איך לעשות גבות בשיטת השערה?

תוכן העניינים

איך לעשות גבות בשיטת השערה?

טיפוח ועיצוב הגבות שלך לא צריך להיות מסובך. ברגע שאתה יודע איך לעצב ולמלא את הגבות שלך, אתה יכול בקלות לשמור על מראה בריא ומסוגנן במאמר זה נראה לכן איך לעשות גבות בשיטת השערה.

שטפי את הפנים באופן קבוע. על מנת לעצב את הגבות שלך, עלייך לנקות אותן כחלק משגרת ניקוי פנים רגילה. לפני שאת מנסה למרוט או “לעשות” את הגבות שלך כחלק משגרת האיפור שלך, שטפי את הפנים שלך. הרטיבי מגבת קטנה במים חמימים ושפשפי אותה בעדינות על הגבות. אל תשפשפי חזק מדי או שתשלפי כמה זקיקי שיער.

מצאי את הגבה האידיאלית שלך. הפינה הפנימית של הגבות שלך צריכה להיות בקנה אחד עם צידי האף שלך. את יכולה להשתמש בעיפרון ארוך, במברשת האיפור שלך או בחפץ אחר כדי למדוד זאת.

ישרי את הקצה הישר אל החלק החיצוני של הנחיר ובפנים העין. היכן שהקצה הישר נמצא, הגבה שלך צריכה להתחיל. סמני את המיקום הזה עם עיפרון הגבות.

עשה גבות בשיטת השערה בשתי הגבות.

הסתכלי ישר קדימה ויישרי את הקצה הישר עם החלק החיצוני של האף והאישון שלך כדי לקבוע היכן הקשת שלך צריכה להיות. סמני מיקום זה.
ישרי את הקצה הישר עם החלק החיצוני של האף והקצה החיצוני של העין כדי לקבוע היכן הגבה שלך צריכה להסתיים, וסמני את הנקודה הזו.

בחרי צורת גבה על סמך הפנים שלך. יש אנשים שמעדיפים לבחור צורה על סמך צורת הפנים הכללית שלהם, במקום לנסות למדוד לאידיאל מתמטי. בהתאם לגודל ולצורה של הפנים שלך.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

סט גוון גבות ייחודי - קפה בהיר

את יכולה לנסות כל אחד מהעיצובים הבאים:

  • סגלגל: צורת גבות רכה בזווית.
  • לב: צורת גבה מעוגלת.
  • ארוך: צורת גבה שטוחה.
  • עגולה: צורת גבות קשתיות גבוהות.
  • ריבוע: צורת גבות זוויתית או מעוקלת.
  • יהלום: צורת גבות מעוקלות או מעוגלות.

השתמשי בפינצטה כדי למרוט שערות לא רצויות. מרוט את כל השערות שאתה מוצא מחוץ לקו הגבות האידיאלי שלך. מצאי את שורש השערה בעזרת שיניים של הפינצטה ומשכי במהירות בכיוון ההפוך לצמיחת השיער כדי להסיר את השערות לחלוטין.

קראו עוד על: קונסילר מומלץ.

תמרטי תמיד מהתחתית של הגבה שלך כי אם תמרטי למעלה זה יסדר אותך לכל החיים של שיער תועה במצח.
היזהרי מאוד כדי למנוע מריטת יתר. את תמיד יכולה לקטוף עוד כמה, אבל אם את לוקחת את זה רחוק מדי את תיראי חמור וחשוף למעלה.

הגדירי את הקשתות שלך. תלפי כמה מהשערות בחלק העליון ו/או התחתון לפי הרצונכם, כדי להגיע לצורה הרצויה. צחצחי את כל הגבות למעלה ותלפי את כל השערות שנמצאות מתחת לקו הגבות. את יכולה למרוט את הגבות שלך ברוחב שאת רוצה, אבל לעבוד עליהן לסירוגין כדי שהן יהיו אחידות יותר והקפידו ללכת אחורה כדי לראות איך זה נראה במראה.

שמרי על הגבות שלך על ידי מריטה קבועה. זה הרבה יותר קל לטפל בגבות שלך אם אתה עושה את זה באופן קבוע, במקום הכל בבת אחת. תלפי את השערות התועה שעלולות לצמוח לאחור וקצצו את הגבות שלכם באופן קבוע כדי לשמור עליהן, ואז הברשו את שערותיכם לאורך ה”גרגר” הטבעי שלהן כך שהן נופלות בנוחות. צחצוח גבות באופן קבוע כלפי מעלה והחוצה יכול לעזור להן לצמוח בכיוון זה.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

סט גוון גבות ייחודי - דונה אלקסיה

נסי לעשות שעווה על הגבות בשיטת השערה מדי פעם.

מרחי מעט שעוות פנים עדינות מתחת לגבה שלך, רק ציפוי את השערות התועה שאינך מרוצה מהן. השאירי את השעווה למשך 30 שניות כדי שהיא תהיה קצת דביקה, כך שהיא לא תזרום או תימרח לתוך שערות גבות אחרות שאת רוצה לשמור.

יש למרוח בזהירות את רצועת השעווה על העין שלך ולהשאיר אותה למשך 30 שניות לפחות כדי לתת לה להתייצב. משכי החוצה בחוזקה כדי להסיר את השערות וחזרי על העין השנייה.
יש למרוח מים חמים כדי להסיר את שאריות השעווה, ולאחר מכן למרוח מים קרים וקרם לחות להרגעת העור.

נסי שרשור. כדי להשחיל, תצטרכי חתיכה דקה של חוט מסוג תפירה.

קחי חתיכה ארוכה וקשר את הקצוות יחד. עטפו אותו סביב המורה והאצבע האמצעית, סובבו את הידיים שלוש פעמים כך שיש לכם כעת שני עיגולים. בצעי מניפולציות על החוט באמצעות שתי האצבעות והאגודל שלך.

קל להחליק את החוט במהירות ולקרוע הרבה שיער, ולעשות זאת בכיוון הלא נכון. השתמשי בחוט כדי להמשיך “להבריש” את הגבה בזמן שאת עובדת, פשוט החליקי בכיוון מעלה והחוצה. השתמשי בתרחיץ פנים לחות לאחר מכן כדי לטפל בעור שלך.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות