איך להיות מנומסת?

תוכן העניינים

איך להיות מנומסת?

להיות מנומסת  יכול לעזור לך לנהל מערכות יחסים טובות יותר עם אנשים ואפילו לפתוח לך דלתות מבחינה מקצועית. זו גם דרך מצוינת לגרום לאנשים אחרים להרגיש מוערכים ונוח סביבך. החלק הכי טוב? קל ללמוד נימוס והוא יהפוך לטבע שני ככל שתתרגל יותר. אם אינך בטוח מאיפה להתחיל, אל תדאגי. למטה תמצאי צעדים פשוטים שתוכלי לנקוט כדי להתחיל להיות מנומסים יותר עם אנשים אחרים, כולל חברים, משפחה, עמיתים לעבודה וזרים.

מברכים אנשים בנימוס

חייכי כשמברכים מישהו. כאשר את פוגשת או מברכים מישהו בפעם הראשונה, הציעו לו חיוך חם. חיוך מעיד שאת במצב רוח טוב ושמח לראות אותם. זה עוזר לבסס ידידות מההתחלה שכן החיוך הוא הרושם הראשוני שאנשים עושים בדרך כלל כשהם פוגשים מישהו.

בתרבויות מסוימות, כמו רוסיה, חיוך אינו הכרחי.

15 טיפים איך להיות סקסית

תגידי שלום. במקום פשוט ללכת ליד מישהו שאת מכירה או להתעלם ממישהו שאת אמורה לפגוש, ברכי אותו ב”שלום” חם. את לא צריכה לחכות שהוא יגיד לך את זה קודם; זה בסדר להיות היוזם.

לדוגמה, “שלום, מר סנדרסון. זה נהדר לפגוש אותך! שמי אמה פיין ואני עובדת באבטחת סייבר”.

לחצי ידיים בתקיפות ובתקיפות. כשאת פוגשת מישהו, קחי את ידו לתוך ידך הימנית ותפסי אותה בחוזקה, נערי אותה למעלה ולמטה פעם אחת. כבדי את האדם האחר בכך שלא ללחוץ את ידו חזק מדי בניסיון “לשלוט” עליו. אם את מכירה אותם היטב, אולי תחבקי אותם במקום.

ישנן דרכים רבות ושונות שבהן אנשים ברחבי העולם מברכים זה את זה, והברכות הללו לא תמיד כרוכות בלחיצת ידיים. היו מודעים למה שמתאים במדינה בה אתם חיים. תוכלו להיכנס לאינטרנט כדי לברר אם אינכם בטוחים.

צרי קשר עין אם זה מתאים מבחינה תרבותית. כשאת בשיחה עם מישהו, הסתכלי לו בעיניים קצת יותר מחצי מהזמן שאת מדברת. שמירה על קשר עין מראה שאת שם לב. בהייה בהם, לעומת זאת, יכולה להיתפס כמצמררת וגסות רוח. שבר קשר עין מדי פעם כדי להימנע מבהייה.

קשר עין נתפס בדרך כלל כאות כבוד בתרבות המערבית. בחלק מהתרבויות המזרחיות ניתן לראות בזה סימן לתוקפנות. אל תיצרי קשר עין אם האדם השני רואה בכך גס רוח.

אנשים עם מצבים מסוימים כמו אוטיזם וחרדה חברתית עשויים למצוא קשר עין מטריד או מסיח את הדעת. אם קשר עין קשה לך, את יכולה לזייף אותו על ידי התבוננות באף או בסנטר של מישהו. (בדרך כלל הם לא יכולים להבחין בהבדל.) אם בן/בת השיחה שלך נמנע מקשר עין, זכרי שייתכן שהוא ביישן או בעל מוגבלות, ושחררי את זה.

להיות מנומסת עם מילים

אמרי ‘בבקשה’ ו’תודה’. כאשר את מבקשת ממישהו לעשות משהו עבורך, תמיד אמרי ‘בבקשה’. לאחר שמישהו עשה משהו עבורך, תמיד אמרי ‘תודה’. תני לאחרים לדעת שאת מעריכה את תרומתם .

את יכולה להגיד “מותק, אתה יכול לאסוף את הניקוי היבש שלי היום, בבקשה?”
או שאת יכולה לומר “תודה שהבאת לי את התזכיר הזה לגבי משימת העבודה כל כך מהר.”

פודרה שקופה

תעשי שיחת חולין. במקום לקפוץ ישר לעסקים או דיונים רציניים עם מישהו, פתחי קודם שיחת חולין. שוחחי על היום שלהם, על הילדים שלהם או על האוכל התאילנדי המדהים שהם אוכלים לארוחת צהריים. דברו על הסרטים או התוכניות שאתם צופים בהם לאחרונה או על הספרים שאתם קוראים. זה יעזור לשבור את הקרח.

אמרי משהו כמו “היי גב’ ריצ’רדסון! איך הולך לך היום עד כה?” כשהיא מגיבה, את יכולה לומר משהו כמו “אוי בדיוק הייתה לך הפסקת צהריים? מה היה לך?”

נסי לזכור פרטים על האדם שאת מדברת איתו, כגון שמות בן זוגו או הילדים, יום ההולדת שלו או יום השנה שלהם. היו מודעים לנושאים אחרים ולאירועי חיים קשים.

הקשיבו בתשומת לב ושימו לב למה שהם אומרים לכם. אל תפריע להם כשהם מדברים, אלא הראה להם שאת מתעניינת על ידי שאילת שאלות.

הימנעי ומכל אוצר מילים שאחרים אולי לא יודעים. אם את דנה בנושא מורכב, היזהרי לא לדבר ביהירות.

עברו לדף: מוצרי טיפוח ויופי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות