כיצד לבחור צבעי איפור?

תוכן העניינים

כיצד לבחור צבעי איפור?

אחד השלבים החשובים ביותר להנחת האיפור שלך הוא מציאת צבעים המתאימים לגוון העור ולצבע העיניים שלך. אז איך לבחור צבעי איפור? לאחר הבחירה תוכלי לבחור בסיס וסומק המשלימים את העור שלך, וצבע עיניים ושפתיים שיעזרו לך להיראות במיטבך.

בחירת יסוד וסומק

קבעי את גוון העור שלך על ידי התבוננות בגוון לאורך קו הלסת שלך. בעולם האיפור ישנם ארבעה גווני עור בסיסיים: בהיר, בהיר (או זית), בינוני וחום עמוק. את יכולה לקבוע את גוון העור שלך על ידי התבוננות בעור על קו הלסת שלך.

אם העור שלך נראה חיוור מאוד או בצבע לבן, סביר להניח שיש לך גוון עור בהיר.

אם העור שלך נראה חיוור עם צבע מעט חום או צהוב, סביר להניח שיש לך גוון עור בהיר.

אם העור שלך נראה חום בהיר, כאילו יש לך שיזוף בהיר על כל הפנים שלך, סביר להניח שיש לך גוון עור בינוני.
אם העור שלך נראה שזוף כהה או בצבע חום כהה, סביר להניח שיש לך גוון עור חום עמוק.

מחליקי שיער מומלצים

זהי את הנימה שלך. תת גוונים שימושיים מכיוון שהם יכולים לעזור לך לקבוע באיזה בסיס עלייך להשתמש על העור שלך. ישנם שלושה סוגים של תת גוונים: חם, קריר וניטרלי. כדי לקבוע את הנימה שלך, את יכולה להשתמש בחתיכת בד כסף ובחתיכת בד זהב.

הניחו כל פיסת בד ליד החלק הפנימי של פרק כף היד. אם הוורידים על פרק כף היד שלך נראים כחולים ליד הכסוף, את בעל גוון קריר.

אם הוורידים על פרק כף היד שלך נראים צהובים, ירוקים או חומים ליד הבד הזהב, את בעל גוון חם. אם הוורידים שלך נראים כחולים וירוקים, את בעל גוון ניטרלי, כך שאת יכולה ללבוש גוונים קרירים וחמים כאחד.
את יכולה גם לקבוע את תת הטון שלך על ידי הנחת חלק עליון שחור. אם את נראית טוב בשחור, את בעל גוון חם. אם את נראית שזופה בשחור, את בעל גוון קריר.

עוד על: כיצד לבחור בסיס איפור?

לבחור צבעי איפור

רוב האנשים עם גוונים חמים נראים טוב יותר בתכשיטי זהב ורוב האנשים עם גוונים קרירים נראים טוב יותר בתכשיטי כסף. אנשים בעלי תת גוון ניטרלי יכולים לענוד גם תכשיטי זהב וגם כסף.

שלבי את גוון העור שלך ותת הגוונים שלך כדי למצוא את גוון הבסיס שלך. לאחר שקבעתם את גוון העור ותתי הגוונים שלכם, תוכלו לבחור בסיס שמתאים לעור שלכם. לדוגמה, אם יש לך גוון עור בהיר ותת גוון חם, בסיס שנהב בהיר או פורצלן עשוי להתאים לך. אם יש לך גוון עור בינוני ותת גוון קריר, בסיס בצבע בז’ או חום עשוי להיות אידיאלי.

את יכולה להשתמש בכלי מקוון כדי לקבוע את גוון הבסיס שלך על סמך גוון העור שלך ותת הגוון שלך. את יכולה גם לדבר עם מומחה יופי בחנות למוצרי יופי או בבית המרקחת המקומי שלך כדי להבטיח שתבחרי את הבסיס הנכון לעור שלך.

זכרי, אם יש לך ספק, בדרך כלל עדיף לבחור בסיס כהה יותר מגוון העור שלך. אם תמזגי את הצבע היטב, תוכלי בסופו של דבר להיראות שזוף וזוהר. אם תבחרי בסיס בהיר מדי לגוון העור שלך, את עלולה להיראות לא טוב.

בדקי את הבסיס לפני שאת קונה אותו. למרות שאת עשויה להיות בטוחה שבחרת את גוון הבסיס המתאים לעור שלך, את תמיד צריכה לבדוק את המוצר לפני שאת מתחייבת אליו. את יכולה לבקש ממוכר יופי דגימה של הבסיס ולמרוח אותו על העור שלך כדי לוודא שהוא בגוון הנכון.

עוד על: איך להרגיש יפה?

החלק כמות קטנה מהגוון לאורך קו הלסת שלך ושם לב לצבע הצוואר שלך, שלעתים קרובות בהיר יותר מצבע הפנים שלך. הגוון הנכון צריך להיעלם לתוך העור שלך ולהתמזג היטב.

ודאי שאת בודקת את הבסיס בתאורה טבעית. עמדי ליד חלון או צאי החוצה כדי להבטיח שהצבע ישתלב היטב בעור שלך ולא ייראה גיר או שזוף מדי.

בחרי סומק לפי גוון העור שלך. סומק הוא דרך נחמדה לחמם את הפנים אבל עדיין נראה טבעי וללא מאמץ. את יכולה לבחור סומק על סמך גוון העור שלך למראה זוהר שאינו נשטף או מציף את גוון העור שלך.
אם יש לך עור בהיר, בחרי סומק בצבע ורוד חיוור. סומק באפרסק ושזיף הם גם אידיאליים כדי להוסיף רמז של צבע לעור בהיר.

אם יש לך עור בהיר/זית או עור בינוני, בחרי סומק במשמש, עם גוון של כתום. לאנשים רבים עם עור בהיר/זית יש תתי גוון חמים המוגברים עם סומק משמש.

קונסילר מומלץ

סומק גם אפשרות טובה, כמו גם ורוד בינוני או ורוד כתום.

אם יש לך עור כהה יותר, לך על סומק בסגול בהיר או סגול-ורוד. עור כהה נהדר לפיגמנטים נועזים כמו סומק טרה קוטה עמוק או סומק קלמנטינה בהיר.

בחירת צללית ולבחור צבעי איפור

זהי את צבע העיניים שלך. כדי למצוא צללית ומסקרה שמתאימות לך, ראשית עליך לזהות נכון את צבע העיניים שלך. ישנם ארבעה סוגי צבעי עיניים עיקריים: עיניים כחולות, עיניים חומות לוז, עיניים חומות/שחורות כהות ועיניים ירוקות.

אם יש לך במקרה הטרוכרומיה, שבה יש לך שתי עיניים בצבעים שונים, אולי תרצי לקחת בחשבון את גוון העור שלך כדי לעזור לך לבחור צללית. נסו לבחור באותו צבע צללית לשתי העיניים, אם כי צבעי צללית שונים בכל עין יכולים ליצור מראה מוזר.

צפו במוצרים שלנו: מוצרי יופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות