כיצד להשתמש בצטיל באלכוהול?

תוכן העניינים

כיצד להשתמש בצטיל באלכוהול?

אלכוהול צטיל הוא מרכיב מוצק ושעוותי שנמצא בשימוש תדיר בקוסמטיקה. אלכוהול צטיל הוא מתחלב שעוזר לשלב שמן ומים במוצרי טיפוח לשיער ועור כמו קרמים וקוסמטיקה, מה שעוזר להפוך את העקביות לחלקה.

יצירת אלכוהול תוצרת בית

ערבבו את השמנים, החומצה הסטארית והציטיל אלכוהול בקערה הניתנת למיקרוגל. הניחי בצד קערה או כוס גדולה המתאימים למיקרוגל, ואז שופכים פנימה 80 מ”ל של שמן, 30 מ”ל של חומצה סטארית ו-1.2 אונקיות (35 מ”ל) של אלכוהול צטיל.

כיצד להסיר צבע שיער מהעור לאחר התייבשותו

את יכולה להשתמש בסוג אחד של שמן או שאת יכולה להשתמש במספר סוגים – את רק צריכה לערבב 2.7 אונקיות נוזליות (80 מ”ל) בסך הכל.

מחממים את התערובת במיקרוגל למשך 2 דקות כדי שהמרכיבים יימסו. מניחים את הקערה או הספל במיקרוגל ומכוונים טיימר לכ-2 דקות. לאחר שהוא מסיים, העבירי את התערובת המומסת בחזרה לסביבת העבודה שלך. ערבבו מעט את החומרים כדי לוודא שהכל נמס יחד.

אם התערובת שלך עדיין לא נראית מומסת, הכניסו אותה למיקרוגל למשך 15 עד 30 שניות נוספות.

מערבבים מעט חמאת שיאה לתוך תערובת השמן החמה. יוצקים 35 מ”ל של חמאת שיאה לתוך השמן המומס. השתמשי בכף כדי לערבב את חמאת השיאה פנימה בהדרגה. אל תכניסו את התערובת למיקרוגל – רק תנו לה להימס בתערובת השמן לבד. זה עשוי להימשך כמה דקות, אז התאזרי בסבלנות!

חממי את המים המזוקקים למשך דקה אחת. בדקי שהמים המזוקקים שלך נמצאים בכוס המתאימה למיקרוגל, ואז העבירי אותם למיקרוגל שלך. הגדירי את זמן הזמן לדקה, ותני למים שלך להגיע לטמפרטורה חמה אך לא רותחת.

עוד על: איך ליצור גוונים בשיער בצורה מושלמת?

מערבבים את תערובת המים המזוקקים והשמן בהדרגה. שמרי את השמנים המומסים, הצטיל אלכוהול והחומצה הסטארית במיכל נפרד, ולאחר מכן שפכי פנימה באיטיות את המים המחוממים. צפי כיצד מתרחשת תגובה והתחליב הופך ללבן.

ודאי שהשמנים שלך נמצאים במיכל גדול מספיק כדי להחזיק את המים!

להאיץ את תהליך האמולסיפיקציה עם בלנדר ידני. חברי לחשמל בלנדר יד או סטיק, חברי את הבלנדר לחשמל והפעילי אותו למשך כ-10 עד 15 שניות. השהי את הבלנדר, ואז הפעילי אותו שוב כדי להמשיך לערבב את החומרים. המשיכי בתהליך זה עד שהקרם שלך יהיה סמיך ולא כל כך נוזלי.

מכשיר להסרת שיער ללא כאבים

אמנם אינך צריך לעשות זאת, אבל בלנדר מוט באמת יכול לעזור לקרם שלך.

זה ידוע גם כבלנדר טבילה. אם אין לך אחד בהישג יד, את יכולה לאסוף אחד באינטרנט או בחנות מוצרים לבית תמורת פחות מ-80 שקל.

מוסיפים פנימה כמה טיפות של פנוניפ וניחוח. סחטי כ-0.2 פל אונקיות (5.9 מ”ל) של פנוניפ לתוך התחליב בעזרת כלי טפטפת, יחד עם 0.1 פל אונקיות (3.0 מ”ל) מהריח הרצוי. מערבבים את כל המרכיבים יחד לתוך התחליב כדי ליצור תערובת מלוכדת באמת.

שיפכי את התחליב המוגמר לתוך בקבוק לשימוש חוזר וכסי אותו לאחר שעתיים. מניחים משפך לאורך הפה של בקבוק נקי ופתוח, ואז שופכים את התערובת פנימה. העבירי את התחליב לבקבוק כשהוא עדיין מעט נוזלי – אם תחכי שעה או שעתיים, המוצר יהיה די קרוש.

השאירי את המכסה סגור למשך כמה שעות כדי שהמים והלחות הנוספים יוכלו להתאדות, ואז הדקי את המכסה למעלה.

אם את מתכננת למכור את הקרם, הקפידי לסמן את המרכיבים בחזית.

ניתן להשתמש בתחליב למשך מספר חודשים! אם זה מתחיל להיראות או להריח מעופש, זרקי אותו והכיני אצווה חדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות