כיצד לכסות צלקות אקנה עם איפור?

תוכן העניינים

כיצד לכסות צלקות אקנה עם איפור?

אם נאבקת עם צלקות אקנה עם איפור סיסטיק או פצעונים קבועים, את יודעת שלא כל מוצרי האיפור יכולים לעזור לך להיראות ולהרגיש במיטבך. אם את רוצה לכסות לחלוטין את צלקות האקנה שלך במשך היום, תזדקק למוצרים מאט, כיסוי מלא ועמיד לאורך זמן. במקום להחליק את האיפור על הפנים שלך, נסי ללחוץ בסיס, קונסילר ופודרה לתוך העור שלך כדי להשיג כיסוי חלק ואחיד.

שלב את המוצרים והטכניקות הללו עם נוזלים לתיקון צבע ומוצרים למילוי צלקות כדי להסוות באופן מיידי את הצלקות שלך. תהנה מהשימוש במוצרים האלה כדי להגביר את הביטחון שלך ולתת לעצמי היפה שלך לזרוח!

בחירת מוצרי איפור

התאימו את האיפור לגוון העור. התאמה הדוקה בין הקונסילר, הבסיס וגוון העור שלך תעניק לך את המראה הטבעי ביותר. הסתכלי על פרק כף היד הפנימית שלך תחת אור טבעי כדי לקבוע אם יש לך תת גוון חם, ניטרלי או קריר. בקר בחנות יופי ובדוק מגוון מוצרים שנועדו להחמיא לגוון ולתת הגוונים שלך.

שימו לב שחלק מהמוצרים משנים מעט את צבעם לאחר 1-2 שעות של מגע עם השמנים בעור. לדוגמה, הגוון המושלם של הבסיס עשוי להיות צהבהב בסוף היום. נסי  דוגמאות כדי לראות מה נראה ומה מרגיש הכי טוב אחרי יום שלם של לבישה.

אם העור שלך נעשה חיוור יותר או כהה יותר בהתאם לעונה, בחרי סט מוצרים אחד שיתאים לגוון עור הקיץ שלך ואחר לגוון החורף שלך.

בחרי בקונסילרים מחטיאים, יסודות נוזליים ואבקות מקבעות. מוצרי איפור היוצרים גימור מט ירככו ויזואלית את מרקם העור שלך. הימנעי משימוש ביסודות ואבקות זוהרות מטלטל על כל הפנים שלך, מכיוון שאלו נוטים להדגיש את מרקם העור שלך.

בחרי מוצרים המסומנים כלא קומדוגניים או נטולי שמן. למרבה הצער, כמה מוצרי איפור וטיפוח יכולים לסתום את הנקבוביות שלך, מה שיכול להחמיר את האקנה שלך. קראי את התוויות על המוצרים שאת בוחרת כדי לוודא שהם אומרים שהם לא קומדוגניים או נטולי שמן. זה אומר שהם לא צריכים לסתום את הנקבוביות שלך.

קונסילר מומלץ

לרוב המוצרים זה יהיה רשום בחזית, אבל זה עשוי להיות על התווית האחורית.

בחרי מוצרים קלים, ניתנים לתערובת, בכיסוי מלא. רצוי מוצרי קוסמטיקה בכיסוי מלא מכיוון שהם יוצרים קנבס אחיד של צבע על פניך. זה יגרום לכל הזחה להיות פחות מורגש. חפשי מוצר בעל כיסוי מלא שעדיין מרגיש קל משקל וניתן לתערובת על העור שלך.

מוצרים המציעים תכונות לחות או מרככות ישתלבו יפה מבלי להשאיר שאריות יבשות.

מוצרים עם מילים כמו “הסוואה” בכותרת נועדו לכסות אזורים של שינוי צבע, מכתמים כהים ועד קעקועים. אלה יכולים להיות פתרון טוב אם צלקות האקנה שלך כהות משמעותית משאר הפנים שלך.

אם את רוצה כיסוי מלא על הצלקות שלך אבל כיסוי קל יותר על שאר הפנים שלך, נסי להשתמש בבסיס בעל כיסוי בינוני או אפילו קרם לחות בעל גוון פיגמנט גבוה המיועד לשכבות.

עוד מאמר על: כיצד למצוא את גוון צבע הבסיס הטוב ביותר עבורך?

בחרי נוסחאות עמידות לאורך זמן. קרנות ואבקות רבות מבטיחות כיסוי “24 שעות” או “עמיד לאורך זמן”. היצמדי למוצר כזה כדי למנוע מגע בצהריים. בנוסף, אם את צופה זיעה, דמעות או ליד מים, בחרי קוסמטיקה עמידה למים. עם זאת, אל תלבשי מוצרים עמידים למים לעתים קרובות, מכיוון שהם עלולים לסתום את הנקבוביות שלך.

אם את לובשת מוצרים עמידים למים, הקפד להשתמש במסיר איפור שנועד להסיר אותם. אם תשאירי איפור על הפנים שלך, זה עלול לסתום את הנקבוביות שלך.

בחרי פריימר בסיס “מסיר נקבוביות” לשכבת הבסיס שלך. פריימרים לאיפור ופריימרים לבסיס יוצרים שכבת בסיס אחידה שניתן לשכב עליה מוצרי קוסמטיקה אחרים. פריימרים רבים מאפשרים לבישה לאורך זמן, ופריימר המתואר כ”חסר נקבוביות”, “מסלק נקבוביות” או “מחליק עור” יבסס מרקם עור חלק יותר.

פריימרים עוזרים לשמור על האיפור שלך במקומו כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר.

פריימרים לא ממש יסירו את הנקבוביות שלך, אלא ימלאו אותן, יעזרו להסוות את החריצים שהותירו צלקות אקנה עם איפור וליצור מראה של קנבס חלק יותר עבור מוצרי קוסמטיקה שניתן ליישם עליו.

נסי קונסילרים שנוסחו במיוחד לשימוש על צלקות אקנה עם איפור ופצעונים. חפשי מוצר המכיל ביטויים כמו “קונסילר פריצה” או “קונסילר אקנה” על התוויות. אלה נועדו לטפל בהתפרצויות נוכחיות ולמנוע גירויים עתידיים.

להצטלקות עמוקה, חומרי מילוי לצלקות אקנה על בסיס סיליקון מורחים שכבה של סיליקון על פני העור שלך.

איך להרגיש יפה מבפנים

הסיליקון ממלא את כל החריצים מהצלקות שלך ומשאיר משטח חלק שאפשר למרוח עליו בסיס ומוצרי איפור אחרים.

השתמשי בקונסילר מתקן צבע כדי לבטל כתמים כהים. לצלקות אקנה עם איפור יש גוון קריר, כך ששימוש בגוונים חמים יכול לאזן אותו. אם יש לך עור בהיר, השתמשי בקונסילר אפרסק מוזהב. לעור בינוני, בחרי תת גוון אפרסק. אם העור שלך כהה, בחרי במתקן צבע כתום כהה. הדביקו את מתקן הצבע על עור נקי ולחות ואטמו אותו באבקת גימור.

זה אולי נראה קצת מוזר בהתחלה, אבל ברגע שתשכב את הבסיס על המוצר מתקן הצבע, תראה את הכתמים הכהים נעלמים.

אם צלקות האקנה שלך אדומות, בחרי בקונסילר על בסיס ירוק או צהוב כדי להפחית את האדום.

נסי לא לשלב את הבסיס במוצר מתקן הצבע למטה. המטרה היא לשמור על השכבות הללו נפרדות כך שכל אחת תעשה את העבודה שלה בנפרד.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות