איך להתגאות במראה טבעי ללא איפור עם אסטרטגיות פשוטות אלו

האיפור והפילטרים תופסים את מרכז הבמה, לגלות את היופי הטבעי והאמיתי שבנו הוא מסע שמתחיל בלב, מתפשט לחיוך שעל פנינו, ומסתיים בביטחון עצמי שלא ניתן לזייף.

תוכן העניינים

איך להתגאות במראה טבעי ללא איפור עם אסטרטגיות פשוטות אלו

החזרה את הזוהר הטבעי שלך: תזונה והידרטציה: אי אפשר לדבר על יופי טבעי בלי להתחיל ביסודות, ומה יותר בסיסי ממים? כן, כל אותן אפליקציות שמזכירות לך לשתות מים לא רק ניסו להרוג אותך בתרגילים קטלניים של התרגיל היומי. הם בעצם ניסו לאמר לך שהעור שלך צריך מים כדי לזהר. אז כשאת חושבת שעוד כוס מים ואת עלולה להפוך לבריכה ניידת, זכרי שאת בעצם מוסיפה זוהר לעורך. ובואי נודה, מי לא אוהבת להראות כאילו היא זה עתה חזרה מחופשה באיים?

שינה איכותית:

“שינה יופי” אינה רק טרנד בטיקטוק שבו אנשים מתעוררים נראים כאילו הם יצאו מקמפיין של גוצ’י. זה באמת עובד. שמונה שעות של שינה יכולות להפוך אותך מזומבי לנסיכה. נכון, לפעמים החיים מציעים פחות משמונה שעות, אבל כשאת יכולה, תיתני לשינה לעשות את הקסם שלה. זכרי, כל פעם שאת מוותרת על שעה של נטפליקס לטובת שעה של שינה, העור שלך מודה לך.

המוצר המושלם לילדה: לרכישה הקליקו על התמונה:

35 יחידות ערכת איפור לילדים

פעילות גופנית:

אנחנו כבר שומעות את הקולות המתקרבים, “אבל אני לא אוהבת להזיע!” נו באמת, אף אחד לא אוהב. אבל האמת היא שהזיעה מנקה את הנקבוביות ומעניקה לך את הגוון הבריא ההוא שאת כל כך מעריצה. ולא, לא צריך להיות מרתון ריצה כל יום. ריקוד מטורף בסלון, יוגה עם קטעי צחוק, או אפילו הליכה מהירה סביב הבלוק עם החתול ברכבת – כל אלה סופרים. המפתח הוא להזיז את הגוף, להגביר את זרימת הדם, ולהבריק מבפנים החוצה.

בזמן שאת מתחילה ליישם את השינויים האלו בחייך

זכרי שההומור הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך. אז אם הסלט נפל לך על החולצה בפעם המאה, או שהשכן ראה אותך רצה עם החתול ברחוב – זה בסדר. החיים הם לא רק אינסטגרם, ולפעמים הצחוק הכי טוב הוא על עצמנו.

טיפוח העור – פשוט, טבעי ומצחיק

כאשר מדובר בטיפוח העור, כולנו רוצות להגיע לאותו מטרה: עור זוהר, בריא וחלק. אבל, מי אמר שהדרך לשם צריכה להיות משעממת ומורכבת? בואי נצלול לכמה אסטרטגיות טבעיות (ומצחיקות) לטיפוח העור:

ניקוי והזנה: לפני שתחליטי להשקיע במוצרי טיפוח יקרים שמבטיחים להפוך אותך לסינדרלה, נסי להתחיל מהבסיס: ניקוי והזנה. וכן, זה אומר להוריד את האיפור לפני השינה, גם אם הזמן מראה 3 בבוקר והמיטה קוראת לך. אני מבטיחה, הפנים שלך לא יסלחו לך אם תתעלמי. ולגבי ההזנה, קרמים טבעיים שלא מכילים רשימת מרכיבים ארוכה יותר מהספר “הארי פוטר” האחרון יכולים לעשות פלאים.

מסכות טבעיות DIY: אין כמו להכין מסכה פנים ביתית, ולהרגיש כאילו את מובילה את התוכנית “השף המטורף”. אבוקדו, דבש, ויוגורט יכולים להפוך לחבריך הכי טובים. כמובן, יש לזכור שלא כל דבר שטוב לסלט הוא גם טוב לפנים. לכן, לפני שאת מתחילה למרוח על עצמך כל מה שנמצא במטבח, ודאי שזה אכן מתאים לטיפוח העור (ולא רק לטיפוח הצחוק).

הגנה מהשמש: אה, השמש. מקור חיינו וגם האויב הגדול ביותר של עורנו. לא כל כך מצחיק כשחושבים על זה, נכון? ובכל זאת, השימוש בקרם הגנה הוא מוסכם על ידי כולם, כולל החתול שלך שמתחבא מהשמש. אבל, זה גם יכול להיות הזדמנות לחוויה מצחיקה, כמו לנסות למרוח קרם הגנה בגב לבד, ולהבין שאת בעצם צריכה להיות קונטורסיוניסטית כדי להגיע לכל הנקודות.

טיפוח העור צריך להיות חוויה שמעניקה לך הנאה ולא סתם משימה נוספת ברשימת ה-TO DO. אז תתני לעצמך לצחוק, גם אם זה אומר להסתובב עם מסכת קורטקס על הפנים ולהפחיד לרגע את שליח הדואר.

עוד על: מדריך למתחילות: איך לבנות את האוסף הראשון שלך של פריטי איפור.

15 טיפים איך להיות סקסית

תסרוקות וטיפוח שיער בלי להתחרבש

טיפוח השיער יכול להיות כמו ריקוד מסובך – יש לדעת את הצעדים הנכונים, אחרת תסתיים עם תוצאה שתרצי להסתיר תחת כובע (או תחת המיטה, במקרה של שיער באמת קטסטרופלי). אז, איך אפשר לשמור על שיער בריא, מזהיר, ובעיקר – לעשות את כל זה בצורה פשוטה ובלי להיתקל בקשיים? בואי נסתכל על כמה טיפים:

שיער טבעי vs. טיפולים: האמת היא שלפעמים השיער הטבעי שלנו הוא הדבר היפה ביותר שיכול להיות לנו. כן, זה אומר לאמץ את הגלים, הקרסולות, או אפילו את השטח החלק כמו מסלול נחיתה. לא כל יום צריך להיות יום שבו אנחנו מחליקות או מגלגלות את השיער. לפעמים, כדאי לתת לו לנוח ולהראות את יופיו הטבעי.

תכשירים טבעיים לשיער: אם את מחפשת דרך לטפח את השיער שלך בלי להכביד עליו עם כימיקלים, יש הרבה מתכונים ביתיים שיכולים לעזור. שמן זית, שמן קוקוס, ואפילו מיונז (כן, קראת נכון) יכולים להפוך לחלק מהארסנל שלך במלחמה על שיער זוהר ובריא. רק זכרי לבדוק היטב לפני שאת מחליטה לצאת לרחוב עם משהו שנראה ומרגיש כמו סלט פירות על הראש.

התמודדות עם ימים רעים: לכולנו יש את הימים ההם שבהם השיער מחליט לנהוג כמו ילד בן שלוש שלא מקבל את הממתק שהוא רוצה. ומה עושים? אביזרים הם החברים הכי טובים שלנו. סרטים, קשתות, ואפילו כובעים יכולים להפוך יום שיער רע למשהו סטייליסטי ומגניב. ואם הכל נכשל, תמיד יש את האפשרות להכריז על זה כ”יום שיער מטורף” ולקוות לטוב.

טיפוח השיער שלך לא צריך להיות משימה מתישה או מקור לסטרס. עם קצת יצירתיות, הומור, והכנה נכונה, אפשר להפוך את טיפוח השיער לחלק מהרוטינה שלך שתצפי לו בכיליון. וזכרי, ביום שבו הכל נראה לא מסתדר, תמיד אפשר לסמוך על כובע טוב.

הסט המושלם לעיצוב שיער: מברשת פן חשמלית.

לבוש ואביזרים שמדגישים את הטבעיות

כשמדברים על התגאות בהזוהר הטבעי שלך, הלבוש והאביזרים שלנו משחקים תפקיד חשוב לא פחות מהשיער והעור. הם יכולים לשדר הוד, ביטחון וסטייל, אבל גם להראות שאנחנו נותנות לטבעיות שלנו לזהר. הנה כמה טיפים לבחירת לבוש ואביזרים שיכבדו את היופי הטבעי שלך:

בחירת הלבוש: חשוב לבחור בגדים שמחמיאים לצורת הגוף שלך ומרגישים נוחים. אין צורך ללכת על הקיצוניות של המגמות האחרונות אם הן לא מתאימות לך. לפעמים, חולצה בסיסית בצבע שמחמיא לך וג’ינס מושלם יכולים להראות טוב יותר מכל שמלה יוקרתית. זכרי, המטרה היא להרגיש בטוחה ונוחה בבגד שלך, כדי שהאור הטבעי שלך יוכל לזהר.

אביזרים: אביזרים יכולים להוסיף הרבה למראה, אבל חשוב לא להגזים. בחרי באביזרים שמדברים אלייך ומשדרים את הסטייל האישי שלך. זה יכול להיות צמיד מעוצב, שרשרת עדינה או עגילים בולטים שמוסיפים נגיעה מיוחדת ללוק שלך. זכרי, המפתח הוא לבחור אביזרים שמרגישים נכונים עבורך ולא רק כי הם באופנה.

התאמה לאירוע: חשוב להתאים את הלבוש והאביזרים לאירוע או לסביבה שאת נמצאת בה. אם את הולכת לפיקניק בפארק, למשל, אולי זה לא הזמן לנעלי עקב גבוהות. בחרי בפריטים שישדרו את האופי והאנרגיה של האירוע, תוך שמירה על הנוחות והטבעיות שלך.

ניצול הבגדים והאביזרים כדי להביע את עצמך: בסופו של דבר, הבחירה בלבוש ובאביזרים היא הזדמנות נפלאה להביע את עצמך ולשדר את היופי הפנימי שלך. אל תפחדי להראות מי את באמת דרך הסטייל שלך.

בזמן שאת מחפשת את הדרך שלך בעולם המרתק של האופנה והאביזרים, זכרי שהחשוב ביותר הוא שתרגישי בטוחה ואוהבת את מה שאת לובשת. כשאת בטוחה בעצמך, היופי הטבעי שלך מזהיר מבפנים החוצה, ללא קשר למה שעלייך.

קוסמטיקה קוריאנית לעור בוגר

לאחר שעברנו דרך הטיפים והאסטרטגיות להתגאות ביופי הטבעי שלך – מהזוהר הפנימי ועד הבחירה הנכונה בלבוש ואביזרים, הגענו לרגע לסכם ולהפנות את המבט קדימה. כל פרק והטיפים שבו מציעים לך דרכים לחבק את היופי הטבעי, להרגיש טוב עם עצמך, ולהבריק בלי להסתמך על מסכות או תחפושות.

זכרי:

  • הזוהר הטבעי שלך מתחיל מבפנים. תזונה, הידרטציה, ושינה איכותית הם הבסיס לכל היתר.
  • טיפוח העור והשיער שלך לא צריך להיות משימה מתישה, אלא חלק מהטיפול האוהב בעצמך.
  • לבוש ואביזרים הם הדרך שלך להביע את עצמך ולהדגיש את היופי הטבעי שלך, בלי לנסות להתחפש למישהו אחר.

הזמן הגיע לקחת את כל מה שלמדנו ולהפוך אותו לחלק מהשגרה היומית שלך

זכרי הזוהר הטבעי שלך זה את, אין צורך לעשות את כל השינויים בבת אחת. תחילה, נסי ליישם את הטיפים שנראים לך הכי קלים או הכי מושכים, ולאט לאט, תוכלי להוסיף עוד ועוד פרקטיקות טובות לשגרת היופי שלך.

עברו למוצר: הסרת שיער בלייזר לנשים וגברים.

בעולם שבו כולם נראים מתוחזקים ומושלמים בזכות הפילטרים והאפליקציות, יש כוח עצום בלהיות פשוט את. הביטחון לצאת לעולם עם היופי הטבעי שלך, ללא מסכות וללא הסתרות, הוא המתנה הגדולה ביותר שתוכלי לתת לעצמך.

שאלות נפוצות
כמובן שכן! היופי הטבעי שלך הוא ייחודי ומיוחד, וקיימות דרכים רבות לחמם אותו ולהרגיש בטוחה ויפה בלי שום צורך באיפור.
תזונה מאוזנת, הידרטציה מספקת, שינה איכותית, וניקוי עור יסודי הם הבסיס לעור בריא וזוהר. מוצרי טיפוח טבעיים והגנה מהשמש גם הם חיוניים.
השתמשי בתכשירים טבעיים כמו שמנים טבעיים ומסכות DIY להזנה עמוקה. נסי להימנע מחומרים כימיים קשים ומכשירי חימום ככל האפשר, ותן לשיערך לנוח ולהתאושש.
בחירת אביזרים שמשקפים את הסטייל האישי והתחושה הטובה שלך יכולה להוסיף הרבה למראה הכולל ולהדגיש את היופי הטבעי שלך. זה יכול להיות דרך מעולה להביע את עצמך ולהרגיש בטוחה יותר.
התחלה עם שינויים קטנים יכולה לעזור. נסי להקטין את שימושך באיפור הדרגתית, ותתרגלי לראות את עצמך ולאהוב את המראה הטבעי שלך. זכרי, הביטחון מתחיל מבפנים, והכי חשוב להרגיש טוב עם מי שאת באמת.
הכי חשוב להישאר נאמנה לעצמך ולערכייך. זכרי שיופי אמיתי נובע מהביטחון שלך בעצמך ומהאופן שבו את מטפלת בעצמך ובאחרים, לא מההתאמה לתקנים חיצוניים. חפשי תמיכה בקהילות ובאנשים שחוגגים את הייחודיות והיופי הטבעי.
מוצרי טיפוח
המדריך המלא לבחירת מוצרי טיפוח ללא פרבנים
המדריך המלא לבחירת מוצרי טיפוח ללא פרבנים צרכנים רבים מחפשים...
מעבר לנקיון 10 צעדים לעור זוהר ובריא
מעבר לנקיון: 10 צעדים לעור זוהר ובריא
מעבר לנקיון: 10 צעדים לעור זוהר ובריא מעבר לנקיון: 10 צעדים...
בין הקווים השפעת האיפור על התפיסה העצמית
בין הקווים: השפעת האיפור על התפיסה העצמית
בין הקווים: השפעת האיפור על התפיסה העצמית בין הקווים: השפעת...
כלי איפור מומלצים לכל תיק
הכלים שלא תוכלי לחיות בלעדיהם: כלי איפור מומלצים לכל תיק
הכלים שלא תוכלי לחיות בלעדיהם: כלי איפור מומלצים לכל תיק כלי...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות