איך לעשות טיפול פנים לגבר בצורה נכונה?

תוכן העניינים

איך לעשות טיפול פנים לגבר בצורה נכונה?

לפני שנתחיל עם טיפול פנים לגבר, המטפל יעריך את העור שלך באמצעות טכניקת מיפוי עור. תחת מנורת מגדלת אנו מנתחים את מראה העור שלך תוך התבוננות בקפידה על סוג העור שלך, ותנאים ספציפיים:

  • עור מיובש
  • פעילות פריצה
  • קומודונים (ראשים שחורים)
  • נימים מורחבים
  • מ.י.ל.ה. (ראשים לבנים מתחת לעור)
  • פיגמנטציה של העור
  • קווים עדינים
  • קווים עמוקים
  • רגישות/אדמומיות
  • לאזורים שונים בפנים שלך עשויים להיות מצבים שונים, והמטפל שלך יתאים את הטיפול למצבים המסוימים שלך בהתחשב בסוג העור שלך.

שלב 1 – ניקוי

העור שלך מנוקה ביסודיות באמצעות תכשיר ניקוי ספציפי לסוג העור ולמצבי העור שלך. קראו עוד על: 15 טיפים איך להיות סקסית.

הקליקו על התמונה למעבר למסיכה:

עיניים לשיפור עור הפנים

שלב 2 – פילינג

המטפל משתמש במוצרים כדי להסיר את השכבות העליונות של העור שלך, ובכך לחשוף את תאי העור החדשים יותר הבהירים מתחת. זה גורם לעור שלך להיראות בהיר וצעיר יותר.

שלב 3 – קיטור

לאחר מכן אנו צור אדים על הפנים שלך ופותחים את הנקבוביות שלך. זאת כהכנה לכך שהעור שלך יספוג את חומרי ההזנה הקשים שהמטפל ימרח באמצעות מסכה וסרום לטיפול במצבי העור שהוזכרו לעיל.

שלב 4 – מיצויים

לאחר מכן אנו מסירים ראשים שחורים, ראשים לבנים, פצעונים ומנקים חסימות נקבובית אחר נקבובית.

קראו עוד על: מהם טיפול פנים טבעי תרופות סבתא?

שלב 5 – עיסוי פנים או עיסוי נקודת לחץ

בהתאם למצבי העור הנוכחיים שלך, המטפל ימרח סרום ספציפי לטיפול במצבים מציגים, להזין ולהצעיר את מראה העור שלך. הסרום מוחל באמצעות עיסוי נקודת לחץ או עיסוי פנים.

שלב 6 – החל מסכה לטיפול פנים לגבר

המסכה מותאמת אישית למצב העור הנוכחי ולסוג העור שלך. המסכה עשויה ממרכיבים ספציפיים שנועדו להילחם בבעיות שהעור שלך מציג. תערובת שונה של מרכיבים עשויה להיות מיושם על חלקים שונים של הפנים שלך בהתאם למצבי העור שיש לטפל בהם. המסכה עוזרת למרכיבים בסרום המיושמים בשלב 5 ולמרכיבים הכלולים במסכה עצמה לחדור לשכבות העמוקות של העור.

שלב 7 – טונר ייחודי

לאחר מכן מורחים טונר על העור כדי לסגור את הנקבוביות, ולאזן את המרקם והמראה של העור שלך.

שלב 8 – לחות

קרם לחות מגן על העור מפני נזקי השמש ומנזקי הסביבה. קרם הלחות בו נעשה שימוש יהיה ספציפי למצב ולסוג העור שלך.

 

מוצרי טיפוח ויופי

 

גברים מייצרים יותר שמן. בדרך כלל, לגברים יש רמות טסטוסטרון גבוהות יותר מנשים, מה שעוזר להסביר מדוע גברים מייצרים יותר שמן.

כאשר לא מנקים אותו כראוי, שמן יסתום את הנקבוביות שלך ועלול להוביל לנקודות שחורות, מה שעלול להוביל לפצעונים. רוב הקוסמטיקאים יבצעו עקירות השחורים במהלך טיפול פנים, כלומר הסרה מדויקת מאוד של שמן ולכלוך שסותם את הנקבוביות.

עשה זאת בעצמך בבית ותסתכן בנזקי עור חמורים, אך בידיים הנכונות התוצאה היא עור נקי וצלול.

עם זאת, רק בגלל שגברים מייצרים יותר שמן לא אומר שלכל הגברים יש עור שמן. חלק מהסיבה לטיפולי פנים כל כך יעילים היא שרופאי אסתטיקה באמת מבינים את סוג העור שלך ומה הוא צריך כדי לראות שיפור.

זה אולי נראה די מובן מאליו, אבל הנה כמה טיפים: לסוגי עור יבשים, תזדקק לטיפול פנים שמותיר את העור שלך לח ולחות, אבל אם העור שלך שומני יותר או נוטה להתפרצויות, תזדקק לטיפול פנים שמפחית את ברק, מכווץ את הנקבוביות שלך ומקלף את העור שלך.

הגילוח החלק

בין אם זה כל יום או כל שבועיים, גרירה וגירוד מתמשכים של סכין גילוח על פני עור הפנים הרגיש שלך עלולים לגרום לגירוי. כוויות גילוח, דלקת וגירוי מגילוח על פצעונים הם גם השלכות נפוצות של גילוח.

לכן טיפול פנים טוב יעזור לנקות בליטות עמוקות ולהרגיע עור מגורה. השילוב של פילינג, שמנים אתריים, מסכות ותכשירי לחות שקוסמטיקאית מורחת במהלך הפגישה שלך יטפל לעתים קרובות בתופעות הלוואי של הגילוח ויהפוך את העור שלך לסופר חלק.

קראו עוד על: מחליק שיער מומלץ.

מה עוד צריך לדעת על טיפול פנים לגבר

לדברי מומחי העור, אסתטיקנים משתמשים במוצרים טובים ויעילים יותר שאינם נמכרים ללא מרשם רופא. הם יכולים להראות לך טכניקות חדשות כיצד ליישם מוצרים, סדר השימוש בהם והסיבות לכך.

רוב הסיכויים שתהיו רגועים, ואם תרצו לבדוק, בסדר. אבל אתה יכול גם להשתמש בהזדמנות זו כדי לשאול שאלות. רוב הקוסמטיקאים שמחים לחלוק את הידע שלהם!

ההקדמה

ניתן להתאים את טיפולי הפנים לטובת כל סוג עור וסוג עור, כך שכל עוד תודיע למטפל על הדרישות הספציפיות שלך בתחילת הטיפול, אתה תהיה מוכן!

אל תתגלח מיד לפני התור שלך. גילוח יכול להשאיר את העור רך, כואב, ובעיקר רגיש למוצרים, כך שהקצפת הטשטוש הזה יום או ערב לפני היא אופציה הרבה יותר טובה.

טיפולי פנים לגברים נמשכים בין 10 דקות לשעה, אבל אנחנו פחות או יותר מבטיחים שהזמן הזה יעבור היטב.

 

שמן קיק לשיער

 

טיפול פנים אנטי אייג’ינג

טיפולי פנים הכוללים טיפולי חומצה גליקולית, סרומים חדורי קולגן וחומצה היאלורונית יכולים להחזיר את מוצקות העור ולהפחית את מראה הקמטים והקמטים.

טיפול פנים לגבר אלו בקביעות יכולים לעזור לשמור על מראה עור רענן, גמיש, חלק וצעיר.

טיפול פנים לניקוי עמוק

מלבד עור נטול כתמים, היתרונות של ללכת באופן קבוע לטיפול פנים ניקוי עמוק הם הסרת רעלים, עודפי שומן, תאי עור מתים ולכלוך מהעור שלך, גורם לו להרגיש ולהיראות בריא יותר, כמו גם לתת לך את הנערי הזה. לַהַט.

טיפול פילינג לפנים

פילינג הוא הסרה של תאי עור יבשים ומתים על פני העור. המומחים שלנו ב-SiO חושבים שזה אחד ההיבטים החשובים ביותר בשגרת הטיפוח היומית שלך לא רק לפנים שלך, אלא גם לגופך.

פילינג מסייע בשיפור בעיות עור רבות, והוא גם מגביר את זרימת הדם, אשר בתורו עוזר לך להשיג עור בריא וזוהר.

טיפול פנים בחמצן

ככל שאנו מתבגרים (לא שמישהו מאיתנו הוא: קריצה) רמות החמצן בעורנו יורדות באופן טבעי, מה שתורם לקמטים וקמטוטים. היכנס לטיפול בחמצן.

טיפול עור מיוחד זה נועד לחדש את רמות החמצן בעור, להחליק קמטים ולהחזיר לפנים מראה צעיר.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות