כיצד להשתמש במייבלין?

תוכן העניינים

כיצד להשתמש במייבלין?

קו מייבלין מאסטר קאמו מגיע בפלטה ובצורת סטיק אישי לשימושך כקונסילר מתקן צבע עדין. אז איך להשתמש במייבלין? אם מספר הצבעים הזמינים כעטים או בפלטה הוא מכריע, חשוב להתמקד במה שאתה רוצה מתוך קו הקונסילר הפופולרי הזה. על ידי חשיבה על האזורים בפנים שלך שאתה צריך לתקן ולהבין את הסדר שבו כל מוצר צריך להיות מיושם, תוכלי לקבל גוון עור אחיד וללא פגמים תוך זמן קצר.

בחירת צבע לתיקון

מצאי את גוון העור שלך על ידי התבוננות בוורידים שלך. באור טבעי, הוורידים שלך יופיעו כחולים או סגולים עם גוון עור בהיר או קריר, ירוק בהיר אם יש לך גוון עור חם או עמוק, ואם יש לך עור בינוני או נייטרלי, אולי לא תוכלי לדעת איזה צבע שלך שמופיעים ורידים.

ישנן דרכים רבות לקבוע את גוון העור, כולל חיפוש תת גוון על ידי השוואת העור שלך לגוונים שונים של נייר ותכשיטים.

השתמשי בעט הירוק כדי לכסות על אדמומיות. אם הדאגה העיקרית שלך היא אדמומיות על הפנים שלך, את יכולה להשתמש בעט הירוק כדי לנטרל את הגוונים האדומים ולהתחזק עם גוון ירוק. הירוק והאדום יאזנו זה את זה, ויובילו למראה ברור יותר ופחות אדום.

העט הירוק מיועד לשימוש על ידי אנשים בכל גוון עור.

אדמומיות כוללת אזורים מגורים, למשל ממריטת שערות, כמו גם אדמומיות מאקנה.

בחרי את הגוון הכחול כדי לתקן שינוי צבע צהוב על עור בהיר. אם יש לך עור חלול וצהבהב, שימוש במתקן הכחול יעזור לבטל את הצבע הצהוב ולהכהות את האזור. עט זה מיועד לבעלי עור בהיר או בהיר, שכן רדימות משפיעה על אנשים בעלי גוונים אלו יותר על אחרים.

15 טיפים איך להיות סקסית

להאיר אזורים עמומים עם צהוב לעור בינוני, וורוד לעור בהיר. אם הפנים שלך נראות עמומות או כהות, העטים הוורודים והצהובים יעזרו להוסיף צבע ולהאיר את האזור הפגוע. הצהוב עובד הכי טוב על בעלי עור בינוני, בעוד שאנשים בעלי עור בהיר ירצו להשתמש בעט הוורוד כדי למנוע שינוי צבע צהוב.

צבע עור עמום נגרם לרוב מחוסר זרימת דם, צריכת אלכוהול וגורמים אחרים שגורמים לך להיראות חיוור בפנים.

כסי עיגולים כהים מתחת לעיניים באדום לגוונים עמוקים. קונסילר רגיל יכול להאיר יותר מדי שקיות מתחת לעיניים, ולהסב את תשומת הלב לאזור. העט האדום מאסטר קאמו עוזר לך להימנע מכך על ידי שינוי הצבע, במקום הסתרת האזור. עוד על: כיצד להסיר איפור עם אלוורה?

תקני עיגולים מתחת לעיניים עם עט המשמש לעור בהיר או בינוני. בדיוק כמו העט האדום, עט המשמש יעזור לצבע הכהה להופיע קרוב יותר לגוון העור שלך מבלי להפוך את האזור לגלוי יותר. אם יש לך גוון עור בינוני, תוכלי גם לבחור בעט האדום, תלוי עד כמה גוון העור שלך בהיר או כהה.

מריחת עטי המתקן

שימי בסיס לפני השימוש בקורקטורים או קונסילרים. את יכולה להשתמש בעטים המתקינים בצורה הטובה ביותר מיד לאחר שמריחת בסיס התואם את גוון עור הפנים והצוואר שלך. השתמשי במברשת אבקה, או באצבעותיך לבסיס נוזלי, כדי למרוח את הבסיס באופן שווה על כל הפנים שלך.

אם את רוצה אפקט הסתרה חזק עוד יותר, תוכלי לשים בסיס לאחר מריחת המתקן והקונסילר.

בסיס נוזלי לא יחול באותה מידה אם תבחרי לעשות זאת.

סובבי את תחתית העט כדי להשרות את הספוג. על מנת שהמוצר ייכנס לספוג המוליך, סובבי את הגליל השחור ממש מעל אזור המוליך. ייתכן שתצטרכי לעשות זאת עד 15 פעמים, אבל תצטרכי לעשות זאת לפחות עד שתוכלי לראות את צבע העט על הקצה.

טפטפי את המתקן על האזור הפגוע. הקישי את העט על כל החלק המושפע של הפנים שלך. הקפידי לטפטף את העט על כל האזור, אפילו לצאת מעט מחוץ לו כדי להקל על מיזוג המתקן עם העור שלך. הקישי כמה פעמים שאת צריכה כדי לכסות את האזור.

ניתן להשתמש בעט כדי להבריש את המוצר פנימה, אך היזהרי לא לפגוע במוליך הספוג השביר.

מערבבים את המתקן לתוך העור שלך עם מברשת מיזוג או ספוג. שפשפי בעדינות את האיפור עד שהוא מתפזר באופן שווה סביב האזור הפגוע. הזיזי את המברשת בצורה מעגלית ואל תלחצי חזק מדי על העור שלכם.
המטרה היא שהפיגמנט ייעלם לחלוטין בפנים שלך כך שצבע העור שלך ייראה אחיד.

שיער שטני

מרחי קונסילר על העט המתקן. לאחר שבחרת את המתקן שלך, או מתקן עבור מספר נקודות בעייתיות, עברי על האזור עם קונסילר על ידי טפטוף אותו עם מברשת.

נסי לכסות את כל האזור שאליו הנחת קורקטור עם הקונסילר.

השתמשי בקונסילר קרם בעל שני גוונים בהירים יותר מגוון העור שלך כדי לתקן כל צבע. מרחי מספר שכבות של קונסילר, זה יגרום לעור שלכם להיראות טבעי בעת תיקון צבע.

קיים קונסילר נוזלי מייבלין מאסטר קאמו זמין במגוון רחב של גווני עור.

מערבבים את המתקן והקונסילר יחד. השתמשי במברשת מיזוג או ספוג כדי לשלב את המתקן והקונסילר בצורה חלקה. שני האיפורים יחד צריכים להיראות בדיוק כמו שאר העור שלך, כאילו לא לבשת אותם בכלל.

תיקון, הסתרה והדגשה באמצעות הפלטה

קני פלטה התואמת את גוון העור שלך. מייבלין מציעה פלטות מאסטר קאמו נפרדות עם גווני פודרה כדי להתאים לגווני עור בהירים, בינוניים ועמוקים. לקבלת התוצאות הטובות ביותר בעת שימוש בפלטה לתיקון והסתרה, בחרי את הפלטה עם הצבעים המתאימים ביותר לעור שלך.

בחרי את מסלול המתקן, הקונסילר וההיילייטר. כל פלטה כוללת 2 אפשרויות לכל סוג איפור בפלטה. בעוד שאתה יכול לערבב ביניהם, 3 המוצרים בכל שורה תוכננו לשימוש יחד.

אם קונסילר לא מתאים לגוון העור שלך, או שההיילייטר מנצנץ מדי, את בהחלט צריכה לבחור את זה שמתאים לך יותר מאשר את זה שמייבלין התכוונה שתשתמש בו.

הגוונים הירוקים יותר של קורקטור מפחיתים אדמומיות, יותר פיגמנטים צהובים או ורודים מבהירים את העור, וגווני אדום ומשמש הם הטובים ביותר לעיגולים מתחת לעיניים.

להבריש את המתקן על האזור הפגוע. ניתן להשתמש במברשת המצורפת, או בכל מברשת קטנה ושטוחה אחרת בעלת קצה עגול. יש למרוח את האיפור על האזור שברצונך לתקן, ולתת לפודרה להתפזר על העור סביבו כך שהיא תשתלב טוב יותר עם גוון העור הטבעי שלך.

קונסילר מומלץ

מערבבים את המתקן עם האצבעות. עבור מתקן האבקה, את יכולה פשוט לשפשף אותו עם האצבעות. השתמשי בתנועת הברשה עם קצות האצבעות כדי למשוך את האבקה מסביב ולמזג אותה עם העור שלך. זה בסדר אם מעט אבקה נראית לעין, כי את תערבבי קונסילר מאוחר יותר.

מרחי את אבקת הקונסילר המתאימה ביותר לגוון העור שלך. עלייך להשתמש במברשת נקייה ושטוחה עם קצה עגול כדי לכסות קלות על שינוי הצבע. ודאי שהקונסילר נמצא ממש על גבי האזורים שהרגע החלת עליהם מתקן.

את יכולה לערבב את 2 הקונסילרים הכלולים יחד בכמויות משתנות כדי להשיג התאמה קרובה יותר.

טפטפי את הקונסילר עם האצבעות או עם ספוג המיזוג כדי להתמזג. צרי תערובת חלקה במראה טבעי בין השניים על ידי מיזוג מלא ביניהם עד שהעור מתאים לשאר הפנים שלך. קצות האצבעות שלך או הספוג צריכים פשוט ללחוץ לתוך העור ולהתנתק, לשפשף מעט מאוד את האיפור פנימה.

השתמשי באבקת ההיילייטר על נקודות השיא שלך. למרות שהקורקטור והקונסילר יעשו עבודה מצוינת בכיסוי אזורים דהויים או כתמים, היילייטר ידגיש אזורים אחרים. את יכולה להשתמש באצבעותיך כדי לטפוח על אחד או שניהם מההיילייטרים הכלולים באזורים כמו עצמות הלחיים שלך וגשר האף שלך.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות