כיצד למרוח ליפסטיק בכל פעם?

תוכן העניינים

כיצד למרוח ליפסטיק בכל פעם?

יישום מושלם למריחת לפסטיק או שפתון שיגרום אפילו למתחילים להרגיש מקצועיים.

גם אם מצאת את השפתון המושלם או ליפסטיק נוזלי בגוון הכי מדהים, מריחת שפתון בצורה מושלמת יכולה להיראות בלתי אפשרית בעליל (במיוחד אם את מנסה גוון נועז כמו אדום או מנסה צבע שפתיים חדש לסתיו).

צד אחד עשוי להיות עבה יותר מהשני, גורם לשפתיים להיראות נטוות, או שאת יכולה לתחום את השפתיים שלך יותר מדי, ולגרום להן להיראות לא טבעיות.

אבל אפשר תמיד למרוח ליפסטיק כמו מקצוען. פנינו לכריסטין פנל, מאפרת מקצועית על הטיפים והטריקים הטובים ביותר שלה למריחת שפתון. הסודות הפנימיים האלה ישאירו אותך עם מריחה מושלמת, בכל פעם מחדש:

1. פילינג והלחות לשפתיים

לעולם אל תניחי שפתון מבלי להתכונן כראוי מראש, אחרת השפתיים שלך עלולות להיראות לא אחידות, מתקלפות או חלקות. “תחילה תקלפי את השפתיים שלך ואז תלחחי אותן” עם שפתון או פריימר לשפתיים, אומרת כריסטין, שמציעה לתת למזור לשבת כמה דקות כדי להיספג פנימה.

שלבים אלה מבטיחים שלשפתיים שלך אין כתמים יבשים שעלולים להתקלף כבוי, וצרי את הקנבס המושלם לשפתון עם כוח השהייה לאורך כל היום.

2. צבע נכון לפי הצורך

זה אולי נראה בלתי אפשרי שצבעים יופיעו על שפתיים כהות, אבל לכריסטין יש פתרון פשוט. “לשפתיים כהות, התחילי עם הוספת אבקת בסיס בהירה יותר כדי להשתיק את צבע השפתיים שלך”, היא אומרת. “ברגע שהצבע מושתק, תוכלי למרוח כל שפתון או ליפסטיק.

קראו עוד על: כיצד להשתמש במברשת פן חשמלית?

הקליקו על התמונה למעבר למוצר:

 

עמיד למים עמיד

3. עקבו ומלאו את הליפסטיק בתוחם

כריסטין אומרת שאת יכולה למרוח תוחם שפתיים סביב השפתיים שלך לפני שאת מורחת שפתון, ואם את מוסיפה תוחם שפתיים על כל השפתיים לפני השפתון (לא רק מסביב לקצוות!) את יכולה להפוך כמעט כל שפתון לפורמולה של “לבישה ארוכה ויפה”. אפשר גם לסיים עם תוחם שפתיים אחרי שפתון כדי לנקות את הקצוות בסוף ולהפוך את הגימור לעוד יותר מדויק.

אם את רוצה שפה יותר מושתקת (או פשוט אין לך זמן לצייר קווים מדויקים), את יכולה לדלג על תוחם ו”להניח את הצבע באמצעות האצבע ולאחר מכן לשכלל אותו עם קונסילר ומברשת”, אומרת כריסטין.

קראו עוד על מסקרה מומלצת.

4. עבדי עם צורת השפתיים שלך

אם יש לך שפתיים דקות, “קלפי את השפתיים שלך עם תוחם שפתיים שמתקרב להתאמה לצבע השפתיים שלך”, אומרת כריסטין.

במקום ריפוד סביב קו השפתיים הטבעי שלך, את תעלי קצת יותר. עם הטכניקה הזו, את רק רוצה לשרטט יתר על המידה על קשת קופידון ועל החלק המלא ביותר של השפתיים התחתונות שלך (אך לעולם אל תגבירי את הפינות – את תראי יותר כמו ליצן מאשר מדהימה).

קראו עוד על: כיצד ליצור שיער שטני?

כריסטין אומרת לסיים עם צבע שפתיים דומה או קצת יותר בהיר מהשפה הטבעית שלך.
אם יש לך שפתיים מלאות יותר, “השתמשי בתוחם שפתיים בינוני עד כהה ובשפתון שהוא טיפה יותר עמוק” מהצבע הטבעי שלך, אומרת כריסטין.

את תציירי את התוחם כך שיתאים לקו השפתיים הטבעי שלך, במקום לשרטט יתר על המידה. בחרי בצבע כהה יותר, שיכול לסייע ביצירת מראה של השפתיים שלך בעוד שצבעים בהירים יותר יכולים לגרום להם להיראות גדולים יותר.

קראו עוד על: מחליק שיער מומלץ.

5. שכבה על ליפסטיק מהמרכז כלפי חוץ

כאשר מניחים ליפסטיק, “הניחי את השפתון באמצע השפתיים ועבדו כלפי חוץ”, מסבירה כריסטין. על ידי ריכוז השפתון שלך לחלק המלא ביותר של השפתיים שלך, תוכלי לשלוט במריחה שלך טוב יותר ולהפחית כל בלגן. “לפעמים אני מחייכת חיוך קטן כדי לוודא שאני נכנסת לשם”, היא אומרת.

אם את מתקשה לגרום לשפתון שלך להיראות אחיד, נסה לצייר “X” על קשת קופידון עם תוחם השפתיים שלך. זה יעזור לך לקבל קשת קופידון מוגדרת היטב, וגם עובד כמדריך כדי להבטיח שאף צד לא יסתיים הפוך.

6. השתמשי במברשת שפתיים לקבלת קו מדויק

כל מה שאת באמת צריכה למריחה ללא רבב הוא עיפרון שפתיים חד ושפתון מחודד. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים להרגיש יותר בנוח למרוח שפתון עם מברשת שפתיים, מכיוון שהוא נותן לך מריחה מדויקת ואחידה יותר. “כמו כן, את יכולה להחזיק את הקונסילר שלך ומברשת שטוחה בהישג יד כדי לנקות את הקו אם את עושה טעות קטנה”, אומרת כריסטין.

7. תמחקי וקבעי את הצבע שלכם

לאחר שהשפתיים שלך מצופות בצורה מושלמת והפורמולה מוגדרת, “תסתמי את השפתיים שלך בסוף”, אומרת כריסטין. עשי זאת על ידי סחיטה עדינה של השפתיים זו בזו על גבי טישו או מפית כדי להסיר עודפי מוצר ולמנוע החלקה. אל תשכחי את הפינות! לאחר מכן, “השתמשי באבקה שקופה כדי להגדיר את השפתון שלך”, היא אומרת. “זה מונע מהשפתון שלך לנוע כל היום.”

צפו בכמה זמן מחזיק אייליינר קבוע?

מה לגבי ליפסטיק נוזלי?
ליפסטיק נוזלי יכול להיות קצת יותר טריקי משפתון רגיל מכיוון שלוקח לו קצת יותר זמן להתייצב, אבל אין צורך לפחד ממנו! “קודם כל, פילינג והרטיבי את השפתיים שלך אבל הסירי כל עודף לחות”, אומרת כריסטין. לחות חשובה מכיוון שהרבה פורמולות של שפתונים נוזליים עלולות להתייבש, אבל השארת יותר מדי עלולה להוביל לכך שהשפתון הנוזלי שלך ירוץ או לא ייצמד במלואו לשרבט שלך.

לקבלת קו חד, השתמשי במוליך איילה-רגל כדי למפות מדריך סביב השפתיים שלך, אומרת כריסטין, ולאחר מכן מלא את המרכז.

הקפידו למרוח שפתון נוזלי בשכבה דקה ואחידה – ואל תמרחו יותר מדי שכבות, כי אף אחד לא רוצה להתקלף.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות