איך לטפל בשיער המתולתל שלך?

תוכן העניינים

איך לטפל בשיער המתולתל שלך?

אז איך לטפל בשיער המתולתל שלך? השיער דורש כמה שיקולים מיוחדים בכל הקשור לטיפול. שיער מתולתל נוטה להיות יבש יותר ונוטה לסבך יותר מאשר שיער חלק, כך שתצטרכי להקפיד על שטיפה, מיזוג ועיצוב השיער שלך. עלייך להגביל את תדירות השימוש בשמפו ולהשתמש במוצרים כדי לשמור על לחות השיער שלך. בעת ביקור במספרה, הקפידי לבקש גזרה יבשה ולחתוך את השיער רק בעת הצורך.

שטיפת שיער מתולתל בשביל לטפל בשיער המתולתל שלך

השתמשי בשמפו ובמרככים המיועדים לשיער פגום. שיער מתולתל יבש יותר משיער רגיל, ובגלל זה הוא נוטה יותר לנזק. אם יש לך שיער מתולתל, מומלץ להטמיע מעט את השיער שלך במהלך תהליך השמפו. רכשי שמפו המיועד לשיער פגום, הכוללים מרכיבים עדינים יותר שמכבידים פחות על שיער.

הקפידי לקנות מוצרי סלון ולא מוצרי בית מרקחת; שמפו ומרכך של בית מרקחת מדוללים לעתים קרובות, מה שהופך אותם לפחות יעילים.
אם אינך מוצאת שמפו לשיער יבש או פגום, חלק מהחנויות מוכרות שמפו לשיער מתולתל במיוחד. הנוסחה בשמפו אלו דומה לנוסחה ברוב המוצרים הנמכרים לשיער פגום.

הגבילי בשמפו בשיער שלך. אם יש לך שיער מתולתל, את לא צריכה לעשות עליו שמפו כל יום. מכיוון ששיער מתולתל הוא בדרך כלל גם יבש, אין צורך לחפוף אותו לעתים קרובות כמו שיער חלק. שימוש בשמפו בתדירות גבוהה מדי עלול לייבש את השיער ולגרום לו להיראות מקורזל יותר.

תשפכי בשמפו את השיער שלך לא יותר מפעמיים בשבוע.
כשאת עושה שמפו, את יכולה לצפות לכמה סבכים לאחר מכן. שיער מתולתל נוטה מאוד לסבך. צחצחי אותו בעדינות כדי למנוע נזק לשיער שלך.

איך לבצע עיצוב שיער מתולתל באופן טבעי

שטפי יחד את השיער באופן קבוע. שטיפה משותפת פירושה פשוט מיזוג שיער במקלחת אבל לא להוסיף שמפו. זה יכול להיות מועיל במיוחד לשיער מתולתל, מכיוון שהוא זקוק לחידוש הלחות לעתים קרובות יותר מאשר סוגי שיער אחרים.

קראי את תוויות המוצר לפני בחירת מרכך. יש להימנע ממוצרים המכילים מרכיבים על בסיס סיליקון, שהם מרכיבים המסתיימים ב-“-one”. מוצרים כאלה יהיו קשים מאוד על השיער שלך.

לאחר מיזוג השיער שלך, ראי איך זה מרגיש. אם השיער שלך מרגיש ספוגי או עיסתי, ייתכן שהגזמת. בדרך כלל צריך רק טיפת מרכך בגודל רבע.
אם יש לך דרמטיטיס, שטיפה משותפת עלולה להחמיר את מצבך. שוחחי עם רופא עור לפני שתתחילי בשטיפה משותפת.
זכרי שבעוד שטיפה משותפת נהדרת להוספת לחות לשיער שלך, היא לא מנקה אותו.

מצב עמוק כאשר השיער שלך מרגיש יבש או פגום. טיפולי מיזוג עמוק חשובים לחידוש הלחות בשיער מתולתל שהתייבש. אם השיער שלך מתחיל להרגיש מקורזל ויבש, בצעי טיפול מיזוג עמוק ותראי אם זה עוזר.

מרחי מרכך על השיער שלך לפני הכניסה למקלחת. הניחי כובע מקלחת על הראש, המכסה את השיער שלך לחלוטין. מקלחת כשהכובע במקום מאוד חשוב. החום והקיטור מהמקלחת עוזרים לנעול את הלחות של המרכך.
כשתסיימי, שטפי את המרכך והברישי כרגיל. קראו עוד על: כיצד להחליק את העור בעזרת קרצוף פנים טבעי?

לקבלת טיפול מיזוג עמוק יותר, שבו מתחת למייבש מחומם בזמן שהמרכך מעבד.

השתמשי בחולצת טריקו מעל מגבת לייבוש שיער מתולתל. שיער מתולתל עשוי שלא להתייבש עם מגבת. מגבת עלולה לגרות את השיער.[במקום זאת, השתמשי בחולצת טריקו קלה כדי לטפוח בעדינות את השיער שלך יבש.

באופן אידיאלי, כדאי ללכת על חולצת טריקו העשויה מחומר קל יותר.

עיצוב שיער מתולתל

השתמשי במפזר כאשר את מייבשת. מפזרים עוזרים לפזר באופן שווה את זרימת האוויר של מייבש, וגם להגדיר ולמכווץ את התלתלים. הניחי מפזר מעל מייבש השיער שלך לפני שמייבשים את השיער שלך.

את תמיד צריכה למרוח חומר מגן מפני חום לפני ייבוש שיער.
הפכי את השיער שלך על הראש. התחילי להתפזר בשורשים, ועצרי בנקודת האמצע בין השיער שלך לשורשים שלך. זה אמור לתת לשיער שלך קצת נפח במשך היום.
השתמשי בהגדרה נמוכה יותר במייבש הכביסה שלך. הגבילי את ייבוש המכה לפעמיים בשבוע כדי למנוע ייבוש שיערך. שיער מתולתל צריך בדרך כלל להתייבש באופן טבעי.

שיער מתולתל ועבה

נתקי את השיער שלך עם האצבעות שלך ומסרק רחב שיניים. משהו כמו מברשת משוטים לא מתאים לשיער מתולתל. צחצוח רגיל יכול לגרום לקצוות מפוצלים ולקרזול. אם יש לך סבכים, התחילי לעבוד איתם עם האצבעות ולאחר מכן סיימי עם מסרק רחב שיניים.

לעולם אל תתחילי לצחצח את השורשים שלך. זה יכול לגרום גם לכאב וגם לשבירה. התחילי את תהליך הפירוק בקצה השיער שלך והתקדמי לכיוון השורשים שלך.
המסרק בעל השן הרחב אמור להיות מסוגל לסרק כמה סבוכים. ייתכן שתצטרכי להשתמש באצבעותיך במקביל למסרק כדי לפתור סבכים קשים יותר.

השתמשי במגן חום ובהגדרת חום נמוך בעת מחליק שטוח. מכיוון ששיער מתולתל נוטה להיות יבש יותר משיער ממוצע, אסור לך להשתמש במחליק בחום גבוה. שימוש מוגזם בטיפולי חום כמו מחליק שטוח עלול לגרום לתלתלים שלך להתייבש.

כדי לשמור על בריאות השיער שלך, הקפידי לרסס את השיער שלך בחומר מגן מפני חום לפני ההחלקה ולשמור על מגהץ שטוח על הגדרה נמוכה.
לעולם אל תגדירי מגהץ שטוח גבוה מ-400 מעלות. אם המגהץ השטוח שלך מגיע רק עם הגדרה גבוהה ונמוכה, השתמשי בהגדרה הנמוכה.
אל תגהצי שטוח לעתים קרובות מדי. אם נראה שהתלתלים שלך הופכים רפויים, או שהשיער שלך הופך מקורזל מאוד, אולי כדאי להימנע מטיפולי חום לזמן מה.

בחרי ג’לים וקרמים לעיצוב ולהעניק לחות לשיער שלך. המוצר יכול לעזור לעצב שיער מתולתל, והוא גם יכול למנוע ממנו להתייבש מדי. עצורי ליד סלון או חנות כלבו מקומיים והצטייד במוצרים העונים על הצרכים שלך.

אם השיער שלך הופך גס, לכי על סרום סיליקון. יש למרוח את הסרום על השיער לפני הצחצוח או עיצובו. אם השיער שלך נהיה דק ובהיר, ספריי סיליקון יכול לעבוד. שפריץ רק כמות קטנה מהשיער שלך, מכיוון שקצת מגיעה דרך ארוכה.

כדי לשמור על הסגנון שלך שלם, יש לך כמה אפשרויות.

אם אינך רוצה שהשיער שלך ייראה נוקשה מדי, לכו על תחליבים וג’לים לעיצוב עם התווית “קל משקל”. אם השיער שלך נוטה להיות מעט בלתי נשלט, ייתכן שתצטרכי מוצר חזק יותר. ג’ל פיסול וקרמים חזקים במיוחד יכולים לעזור.

השתמשי רק בכמות קטנה של סרום נגד קרזול בשיער שלך. סרום נגד קרזול יכול לעזור לשיער שלך להיראות חלק יותר, ועשוי לסייע בהעלמת קרזול לאחר מקלחת או ייבוש במיפוח. עם זאת, קצת הולך רחוק. את צריכה רק מנה בגודל אגורה של סרום מקורזל כדי שזה יהיה יעיל. הקפידי להחליק את הסרום באופן שווה לאורך כל השיער שלך.

קרם לשיער מתולתל

לטפל בשיער המתולתל שלך אצל מעצב/ת

קצצי את השיער שלך כאשר הוא מתחיל להשתטח על הכתר. אם יש לך שיער מתולתל, אין מספר קפדני של ימים או שבועות מומלץ בין תספורת לתספורת. את פשוט צריכה לפקוח עין על השיער שלך. כאשר הוא מתחיל להשתטח בכתר, כדאי להיכנס לתספורת.

אל תעצבי את השיער שלך לפני שאת הולכת לסלון. את רוצה שהמעצב שלך יחתוך את השיער שלך על סמך התלתלים הטבעיים שלו.

בקשי חתך יבש בסלונים. את רוצה לדעת בדיוק איך השיער שלך ייראה לאחר חיתוך. שיער מתולתל נראה שונה בהרבה כשהוא רטוב מאשר כשהוא יבש מכיוון ששיער רטוב מתכווץ, אז בקשי מהמעצב שלך גזרה יבשה. זה יבטיח שאת מכירה את התסרוקת שלך לפני שאת עוזבת את הסלון.

רווח זמן בין טאצ’-אפים בשורש אם את צובעת את השיער שלך. הדבר הטוב בשיער מתולתל הוא שהוא נוטה לשמור על צבע יותר. לא תזדקקי למגע שורש באותה תדירות כמו אנשים עם שיער חלק.
עבור שורשים, את רק צריכה מגע כל 6 עד 10 שבועות.
להדגשות, תזדקקי לטאצ’-אפ כל 10 עד 14 שבועות.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות