איך ליצור צמה צרפתית?

תוכן העניינים

איך ליצור צמה צרפתית?

הצמה הצרפתית היא תסרוקת יפה וקלאסית ומועדפת על רבים. למרות שהאריגה המורכבת שלו עשויה להיראות מסובכת, יצירת צמה צרפתית משלך היא תהליך פשוט. הסוד הוא להוסיף קווצת שיער לכל חלק לפני שזורעים אותו. לאחר שהבנת את היסודות של צמה מסורתית, תוכלי לנסות צמת תחרה צרפתית לטוויסט מהודר.

יצירת צמה צרפתית קלאסית

הכיני את השיער שלך כך שיהיה מוכן לעיצוב. צחצחי את השיער שלך כדי להוציא את כל הסבך ולהפוך אותו רך, חלק ומוכן לקלוע. לצמה אחת יורדת בחלק האחורי של ראשך, צחצחי את השיער שלך לאחור, הרחיקי מהמצח.

אולי תרצי צמה בצד הראש שלך במקום זאת, או אולי את עושה יותר מצמה אחת. במקרה כזה, חלקי את השיער שלכם והברישי אותו לחלקים בהתאם למספר הצמות שתרצי.

את יכולה לקלוע את השיער שלך כשהוא יבש או כשהוא רטוב. אבל, שזירת שיער רטוב מעניקה לך גלים רכים ויפים כשאת מוציאה אותו מאוחר יותר.

איך להחליק שיער מקורזל

התחילי לחתוך את השיער שלך.

התחילי את התהליך על ידי איסוף נתח גדול (ברוחב של 3-4 אינץ’) מהחלק העליון-מרכז של הראש שלך. כל השיער בקטע הזה צריך להגיע מאותה “שורת שיער”. את לא רוצה לתפוס גדילים מגבוה למעלה או למטה.

אם יש לך פוני, את יכולה להכניס אותם לתוך הצמה בשלב זה או להשאיר אותם רפויים. בחרי מה שאת חושבת שנראה הכי טוב. כדי לקלוע אותם, תצטרכי לתפוס שיער מהמרכז העליון של הראש שלך, ממש מעל המצח שלך.
לקטע שאת מתחילה איתו אין שום קשר לגודל הצמה שלך. את מתחילה עם קטע קטן, אבל הצמה גדלה עבה ככל שאת מוסיפה עוד שיער.

הפרידי את ה”נתח” הראשון הזה לשלושה חלקים. בדיוק כמו צמות מסורתיות, צמות צרפתיות משתמשות בשלושה חלקי שיער כדי ליצור את התבנית שלהן. הפרידי אותם על ידי העברת האצבעות שלך דרך הנתח שאת מחזיקה כדי ליצור שלושה חלקים אחידים. ודאי שאף אחת מהחתיכות לא גדולה או קטנה מהשניים האחרים.

מתחילים בצמה מסורתית. ראשית, עלייך למקם את היד שלך נכון: להחזיק שני גדילים ביד אחת, ואת הגדיל השלישי ביד השנייה. התחילי בצמה מסורתית על ידי חציית הגדיל “הנכון” למרכז. לאחר מכן, חצי את הגדיל “השמאלי” מלמעלה למרכז. חזרי על הפעולה עד שיצרת כמה שורות של צמה מסורתית.

עבודה בשיער חדש. המשיכי עם דפוס הצמה המסורתי הזה, אבל התחילי להביא חלקי שיער אחרים. לפני שתחצי קטע למרכז, תפסי קצת שיער מהצד הזה של ראשכם וכללי אותו בהצלבה.

בכל פעם שאת חוצה, עבדי על עוד חתיכת שיער קטנה. כמות שיער חדשה תתפסי בכל פעם לא משנה, אבל ככל שתתפסי פחות שיער, כך הצמה תיראה מורכבת יותר.
לקבלת הצמה הצרפתית הנראית הטובה ביותר, תרימי את השיער ליד הפנים והצוואר. אם תרימי רק חלקים מהמרכז (ליד הגדיל הראשי), הם יתכסו מאוחר יותר מבחוץ.

הכניסי את כל השיער שלך לתוך הצמה. כשאת עובדת על הראש שלך, תתחיל להיגמר שיער פנוי להכנסת הצמה. עד שתגיעי לעורף.

שיער מתולתל באופן טבעי

סיימי את הצמה. כאשר כל השיער שלך נמצא בצמה העובדת, סיימי אותו כצמה מסורתית. המשיכי כך עד שתגיעי לקצה הגדילים שלכם. לאחר מכן, אבטחי את הצמה עם מחזיק קוקו.

הימנעי משימוש בגומיות, שכן אלה קורעות ושוברות שיער כשאת מסירה אותן.

יצירת צמת תחרה צרפתית

הכיני את השיער שלך. בדיוק כמו שעשית עבור הצמה הצרפתית הרגילה, צרי צמה דרך סבך כדי להחליק את השיער שלך. צמות תחרה צרפתיות יכולות לעבוד על אחד או שני הצדדים של הראש שלך, אז צריך להפריד את השיער שלך. השתמשי בחלק מרכזי או צדדי, תלוי באיזה מראה את מעדיפה. קראו עוד על: כיצד להסיר מיליה מתחת לעין?

התחילי עם קטע קטן. תפסי חלק מהשיער שלך מצד אחד בחלק שלך, ליד החלק עצמו. גודל הקטע הזה כן משנה בתחרה צרפתית, שכן הוא קובע את עובי הצמה. עבור צמה גדולה יותר, תפסי חלק כבד של שיער, ולצמה עדינה, תפסי חתיכה קטנה יותר. באופן כללי, זה צריך להיות בסנטימטר אחד בעובי.

חלקי את החלק הזה לשלישים. כמו עם הצמה הצרפתית הרגילה, את צריכה לחלק את החלק ההתחלתי של השיער שלך לשלושה חלקים אחידים. זווית את החלקים האלה כלפי מטה כדי למסגר את פנייך, במקום למשוך אותם לכיוון החלק האחורי של ראשך.

מתחילים לקלוע צמה. התחילי את התחרה הצרפתית בצמה מסורתית. חצו את הגדיל ה”ימני” למרכז, ואז חצי את הגדיל ה”שמאלי” למרכז.

תתחילי להכניס שיער חדש. בצמה הצרפתית הוספת שיער משני צידי הראש. בצמת התחרה הצרפתית יש להוסיף שיער רק מצד אחד של הצמה.
זה לא משנה מאיזה צד תוסיפו שיער חדש. הדבר החשוב הוא שכל השיער החדש מגיע מאותו צד של הצמה.

קרם לשיער מתולתל

המשיכי לקלוע צמה סביב הראש שלך. ככל שתתקדמי הלאה יחד עם הצמה שלך, היא תתחיל ליצור כתר או צורת הילה סביב הראש שלך. את יכולה לבחור לצמה מעל החלק העליון של האוזן שלך, או מתחתיה.

אם את עושה צמה אחת, עטפי אותה עד הסוף סביב הראש. סביר להניח שייגמר לך השיער ליד האוזן בצד השני של הראש שלך.

אם את עושה שתי צמות, הפסיקי לקלוע כשתגיעי לעורף. קשרי את הצמה הראשונה עם אלסטית, ואז חזרי על כל התהליך בצד השני של הראש כדי ליצור את הצמה השנייה שלך.

סיימי את הצמה שלך. בסופו של דבר, ייגמר לך השיער הרופף כדי לעבוד לתוך הצמה. בשלב זה, המשיכי לעבוד בצמה מסורתית עד שתגיעי לקצוות הגדילים שלכם. קשרי את השיער שלך עם עניבה אלסטית כדי לאבטח את צמת התחרה הצרפתית שלך. 

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות