איך להתכונן לדייט (בנות נוער)?

תוכן העניינים

איך להתכונן לדייט (בנות נוער)?

לצאת לדייט, במיוחד לדייט ראשון, יכולה להיות חוויה מורטת עצבים ומביכה. את רוצה שהכל יהיה מושלם – הפעילות, התלבושת, השיחה והכימיה. אמנם קל יותר לומר מאשר לעשות, נסי לאמץ את העצבים. קחי את הזמן שלך להתכונן, ולהתרגש מהדייט שלך!

בחירת התלבושת שלך

קבעי את קוד הלבוש המתאים למיקום. אם אתם יוצאים לאכול ואינכם מכירים את המסעדה, בדקו באתר של המסעדה כדי לראות את פרטי ה”לבוש” וה”אווירה” שלהם. זה יגיד לך אם המסעדה היא סתמית, מפוארת או איפשהו באמצע.

לשפר את היופי הטבעי שלך

אם את מתכוונת לעשות פעילות, כמו לעשות פיקניק, לראות סרט או ללכת להופעה, וודאי שאת לבושת כראוי. צריך רק שכל ישר.

חצאית ונעלי עקב עשויות לגרום לך להרגיש זוהרת, אבל הם לא מתאימים לקארטינג או באולינג. השתמשי בשכל הישר שלך כדי להתלבש בצורה המתאימה לאירוע ואל תהיי הבחורה שצריכה לשבת בחוץ בגלל העקבים שלה.
אם נתקלתם ברעיונות תלבושות, פינטרסט יכול להיות משאב נהדר. הקלידי “תלבושת” וכל פעילות שאת עושה, ותוכלי לראות גלריה של תלבושות שאנשים אחרים עשויים ללבוש. או פשוט בגוגל. פשוט וקל.

בחרי פריטים שגורמים לך להרגיש טוב. זה חשוב ביותר. יכול להיות שהדייט שלך לא זוכר את התלבושת המדויקת שאת לובשת בדייט שלך, אבל אם את לובשת משהו שגורם לך להרגיש שקטה ומהממת, הם בהחלט יזכרו את הביטחון העצמי שלך!

  • לחלופין, סביר להניח שהדייט שלך יזכור אם את מושכת ומתעסקת עם התלבושת שלך כל הלילה, נראה חסר ביטחון ולא נוח.
  • זה יכול להיות כיף לקנות בגד חדש לגמרי לדייט, אבל את חייבת לוודא שהוא מתאים ונוח לפני שאת יוצאת לדייט שלך.
  • כאשר יש לך ספק, לבשי את התלבושת האהובה עליך. אם יש לך לבוש שגורם לך להרגיש מדהים ומתאים לדייט, לבשי אותו!

תני לבגדים שלך ריצת מבחן. זה חשוב במיוחד אם את לובשת משהו חדש או יוצאת לדייט עם פעילות. אם את הולכת לבאולינג ואת מגלה שאת לא באמת יכולה להזיז את הידיים שלך בחולצה צמודה, טוב לברר זאת מראש. אם את רואה סרט והג’ינס שבחרת מאוד לא נוח לשבת בו לפרקי זמן ארוכים, מצאי משהו אחר.

אם תנסי את התלבושת שלך מראש, את תבטיחי שהיא מתאימה, היא נוחה, היא נראית נהדר, והיא תתאים לסביבת התאריך הספציפית. אין דבר מלחיץ יותר מאשר למצוא בגד חדש חמש דקות לפני שהדייט שלך מגיע! הגדירי את עצמך להצלחה. ההצלחה היא לדעת איך להתכונן לדייט.

בדקי את מזג האוויר. זה צריך להיעשות ביום של הדייט, וזה יכול לגרום לשינויים בתלבושת של הרגע האחרון. ייתכן ששלב זה אינו הכרחי בהתאם למקום מגוריכם, אך אם אתם גרים באזור עם מזג אוויר טמפרמנטלי, זה מאוד חשוב! אם בחרת שמלת קיץ והזנחת להבחין בחזית קרה ובסופת רעמים שנכנסת פנימה, את הולכת להיות בדייט עלוב אחד עד סוף הלילה.

הדבר הכי גדול שאת צריכה לזכור כשאת בוחרת תלבושת לדייט הוא פשוט שהבגד הוא לא הכוכב של התוכנית. אתה! הבגדים שלך צריכים להתאים לאירוע ולמזג האוויר כך שהוא לא יסחף את הדייט שלך.
את רוצה לבלות את הזמן שלך בכיף עם הדייט שלך, לא לדאוג לגבי התלבושת שלך. לכן חשוב לתכנן מראש – הסירי את הדאגה מהדרך לפני שהדייט שלך מתחיל.

מוצרי טיפוח ויופי

עושה את השיער והאיפור שלך

ודאי שהשיער שלך נקי ומסודר. בעוד שיש לך אפשרויות רבות לכל תסרוקת שתבחרי לעשות, השיער שלך צריך להיראות רענן ומסודר. הפחית יאת השומן על ידי שמפו במקלחת באותו יום או ריסוס עם שמפו יבש. סרקי אותו ונסי להרחיק אותו מהפנים שלך.
הדייט שלך כנראה יוסח אם קווצות שיער שמנוניות תלויות על העיניים שלך. תני להם להתמקד בך, לא בשיער שלך.

עצבי את שיערך כראוי לדייט. אם את עושה משהו יותר פשוט כמו לצאת לאכול או לראות סרט, עצבי את השיער שלך איך שאת מעדיפה. עם זאת, אם את עושה משהו פעיל, אולי עדיף לקשור את השיער שלך בקוקו. שוב, הדבר החשוב ביותר הוא שהשיער שלך יוסיף למראה הכללי שלך מבלי להפריע. קראו עוד על: כיצד להשתמש בכלי פדיקור כמו מקצוענית?

שמרי על האיפור שלך טבעי. השתמשי באיפור שלך כדי לשפר את היופי הטבעי שלך, לא ליצור פנים חדשות לגמרי. זה יכול להיות מפתה ללכת על הכל כשאת מתרגשת לדייט, אבל נסי לשמור על האיפור שלך רך וטבעי.

הדייט שלך כבר ביקש אותך לצאת, אז ברור שהם אוהבים את הפנים שלך כמו שהם!
עם זאת, איפור הוא רק תוספת מהנה למראה שלך, אבל זה לא הכרחי. אם אינך מתאפרת באופן קבוע ואינך מוצאת בכך צורך, דלגי על זה! אל תרגישי לחץ להתאפר רק בגלל שאת יוצאת לדייט.

אז איך להתכונן לדייט?

היצמדי למוצרי האיפור המנוסים והאמיתיים שלך. בדיוק כמו עם התלבושת שלך, זה מועיל להשתמש במוצרים שאת מכירה ואוהבת עבור הדייט שלך.

כיף להתנסות בשפתונים וצלליות חדשות, אבל כנראה לא לפני דייט גדול. במקום זאת, השתמשי במוצרים שבהם את משתמשת על בסיס יומיומי כדי שתדעי ליישם הכל כראוי ותוכלי להבטיח שתאהבי את איך שאת נראית.
אם את להוטה להשתמש במוצר חדש, פשוט תנסי אותו לפני הדייט שלך. זה יבטיח שתדעי ליישם אותו כראוי ואת אוהבת את איך שהוא נראה.

תביאי איפור בארנק שלך לטאצ’-אפים. איפור יכול להתפוגג במהירות בהתאם למה שאת עושה בדייט שלך, אז זה נחמד להיות מסוגל לתקן את זה באופן ספורדי. תביאי כמה מוצרים קטנים בארנק שלך כדי שתוכלי לגעת בו קצת בכל פעם שאת הולכת לשירותים.
אם את לא מודאגת מהאיפור שלך ייגמר, את בהחלט יכולה לדלג על השלב הזה. הדבר היחיד שחשוב הוא שתרגישי בטוחה ויפה לאורך כל הדייט.

איך להיות מלכת יופי

מכינים את עצמך נפשית

חשב על כמה נושאי שיחה. אל תדאגי לתכנן כל מילה שאת הולכת להגיד לדייט שלך, כי זה לגמרי לא ריאלי. עם זאת, זה יכול להיות מועיל להחזיק כמה נושאי שיחה מוחבאים בחלק האחורי של המוח שלך למקרה שתהיי רגיעה בשיחה.

לדוגמה, את יכולה לתכנן לשאול אותו על המשפחה שלו, השיעורים שלו או אחד מהתחביבים שלו.
אולי לא תצטרכי או תרצי לדון בנושאים האלה ברגע שהדייט מתחיל, אבל זה יכול לעזור להרגיע את העצבים שלך על ידי הכנתם.

לחלק מהמוזיקה האהובה עליך ממש לפני הדייט שלך. זה אולי נשמע טיפשי, אבל אם את במצב רוח שמח ומלא אנרגיה, זה יקבע את הטון של הדייט. אם את יושבת בדממה, מודאגת מאיך שהדייט הולך להתנהל, את עלולה להיראות עצבני ואי נוחות ברגע שהדייט מתחיל.

במקום זאת, הפעילי קצת מהמוזיקה האהובה עליך כדי להסיח את דעתך, לגרום לאנדורפינים שלך לזרום ולהכניס אותך למצב רוח מעולה לפני הדייט שלך.

לְהִרָגַע. זכרי, היכרויות נועדו להיות כיף. סביר להניח שהדייט שלך עצבני בדיוק כמוך, אלא אם כן יש לו ניסיון, אבל שניכם יכולים להיות בזה ביחד! סביר להניח שתצאי עם הרבה אנשים במהלך חייך, אז זה לא משנה אם כל אחד הולך בצורה מושלמת.

טיפים אלה יעזרו לך לעשות רושם מדהים על איך להתכונן לדייט, והוא בהחלט לא יהיה אדיש. העיקר להיות בטוחה בעצמך והכל יסתדר! 

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויויפי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות