשתמש בקרם לשיער מתולתל? ראשית, יש כמה כללים בסיסיים שיש לעקוב אחריהם.

יש למרוח קרם על שיער רטוב מאוד.

בעת העיצוב, את צריכה למרוח קרם תלתלים בהקדם האפשרי לאחר שטיפה (או השארת בכמה) מרכך. התלתלים שלך יתעצבו בצורה הטובה ביותר אם הקרם ייגרף דרך שיער רטוב, ויצפה באופן שווה על כל השיער.

לאחר שפיזרת את הקרם בכל התלתלים שלך, הם צריכים להיראות חלקים ומקובצים יחד בתבנית התלתלים הטבעית שלהם, לא מבולגנים או גדילים מופרדים. אם הם לא, נסי להוסיף עוד קצת מים עד שתגיעי לשם, גרפי את זה עם האצבעות.

 

פתיחת תלתלים שיער

עוד מאמר על: איך להצמיח מחדש שיער לאחר נשירת שיער?

לאחר מכן, ברגע שהתלתלים יהיו יפים וחלקים, את יכולה לחזור ולחלץ את עודפי המים קטע אחר קטע.

תחשבי על זה כמו מרכך שאת רוצה לצפות איתו את הגדילים שלך. ואל תפחדי להכניס את האצבעות שלך לשם.

אם את צריכה להעביר את האצבעות דרך התלתלים שלך כמה פעמים כדי לגרום להם להתנתק, להחליק ולצמיד אותם זה לזה, זה בסדר – כל עוד הם רטובים! את יכולה גם להשתמש במסרק רחב שיניים כדי להבטיח פיזור אחיד יותר אם תרצי. זהו שלב חשוב מאוד בסטיילינג, ואת יכולה לסובב ולכוון תלתלים או קטעים לאן שתרצה שהם ינחתו כשהם יבשים.

אין לייבש את השיער במגבת לפני מריחת הקרם.

הוצאת יותר מדי מים מהשיער שלך לפני הוספת הקרם אינה יעילה. התלתלים שלך נמצאים במצב החלק ביותר שלהם כשהם רטובים, ואת רוצה ללכוד את המראה הזה (טוב, גרסה יבשה שלו) עם סטיילינג. זו הדרך היחידה להשיג את הגרסה הטובה ביותר של התלתלים הטבעיים שלך!

קראו עוד על: מחליק מומלץ.

אל תנקפי אותו רק פנימה.

גרירת התלתלים הרטובים שלך תפזר את המוצר באופן שווה, תנתק את התלתלים שלך ותיתן לך את הבסיס להשגת תלתלים רכים ללא קרזול. זה גם נותן לך את היכולת להזיז את התלתלים שלך ולמקם אותם איפה שאת רוצה שהם יהיו יבשים! אבל אם לא תצפי אותם קודם בקרם, זה לא יעבוד כמו שזה אמור לעבוד. קודם לגרוף, לאחר מכן קרם. קבלו מידע כיצד למרוח קרם פנים?

אל תיגעי בתלתלים שלך בזמן שהם מתייבשים.

ברגע שיש לך את הבסיס ללא קרזול בתלתלים שלך, את לא רוצה לבלבל את השיער! לאחר הסטיילינג, נסי לגעת בתלתלים שלך כמה שפחות. יבשי באוויר או ייבשי בעדינות עם מפזר, וברגע שהם מתייבשים, תוכלי לנער או לנפנף את התלתלים כאוות נפשך. את יכולה גם להפריד חלק מגושי התלתלים לתוספת נפח. רק הקפידי לא לדלג על שלב אל תגעי בזמן הייבוש, כי זה חיוני!

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

מה זה קרם לשיער מתולתל?

קרם תלתלים הוא מוצר שנוסח במיוחד כדי להעניק לחות לתלתלים. כאשר מכילים את המרכיבים המתאימים, קרמי תלתלים צריכים לא רק להגדיר תלתלים אלא גם לספק להם לחות ולעזור להעלים קרזול. כפי שמסביר המומחית, “קשה להשיג תלתלים נהדרים ללא לחות, מכיוון שהתלתלים שלך יהיו יבשים ומקורזלים”.

כעורכי יופי, אנו מבלים חלק ניכר מחיינו בבדיקת המוצרים העדכניים, הגדולים והמדוברים ביותר. אבל מדי כמה זמן, הפתרונות היעילים ביותר לצרכי היופי שלנו לא מגיעים בבקבוק עם שם מותג. לפעמים הנוסחה הטובה ביותר היא זו שנרקחה בבית שלנו. בין אם סוד היופי שלך הועבר על ידי סבתך או החברה הכי טובה שלך, התרופות הביתיות הללו הופכות לטיפולי הגביע הקדוש שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות