סדר נכון למריחת מוצרים לאחר מקלחת מקיפה: טיפוח עור מראש ועד רגל

מגמת 'המקלחת הכוללת הכל' שמשנה את כללי המשחק - הנה המדריך המלא לסדר המוצרים אחרי המקלחת שישאיר אתכם עם עור חלום מראש ועד רגל.

תוכן העניינים

סדר נכון למריחת מוצרים לאחר מקלחת מקיפה: טיפוח עור מראש ועד רגל

סדר נכון למריחת מוצרים? הופיעה לאחרונה בישראל המגמה של “מקלחת הכוללת הכל”. מדובר בשיטת טיפוח שבה לא נעצרים רק בשטיפה ושמפו כמו בסוף יום רגיל, אלא מתבצעת טיפול עור רחב היקף יותר, כולל פילינג יבש, הסרת שיער, מסכות פנים ושיער, ועוד.

חשוב מאוד להבין לא רק אילו מוצרים כדאי להשתמש בהם

אלא גם את הסדר הנכון למריחתם לאחר המקלחת, כדי למקסם את הספיגה והתועלת מכל אחד מהם.

15 טיפים איך להיות סקסית

מהי מקלחת הכוללת הכל?

מקלחת הכוללת הכל היא טרנד שזכה לפופולריות רבה ברשתות החברתיות בשנת 2024, כאשר יוצרי תוכן רבים הציגו את המוצרים שהם משתמשים בהם כחלק משגרת טיפוח זו. במקום להסתפק בשטיפת פנים ורחצה בסיסית, המקלחת הכוללת הכל כוללת מגוון פעולות טיפוח שמטרתן לטפל בכל חלקי הגוף ולהשאיר אותך מרגיש ונראה טוב יותר. פעולות אלו כוללות פילינג יבש, פילינג לח, הסרת שיער, מסכה לשיער ולפנים, ועוד.

עוד על: הסרת שיער ביתית לצמיתות: איך לבחור את השיטה הנכונה לתוצאות צמיתות.

מוצרים חובה לאחר המקלחת

לאחר המקלחת, חשוב להשתמש במוצרים שימצכו את הרטיבות ויעניקו לעור הגנה וטיפוח. המוצרים הבסיסיים שמומלצים על ידי המומחים כוללים דאודורנט, מרכך גוף וספריי לגוף. נרידה ג’וי ממליצה במיוחד על שמן גוף קל ולא שומני לאחר מקלחת או אמבטיה, בעוד שהמומחית מדגישה את השימוש במספר שמני גוף, קרם גוף ומשחת גוף.

למה חשוב הסדר בו מורחים את המוצרים

בדיוק כמו בטיפוח עור הפנים, גם בטיפוח עור הגוף חשוב מאוד הסדר בו מורחים את המוצרים. סדר המריחה משפיע על יעילות המוצרים ועל יכולת הספיגה של המרכיבים הפעילים בעור. המומחית נופר מסבירה כי חשוב להתחיל במוצרים בעלי המרקם הקליל ביותר, כמו סרומים ושמנים, ולהמשיך למוצרים עבים יותר כמו קרמים ומשחות. שכבות נכונות יכולות למנוע גלילות ולהבטיח שכל מוצר יעבוד בהרמוניה עם המוצר שלאחריו.

המומחית מוסיפה כי בדומה למוצרים לפנים, חשוב למרוח את המוצרים לגוף על עור נקי. היא ממליצה להתחיל עם סרומים קלי משקל, ולאחר מכן להוסיף מוצרים מזינים יותר כמו שמנים או קרמים שיכסו וירככו את העור.

עוד על: טרנדים חדשים ביופי.

סדר המריחה המומלץ:

  1. טיפולים וסרומים לגוף – אם יש לך בעיות עור כמו טקסטורה או היפרפיגמנטציה, תחילה תרצי להשתמש בטיפולים ובסרומים לפני שתעבור למוצרים מרטיבים.
  2. שמן גוף – לאחר הסרומים, השלב הבא הוא מריחת שמן גוף, שהוא עבה יותר מסרום אך לא כבד כמו קרם או משחה.
  3. קרמים לגוף – השלב האחרון בשגרת הטיפוח שלך לגוף צריך להיות קרם גוף עשיר, שישמש לנעילת כל הטוב שהפכת לפני כן תוך הוספת לחות נוספת.
  4. משחות לגוף – אם את עדיין סובלת מיובש חורפי או קשקשים על העור, מומלץ להוסיף משחת גוף לשגרה שלך אחרי השמנים ולפני הקרמים. משחות הן מוצר עבה יותר שמציעות לחות והידרטציה לזמן ארוך לעור שצמא להזנה.

גוונים בשיער

מוצרי טיפוח לגוף מומלצים על פי המומחים

אחרי שהבנו את החשיבות שבסדר הנכון של מריחת המוצרים, בואו נעבור לבחור את המוצרים שיכולים לשדרג את שגרת הטיפוח שלכם לאחר המקלחת. הנה כמה מהמוצרים המומלצים ביותר על ידי המומחים שלנו:

  1. Halo 42 שמן גוף בספריי – נופר המומחית ממליצה בחום על שמן הגוף הזה, שלדבריה נותן תחושה של לא שומני ולא דביק, והוא מושלם לאחר המקלחת. המוצר מכיל מרכיבים מזינים כמו שמן זרעי ז’וז’ובה ושמן קופאיבה, בנוסף לתמציות תומכות ומגנות כמו תוקופרול ותמצית קמומיל.
  2. MBR Cell-Power קרם צוואר ודקולטה – המלצה להכניס לשגרת הטיפוח גם טיפוח לאזור הצוואר והדקולטה, שלעיתים נשכח. הקרם הזה עוזר למנוע סימני הזדקנות ומשאיר את העור חזק ורך.
  3. OSEA Undaria שמן גוף – שמן גוף זה הוא אחד מהמוצרים האהובים על המומחים, הוא מציע הידרטציה והחלקה של העור ללא תחושה דביקה, עם פרופיל ריח עשיר של גרייפרוט, ליים וקיפרס עם תווי מנגו ומנדרינה.
  4. Ignae Regenerating שמן גוף – שמן זה, עוזר לחזק את ייצור הקולגן, לשפר הידרטציה ולהגביר את ריגנרציית העור, תוך הגנה מפני לחץ אוקסידטיבי.
  5. FanLoveBeauty Hand Veil קרם ידיים – המומחית מציינת שהידיים לעיתים נותרות מחוץ לשגרת הטיפוח לאחר המקלחת. קרם הידיים הזה מבטיח הזנה, הבהרה ורעננות לידיים, אפילו אם יש לך כפות ידיים זיעניות.
  6. Agen Nateur משחת גוף – משחה זו מומלצת על ידי המומחית כמוצר חותם לשגרת טיפוח הגוף, שמניעה את ההידרטציה לאורך זמן בזכות מרכיבים כמו שמן זית ושמן זרעי רוזה.

 טיפוח עור לאחר מקלחת הכוללת הכל דורש לא רק שימוש במוצרים איכותיים אלא גם ידע בסדר המריחה הנכון שלהם

בעזרת ההדרכה שקיבלתם והמוצרים המומלצים, תוכלו להבטיח שהעור שלכם ייהנה מההזנה המרבית וממראה בריא וזוהר. אל תהססו לנסות את המוצרים שהמומחים ממליצים עליהם ולהתאים את השגרה האישית שלכם לצרכים של עורכם.

אהבתם את המידע? יש לכם מוצרים נוספים שאתם ממליצים עליהם? שתפו אותנו בתגובות! אנחנו תמיד שמחים לשמוע על טיפים חדשים ומוצרים שעובדים עבורכם ויכולים לעזור גם לאחרים לשפר את שגרת הטיפוח שלהם.

עוד על: כיצד להשתמש בכלי פדיקור כמו מקצוענית?

שאלות נפוצות
מקלחת הכוללת הכל היא טיפול עור מקיף שכולל שילוב של פעולות טיפוח שונות כמו פילינג יבש, הסרת שיער, מסיכות לפנים ולשיער, ועוד, על מנת לנקות ולטפח את העור באופן המעמיק והיסודי ביותר.
חשוב להתחיל במוצרים בעלי המרקם הקליל ביותר, כמו סרומים ושמנים, ולהמשיך לקרמים ומשחות. מריחה בסדר הנכון מבטיחה ספיגה טובה יותר של המרכיבים ומקסום יעילות המוצרים.
כן, מומלץ למרוח את המוצרים כאשר העור עדיין לח מעט, מה שיעזור לספיגה טובה יותר של המוצרים. מריחת המוצרים במהירות לאחר המקלחת תבטיח שהמרכיבים הפעילים יעבדו בצורה הטובה ביותר.
במקרה זה, כדאי להוסיף לשגרה משחות גוף עבות יותר שיכולות להציע לחות עמוקה וארוכת טווח. משחות אלו יעזרו להחזיר לעור את הלחות והגמישות שאיבד במהלך החורף.
לא בהכרח. כל סוג עור דורש טיפול מותאם אישית. לדוגמא, עור יבש יזדקק למוצרים עם לחות רבה יותר כמו שמנים וקרמים עבים, בעוד שעור שמן יזדקק למוצרים קלילים יותר שלא יחסמו את הנקבוביות.
אופטימלי לשלב את שגרת הטיפוח לאחר המקלחת בימים בהם יש לך יותר זמן להקדיש לטיפוח עצמי, כמו בסוף השבוע. כדאי לקבוע זמנים קבועים במהלך השבוע למקלחת מקיפה ולפנות לכך מספר דקות לפני השינה לשגרת טיפוח מקיפה.
מוצרים שעלולים לגרום לאלרגיה
בדיקת רכיבים: איך לזהות מוצרים שעלולים לגרום לאלרגיה
בדיקת רכיבים: איך לזהות מוצרים שעלולים לגרום לאלרגיה מוצרים...
15 טיפים לשמירה על עור זוהר בכל גיל
15 טיפים לשמירה על עור זוהר בכל גיל
15 טיפים לשמירה על עור זוהר בכל גיל 15 טיפים לשמירה על עור...
האם יש קשר בין תזונה למראה העור
האם יש קשר בין תזונה למראה העור? חשיפת המיתוסים והאמת
האם יש קשר בין תזונה למראה העור? חשיפת המיתוסים והאמת האם...
רשימת השקות
רשימת השקות: המוצרים החדשים והטובים ביותר בתחום היופי לחודש אפריל
רשימת השקות: המוצרים החדשים והטובים ביותר בתחום היופי לחודש...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות