איך לגזור שיער מתולתל?

תוכן העניינים

איך לגזור שיער מתולתל?

אז איך לגזור שיער מתולתל? החיתוך מחייב אותך להעריך את התלתלים בנפרד, במקום לחתוך בצורה אחידה. אי שימוש בטכניקות מיוחדות לשיער מתולתל עלול לגרום לצורת פירמידה או קרזול נוסף. בין אם את רוצה לחתוך את השיער של מישהו אחר או את השיער שלך, שימוש בטכניקות שונות יכול להביא לך את התוצאות שאת רוצה.

מתחילים

קבל את הציוד שלך. את צריכה זוג טוב של מספריים לחתוך. הם צריכים להיות חדים מאוד, מכיוון שמספריים עמומים לא יתנו לך חתך טוב. תזדקקי גם לסיכות שיער, קליפסים או קשרי שיער אם תרצי לחתוך חלק מהשיער שלך, כמו גם מסרק רחב שיניים.

השתמשי במספריים גזירת השיער שלך רק עבור חיתוך שיער. אם תשתמשי בהם על דברים אחרים, הם יהיו משעממים, מה שיקשה על חיתוך השיער שלך.
דלגי על סכיני גילוח כי הם יכולים להפוך שיער מתולתל מקורזל יותר.

איך לטפל בשיער המתולתל שלך

נתקי את השיער שלך. הכי קל לנתק שיער כשהוא קצת רטוב. השתמשי במסרק רחב שיניים, לא במברשת או במסרק רגיל. התחילי עם השורשים, ותתקדמי למטה, משכי בעדינות סבך עם המסרק.

אם סבך עקשן במיוחד, בדקי אם צריך לחתוך אותו קצת כדי לעזור להתיר אותו.

עבדי עם שיער יבש או יבש בעיקר. בזמן שאת יכולה לחפוף את השיער שלך קודם, את צריכה לעבוד עם שיער יבש בעת חיתוך תלתלים. כך, יהיה קל יותר לחתוך בדיוק מה שאתה רוצה, שכן האורך משתנה בין יבש לרטוב.
כמה סטייליסטים אומרים שגם לחות עובדת היטב. בעיקר, זה אומר פחות זמן ייבוש. רק ודאי שהתלתלים התכווצו בעיקר לפני שאתה מתחיל לחתוך, כדי שתוכל לקבל מושג על הצורה.

אפשרות נוספת היא ערפול שיער יבש במרכך קל, כך שתקבלי את הטוב משני העולמות.

גזירת שיער משלך

נסי את ה-2 חתכים. אם את מחפשת שיער קצר, התחילי בשטיפה וייבוש השיער שלך. אולי כדאי להוסיף קצת מרכך. ודאי שאת מסרקת את השיער שלך לקוקו נמוך בחלק האחורי של הראש. אל תקרבי את זה יותר מדי לראש שלך.

ודאי שאת מסרקת את כל השערות הרופפות וקבלי את השיער חלק ככל האפשר. לאחר שסירקתם אותו לקוקו, משכי את הגומי סנטימטר או שניים למטה. חתכי את השיער שלך ישר מתחת לקוקו.

בטלי את הקוקו. מסרקת את השיער שלך לקוקו גבוה על החלק העליון של הראש שלך. לאחר שתסרקי הכל ישר, חתכי גם את החלק העליון, בערך שני סנטימטרים מקצה השיער שלך.

נסי לחפש ולהרוס עם מראה. שיטה זו עובדת טוב יותר מול מראה שמגדילה. כך את באמת יכולה לראות מה את עושה. המטרה של חיפוש והשמדה היא פשוט להוריד את מה שניזוק.

  • “קיצוץ” הוא קל יותר מאשר לקצץ, כלומר את לא מורידה כל כך הרבה.
  • עבדי על חלקים קטנים ויחידים של השיער שלך בכל פעם. החזיקי אותם אל המראה כדי שתוכלי לראות אילו מהם פגומים.
  • גזרי את הקצוות של תלתלים שניזוקו. לאחר שיש לך את כל הקצוות הפגומים בקטע, המשיכי לקטע הבא.
  • הצמידי בחזרה כל אזור שכבר גזרת.

חפשי והשמידי בשיטת הטוויסט. התחילי עם שיער מנותק. סובבי את השיער שלך למקטעים קטנים. כלומר, סלסלי את השיער סביב האצבע עד שהוא חושף את הקצוות הפגומים. קצצי מה שאת יכולה.

ודאי שהשיער שלך יבש או פשוט לח לפני שתתחילי בשיטה זו.
את יכולה גם לעשות שיטה זו עם צמות קטנות. הקטעים שלך צריכים להיות רק כסנטימטר על אינץ’. קצצי 1/4 אינץ’ עד 1/2 אינץ’.
הצמידי או קשר בחזרה אזורים שכבר גזרת.

השתמשי באצבעותיך כדי לחפש דרך נוספת למצוא נזק היא להשתמש באצבעות כדי להרגיש אותו. כשאת מעבירה את האצבעות בשיער שלך, חושי בקצוות פגומים. כשתמצאי כמה, חתכי את החלק הזה.
שיטה זו עובדת בצורה הטובה ביותר גם עם שיער יבש או לח.

גזירת שיער של מישהו אחר

חלקי אותו לחלקים קטנים. בזמן הפרידה, סובבי או צמה את השיער כדי לשמור אותו בחלקים הקטנים. את יכולה גם להשתמש בקליפסים קטנים אם את מעדיפה.
חלקים קטנים עובדים בצורה הטובה ביותר עבור שיטה זו, מכיוון שהיא מקלה על העבודה עם השיער.

נסי קטעים של בערך 1 אינץ’ על 1 אינץ’, אם כי אם השיער שלך דק יותר, את יכולה להגדיל קצת יותר

איך לגדל שיער מתולתל ארוך יותר

עבודה על קטע אחד בכל פעם. עם כל קטע, בטלי את הצמה או הקליפ. סרקי אותו החוצה, שכבה אותו בין האצבעות. מתחי אותו עד שהוא ישר, ויש לך רק את הקצוות שנמשכים מקצות האצבעות שלך.

הקפידי לא להשתמש במברשת, כי זה יכול לקלס את השיער. היצמדי למסרק רחב שיניים.

קצצי או נקי את האבק כמה שאת רוצה. “אבק” מתייחס לפשוט להסיר את הקצוות הפגומים, בעוד ש”גזם” חותך קצת יותר. כל אחד בסדר. זה תלוי רק בהעדפה של האדם.
עם השיער בין האצבעות, חתכי את הקצוות הבולטים החוצה. חצי בקו ישר. הקו הישר יכול לעבוד כאן כי זה רק חלק קטן מאוד של שיער.

השיער זז על הראש. תוך כדי, הקפידי להצמיד בחזרה את הקטעים שכבר ביצעת. את לא רוצה לעשות את אותו קטע פעמיים.
את יכולה להשתמש בקליפסים גדולים יותר לשיער כדי למשוך לאחור את השיער שכבר גזוז.

תעשי בדיקה אחרונה. כשתסיימי לקצץ, בטלי את כל הפיתולים. לנער את השיער כדי לוודא שאין לך שערה תועה גדולות מבצבצות החוצה. עם שיער מתולתל, לא יהיה לך שיער מיושר בצורה מושלמת, אבל גזרי את כל החלקים העבים או הארוכים בעליל.

אז איך לגזור שיער מתולתל לאדם אחר?

בקשי מהאדם להישען את ראשו לאחור. אחת הדרכים שבהן את יכולה לעבוד על שיער מתולתל היא להישען לאחור. משכי את שכבת השיער העליונה כלפי מעלה לתוך היד שלך, נותנים לקצוות להסתובב.
את יכולה גם לגרום לאדם להעיף קדימה במקום זאת.

המטרה של טנכיקה זו היא ליצור שכבות אור מיידיות.

גזרי את השיער. עם השיער ביד, חתוך בזווית לכיוון היד שלך, גזרי את הקצוות. את לא הולכת לקבל כל שערה. עם שיער מתולתל, את לא תמיד צריכה לגזור קו ישר כמו שאת עושה עם שיער חלק.

שיטה אחת שבה את יכולה להשתמש היא לסרוק קטע. השתמשי באצבעותיך כדי להחזיק את השיער, החוצה עד הקצוות. במקום לחתוך את מה שמוחזק בין האצבעות, חתכי בצד השני של היד. חותכים בזווית כלפי מטה, נעים לכיוון האצבעות, היזהרי לא לחתוך את עצמך. טכניקה זו עוזרת ליצור מרקם.

דללי את זה קצת. היכן שהשיער נראה מגושם, משכי תלתלים בודדים כדי לחתוך. גזרי פנימה בזווית, בדיוק כפי שעשית כשהפכת את השיער.

בעיקרון, את פשוט תמשיכי לשלוף תלתלים כדי לקצץ קצת את הקצוות עד שהשיער לא ייראה כל כך מגושם.

קרם לשיער מתולתל

צרי שכבות. שכבות עוזרות לתת צורה לשיער מתולתל. שכבות ארוכות לרוב עובדות היטב, כאשר השכבה הקצרה ביותר מתחילה באורך הסנטר ושאר השכבות יורדות משם.

עם זאת, את יכולה גם ללכת על קצר מאוד. רק ודאי שזה לפחות 2 אינץ’ על כל הראש של האדם. בזמן שאת גוזרת, עצבי את השיער בהתאם לצורת ראשו של האדם.

אחרים נשבעים בשכבות קצרות, כאשר השכבה העליונה באורך של 5 עד 6 אינץ’. את צריכה למצוא מה עובד הכי טוב עבור כל סוג שיער.

טכניקת ההיפוך עוזרת להעניק שכבות טבעיות לשיער, כך שאם את מרוצה מזה, אין צורך להוסיף עוד שכבות. כדי להוסיף שכבות, עבדי למטה דרך השיער, וקצרי מלמעלה למטה.
עם זאת, את יכולה גם להשתמש בקליפים כדי לעבוד על שכבות בודדות בכל פעם. סגרי את רוב השיער כדי לעבוד על השכבה התחתונה.

משכי קצת החוצה לחלק הבא, ועבדי על השכבה הזו. המשיכי עד שיהיו לכם כמה שכבות שתרצו.

קצצי כל מבוי סתום. למרות שההיפוך השיער עוזר להעניק לשיער שכבות, הוא לא דואג לקצוות ללא מוצא בשכבה התחתונה. הסתובבי בתחתית, תשלפי כל שיער שאת רואה עם קצוות מתים או מפוצלים.
משכי את השיער דרך האצבעות וקצצי את הקצוות.

תסתכלי על הראש כמכלול. לאחר שתסיימי, בצעי בדיקה אחרונה. חפשי שערות תועה גדולות, וקצצי כל מה שאת רואה שאינו שייך. הקפידי להסתכל ישר על האדם כדי שתוכלו לראות היכן יש בעיה, ואל תשכחי לבדוק גם מאחור.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות