איך למרוח מייק אפ?

תוכן העניינים

איך לשים מייק אפ?

בואו נודה בזה: לא חסרים מראות איפור ומייק אפ מלא בחוץ, מאיליינר מורכב ועד להדגשה, קונטור, וכל מה שביניהם. ולמרות שאנחנו אוהבות מראה איפור עשוי, לפעמים פשוט אין מספיק שעות ביום כדי להשקיע זמן נוסף בשכלול שגרת איפור יומיומית.

אנחנו נהיה הראשונים להודות שלפעמים זה מועיל לחזור ליסודות בכל הנוגע לשים איפור.

ואם את חדשה בסצנת האיפור, יציאה לשגרה מהירה ופשוטה תעזור לך להרגיש בנוח עם המוצרים, המרקמים והעור שלך. עם כמה דברים בסיסיים מתחת לחגורה, תוכל להתנסות כמו אמן האינסטגרם האהוב עליך תוך זמן קצר. והשליטה באיך להתאפר לא צריכה לקחת הרבה זמן.

למעשה, עם עצות האיפור הנכונות, תוכלי להרכיב שגרת איפור תוך פחות מ-10 דקות. לשם כך, פנינו למאפרת המפורסמת שלנו עבור הטיפים והטכניקות המומחיות שלה.

התחילי עם העיניים

סביר להניח ששמעתם גורואים של איפור מתלבטים בין אם כדאי למרוח תחילה איפור פנים או עיניים, אבל כשמדובר באיפור מהיר ויעיל, תרצו לבחור בשני. “התחילי עם העיניים שלך לפני שתמרחי איפור על שאר הפנים שלך”, אומרת המומחית. “בדרך זו, אם תורידי טיפה כלשהי מאיפור העיניים שלך, זה לא יבלבל את כל העבודה הקשה שתשקיעי באיפור הפנים שלך.”

אם אכן נפלת; המומחית מסבירה שתוכלי לנקות אותו במהירות עם מסיר איפור כלשהו ואז להתקדם עם שאר הפנים. אין צורך לעשות איפור מחדש – או לבזבז זמן. כדי לנקות שאריות מאיפור העיניים שלך, נסי להשתמש בשמן או במגבון לח.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

שפתון שקוף

השתמשי באצבעותיך

לא צריך להשקיע בשלל מברשות כדי לקבל מראה איפור ללא רבב. “האצבעות שלך מהוות כלים נהדרים ליישום קל”, מסבירה המומחית. “אני משתמשת באצבעותיי כמעט אך ורק על עצמי כשאני עושה מראה איפור מהיר.” אם זה מספיק טוב למקצוענים, זה מספיק טוב בשבילנו! שלא לדבר על כך, שיטת המריחה הזו תיתן לך קצת יותר מרחב פעולה בתקציב האיפור שלך כדי לבזבז על איפור אהובים אחרים.

“השימוש באצבעותיך הרבה יותר חסכוני בזמן מהוצאת מברשת או ספוג שתצטרך לנקות מאוחר יותר, והן נהדרות למיזוג מוצרי קרם . רק תדאגי לשטוף אותם קודם!”

אם את משתמשת בספוג איפור למייק אפ, וודאי שהוא לח

אמנם השימוש באצבעותיך הוא שיטה חסינת תקלות לשגרת איפור מהירה, אבל את עדיין יכולה לפנות לכלי איפור מנוסים אם את מעדיפה לא ללכלך את הידיים שלך. ואם את בוחרת בספוגית איפור כמוליך האיפור המועדף עליך, הקפידי להשתמש בו לח – לא יבש. “זה לא רק יהפוך את היישום שלך ללא רבב, אלא הוא גם יספוג פחות מוצר לתוך הספוג שלך, יחסוך את המוצר בטווח הארוך”, מסבירה המומחית.

החזיקי את הספוג שלך מתחת למים פושרים למשך 30 שניות, ואז סחטי אותו בעדינות כדי להסיר עודפי מים. 

נצלי את המוצרים של ריבוי משימות

כשזה מגיע להאצת שגרת האיפור שלך, מוצרים שיכולים לשמש ליותר משלב אחד יהיו החבר הכי טוב שלך. “אני אוהבת מוצר רב תכליתי כדי לעזור ביישום מהיר ולהוציא את הניחושים מהתאמת הצבעים”, אומרת המומחית.

“החליקי את הצבע על הלחי שלך והתמזגי עם האצבעות עבור הסומק שלך. לאחר מכן, השתמשי בו על השפתיים כדי לתאם את צבע השפתיים שלך ללחיים שלך. אם את אוהבת תחושה מונוכרומטית, את יכולה אפילו להחליק ולהתמזג על העפעפיים שלך למראה מוצר בצבע אחד.” זה לא נעשה הרבה יותר קל – או מהיר יותר – מזה!

שימוש במוצר ריבוי משימות לא רק יעזור להאיץ את שגרת האיפור שלך, אלא הוא גם יעזור לך ליצור בצורה חלקה למראה אחיד.

מאמר על: מחליק שיער מומלץ.

בחרי את מוצר הגבות הנכון

אם כבר מדברים על מוצרים ריבוי משימות, עיפרון גבות שבו את יכולה להשתמש עבור כל מראה הגבות שלך הוא גם טריק מפתח להתאפר מהר. המומחית ממליצה לחפש עפרונות גבות עם ספולי בצד אחד ועיפרון בצד השני כדי לחסוך בזמן.

אל תמהרי לתקן טעויות במייק אפ

בואו נהיה אמיתיים – כולנו בני אדם. וכשאת ממהרת, את חייבת לעשות טעות או שתיים. טעות אחת שכיחה מדי? מריחת מסקרה מהר מדי ומסיימת עם כתם על העפעף או מתחת לעין בזמן מריחת המסקרה. למרות שזה עשוי להיות מפתה, אל תנגבי אותו מיד כשהוא עדיין רטוב.

“הפעולה הזו פשוט תמרח את זה על כל מריחת העיניים שעשית עכשיו, ותוסיפי עוד זמן למריחה הכוללת שלך”, מסבירה המומחית. במקום זאת, היא ממליצה להמתין עד שהוא יתייבש ואז להחליק אותו עם מקלון צמר גפן או מברשת ספול נקייה ויבשה.

אה, ואם כבר מדברים על הריסים שלך, המסקרה האהובה שלנו: 

(הקליקו על התמונה לרכישת המוצר)

מסקרה שחורה מאריכה ומעניקה הרמה מושלמת לריסים

שמרי על העור שלך במריחת המייק אפ

אולי, השלב החשוב ביותר: הכנה וטיפול בעור שלך. העור הוא הקנבס עבור כל חומר המיושם, כך שיש לך פלטה רעננה לצייר עליה תקל על שגרת האיפור שלך פי 10. כדי לשמור על צורת העור שלך, הקפידי להשתמש בתכשיר ניקוי מדי יום, בפילינג פעמיים עד שלוש בשבוע, וקרם לחות בבוקר לפני הנחת האיפור ובערב לפני השינה.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות