מרגו רובי עוברת מבלונדינית ברבי לבלונדינית תות – המגמה החמה של העונה

בזירה התוססת של עולם האופנה והיופי, כוכבת הקולנואים מרגו רובי עושה צעד נועז ומחליפה את השיער הבלונדיני האיקוני שלה לגוון תות בלונדיני, שהוא אחד מגווני השיער הפופולריים ביותר העונה

תוכן העניינים

מרגו רובי עוברת מבלונדינית ברבי לבלונדינית תות – המגמה החמה של העונה

מרגו רובי, שהפכה את השיער הבלונדיני בסגנון ברבי למבוקש במיוחד, עזבה את הסגנון לטובת אחד מצבעי השיער הפופולריים ביותר של העונה – גווני התות הבלונדיניים.

ביום שני, ה-9 באפריל, השחקנית בת ה-33 צולמה בקרבת מגרשי הצילומים של הסרט “מסע גדול מרהיב ויפה”. בתמונה שפורסמה על ידי המגזין People, נראית רובי מחייכת עם שיער ארוך בגוון תות בלונדיני וקצוץ כולל פוני נמוך. היא לבשה חולצת פולו כחולה כהה, ג’ינס קרופ ומגפיים עד הברך, והיתה נראית כל כך שיקית.

הקרוב ביותר שהגיע השיער של רובי לגוון זה היה בשנת 2014

על פי האתר Bustle, השחקנית ניסתה סגנון קצר ואדמדם יותר לתפקידה כג’יין בסרט “אגדת טרזן”. היא הופיעה עם גוון השיער הזה באירוע הצדקה “One For The Boys” בלונדון, אנגליה.

ברור שפרויקטים קולנועיים משפיעים על צבע השיער של רובי. הסרט “מסע גדול מרהיב ויפה” מסמן את הפרק הבא בקריירה של רובי מאז שכיכבה ב”ברבי”. היא תשחק לצד קולין פארל בסרט, שלפי וראייטי, הוא “סיפור דמיוני על שני זרים ועל המסע הרגשי היוצא דופן שמחבר ביניהם.

איך לעצב פוני

אף על פי ששינוי צבע השיער היה לצורך הפרויקט החדש שלה, זה עדיין במגמה, יחד עם “בלונד דבש” ו”אדום קאובוי”. בראיון קודם עם NewBeauty, הצבעת שיער ריטה הזן הסבירה שבלונד תות הוא “תערובת של גווני אדום ובלונד שיוצרת גוון ורוד-אפרסק או כתום. בהתאם לגוון העור שלך, אתה יכול לבחור ביותר גווני בלונד או באדום עמוק יותר, אך כדי להשיג את הבלונד התות המלא, בדרך כלל יהיה יותר בלונד בולט.”

המעצב שיער המפורסם ג’וני לבוי הדגיש נקודה זו כאשר אמר, “שיער בלונד תות מתואר בכיף ביותר כבלונד זהב בהיר עם נגיעה של נחושת – לא אדום כמו תות אמיתי.”

עוד על: 12 פעולות שחובה לעשות לאחר צביעת שיער, לפי המומחים.

לדוגמאות נוספות לצבע השיער הזה?

סלבריטאים שמייצגים את מגמת צבע השיער בלונד תות כוללים את בלייק לייבלי והת’ר גרהם.

בלונד תות יכול להיות צבע השיער הטבעי של מישהו

אך ניתן גם להשיג אותו במספרה. אך היזהרו, זה עשוי להיות תהליך מורכב לחלק מהאנשים. הזן אומרת ש”בלונד תות מתאים ביותר אם כבר יש לך שיער בלונד, כי כל שעליך לעשות הוא להוסיף גוונים אדומים. לבעלי שיער כהה, תהליך זה עשוי לקחת יותר זמן מכיוון שעליך להסיר את צבע השיער הטבעי ולצבוע אותו בלונד, אך זה עדיין אפשרי. אם יש לך שיער אדום, אתה יכול להוסיף גוונים בלונדים כדי להבהיר את הצבע בהתאם לעושר האדום.”

לבוי מוסיף ש”כדי להשיג בלונד תות אמיתי

תרצה להבהיר את השיער לרמה 9 או 10. זה אומר שאם אתה כהה יותר מכך באופן טבעי, תצטרך להבהיר את השיער תחילה לפני שתשיג את צבע היעד, תהליך שיכול להיות ארוך עם הרבה תחזוקה. אתה גם תטה להגיע ליותר נחושת מאשר זהב. אני ממליץ על ייעוץ עם צבעת לפני שתקפוץ למים.”

ובעוד שמעצבי שיער וצבענים מעודדים ניסויים, ישנם מאפיינים מסוימים שיכולים להתאים במיוחד לשיער בגוון זה. לדברי פול לברק, מנהל יצירתי, מעצב שיער וצבען בסלון וספא לעיצוב שיער פול לברק, זהו בחירה נפלאה לבעלי גווני עור בהירים ולמי שיש עיניים כחולות או חומות ונמצאים כתמי חמצה על האף. הוא מזהיר שזה עלול להיראות נחושתי מדי על עור כהה או זיתי.

עוד על: איך לצבוע את השיער שלך בגוון הבלונד המושלם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות