לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

שמן קיק לשיער איך להשתמש? ומה היתרונות?

תוכן העניינים

שמן קיק לשיער איך להשתמש?

היתרונות של שמן קיק לשיער במשך שנים, תעשיית היופי ציינה באופן קולקטיבי את היתרונות של טביעת הגדילים שלנו בעצם כל סוג של שמן שאת יכולה לחשוב עליו. קוקוס, זית, זרעים שחורים (החביב האישי על קים קרדשיאן ווסט), חוחובה, ועוד יותר שמנים אתריים עדינים כמו רוזמרין, לבנדר וארז, כולם זכו לשבחים. אבל יש עוד שמן שהרים גבה בגלל היותו שמן לצמיחת שיער משנה חיים: שמן קיק.

אנשים רבים חוו תוצאות מרשימות לאחר מריחת שמן קיק על הגבות שלהם במטרה להגביר את צמיחת השיער.

באופן טבעי, זה מבשר את השאלה: האם התרופה עתיקת היומין לא אמורה להפעיל את אותו סוג של קסם על ראשנו?

תפקידנו לקחת ברצינות את בריאות השיער ואת החיפוש הבלתי נגמר שלנו אחר קווצות זוהרות ומבריקות. אז רצינו לחפור קצת יותר עמוק לתוך שמן צמיחת השיער הזה וכל הפוטנציאל המבריק שלו. כדי לעזור לנו, פנינו למומחים כדי לקבל כמה תשובות לשאלה: האם שמן קיק באמת יעיל לצמיחת שיער? המשיכי לקרוא על מה שגילינו.

 

שמן קוקוס לשיער

 

היתרונות של שמן קיק לשיער

לשמן קיק נטען כי יש מגוון של יתרונות, כולל חיזוק גדילים, קידום צמיחת שיער והזנת קרקפת יבשה. ולמרות שהשמן עצמו כנראה לא יכול לגרום לשיער לצמוח, הוא אהוב על יכולתו ליצור סביבה בריאה יותר על הקרקפת שמאפשרת צמיחת שיער טובה יותר.

הזנה וחיזוק לגדילים: “שמן קיק מזין”, אומר כימאי הקוסמטיקה. רופאת עור מוסמכת גניפר מסכימה ואומרת שבניגוד לרוב השמנים האחרים, שיכולים להסתובב בעיקר שומניים, לשמן קיק יש איפור תזונתי המורכב מתערובת רבת עוצמה של חלבונים, ויטמינים, חומצות שומן ונוגדי חמצון (הידוע גם בשם הפנימי. פעולתם של כל תוספי השיער הפופולריים ביותר בשוק).

קראו עוד על: מחליק שיער מומלץ 2022

לכן, אין זה מפתיע שהשמן נחשב לדרך נפלאה לטפח את הקרקפת וזקיקי השיער השבריריים ובו זמנית לעודד צמיחת שיער בריאה ומהירה יותר.

מסיבה זו, שמן קיק הפך יותר ויותר למרכיב מרכזי במוצרי שיער.
עשוי לעזור עם נשירת שיער: אמנם אין הוכחות מדעיות קונקרטיות מדוע שמן קיק כל כך מועיל לשיער, זה בהחלט שמן אהוב בתעשיית היופי. שמן קיק יכול למעשה להיות שימושי במקרים מסוימים של נשירת שיער.

בכל הנוגע לטיפוח הקרקפת, מומחה השיער והקרקפת מסכים שלשמן קיק יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות שעשויות להיות שימושיות במניעת צמיחת יתר של חיידקים או פטרייתיים בקרקפת, אך עם הסתייגות. “זה נכון שצמיחת יתר פטרייתית יכולה להוביל לדלקת בקרקפת הפוגעת בשיער ושמן קיק יכול לעזור בזה”, הוא אומר.

מסייע בהתקלפות הקרקפת: למי שחווה התקלפות כתוצאה מקרקפת יבשה, שמן קיק יכול לעזור. “שמן קיק ידוע כשיטה יעילה ועדינה לניקוי העור”, מסבירה המומחית. “בגלל שהוא מקוטב, שמן הקיק למעשה מושך לכלוך ומנקה ביעילות את העור”. צפ ב: כיצד ליצור שיער שטני?

הקליקו על התמונה לרכישה: 

סט איפור מלא לנשים

מגן מפני שבירה: הרעיון הוא שהתכולה הגבוהה של חומצה ריצינולאית עשויה לסייע בשיפור זרימת הדם בקרקפת, מה שעלול להוביל להזנה לזקיקי השיער, גדילים חזקים יותר ופחות שבירה. בנוסף, שמן קיק הוא חומר לחות, מה שאומר שהוא כלי מצוין לנעילת לחות וברק. וכפי שאנו יודעים, שיער בעל לחות (שנקרא לא יבש, פגום ונוטה לפיצול) עשוי להיות בעל סיכוי גבוה יותר לצמוח בקצב בריא יותר.

מגביר את הספיגה של מוצרים אחרים: בנוסף ליעילותו לקרקפת, המומחה אומר לנו ששמן קיק נחשב כמשפר ולהגביר את הספיגה של מוצרים אחרים. אם ישולבו בטקס השיער הרגיל שלך, המוצרים האחרים שלך עשויים למעשה לחדור בצורה יעילה יותר, מה שרק יעשה טובה לבריאות ושאפת הצמיחה של השיער שלך בטווח הארוך. אחרי הכל, קרקפת מלאה בשאריות לא מייצרת רעמה בריאה.

עוד מאמר על: קרם פנים מומלץ.

שיקולי סוג שיער
שמן קיק עדיף להשתמש באלה עם קרקפת יבשה או מתקלפת ושיער שביר (זהו שמן, כך שהוא עשוי להיות מוגזם לשימוש באלה שכבר יש להם שיער שמן).

יש גם עדויות אנקדוטיות המצביעות על כך שזה יכול להיות יעיל על הריסים והגבות. נזריאן אומר שלמרות שהשמן הוא גורם גירוי ידוע עבור רבים, מריחה אסטרטגית של כמות קטנה מאוד על הריסים או הגבות עשויה לעזור לעורר צמיחה מחודשת דרך אזור ספציפי ומקומו.

אם את מודאגת מלקבל תגובה אלרגית, עשי מדבקה על אזור קטן בעור שלך לפני היישום על אזורים רגישים אלה.

כיצד להשתמש בשמן קיק לשיער

  • יש למרוח במשורה: מכיוון שמדובר בשמן, מעט יגיע רחוק – הכל עניין של מתינות וזהירות. “אתה רוצה להימנע מהגזמה או לקבל את זה בעיניים ובאזורים רגישים אחרים”, מזהיר המומחה. עם זאת, נראה שהמומחים מסכימים שהשמן בטוח מספיק כדי להתנסות איתו בזהירות בבית.
  • התחילי עם בדיקת תיקון, שמרי על ציפיות ריאליות, והקשיבי לעצתם להשתמש בכמות קטנה במהלך היישום כדי להבטיח שלא תחווה תגובות שליליות כלשהן. כמו כן, לעתים קרובות מומלץ לא להשתמש בו יותר מפעם בשבוע.
  • השתמשי כטיפול של 20 דקות: לשימוש, חממו את השמן בכפות הידיים לפני שתעבדו אותו דרך שורשי השיער והברשו אותו החוצה אל הקצוות. השאירי אותו למשך 15 עד 20 דקות לפחות, ולאחר מכן פני אותו בשמפו מהשיער שלך.

רכשו את המוצר שלנו: לחצו על התמונה:

שמן קיק לשיער על בסיס אורגני טהור
 

את יכולה להרטיב את השיער מראש כדי לגרום לשמן להיספג טוב יותר. שימו לב שעבור חלק מהשמן קיק יכול להיות קשה לעבוד איתו בגלל הנטייה שלו להידבק. “מכיוון ששמן קיק הוא מאוד אטום ו’קוטר’ גדול, אם תשימי אותו ישירות על השיער שלך, את תהיי תקועה איתו במשך ימים וימים”, מסביר המומחה. “הוא מאוד סמיך, כלומר יכול לחסום נקבוביות או זקיקים ולמעשה מכווצים את בלוטות השמן”.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות