שגרת טיפוח פנים היומית שלי

תוכן העניינים

שגרת טיפוח פנים היומית שלי

אם את מחפשת את שגרת טיפוח פנים ומוצרי הטיפוח האהובים עלי, הגעת למקום הנכון!

אם את עוקבת אחרינו זמן מה, תשימי לב שרוב המוצרים האלה לא השתנו כבר כמה שנים (אם כי יש כמה חדשים שנזרקו לסיבוב!) חלק גדול מהשגרה שלי הוא דונה אלקסיה כי זה המותג שהמשיך להופיע הכי טוב בשבילי.

לזכור, טיפוח העור הוא ייחודי לכל אדם*

טיפוח העור הוא כל כך ייחודי והמוצרים שעובדים עבורך עשויים להיות לא זהים לאלה שעובדים עבורי. חשוב לציין שאנחנו בודקים את המוצרים. ולכן מטרות הטיפוח העיקריות שלנו הן לחות ואנטי אייג’ינג. אז אם זה סוג העור שלך, אתה בהחלט תפיקי את המרב מהפוסט הזה בבלוג!

 

מסקרה מומלצת

אם יש לך סוג עור שונה, השגרה הזו לא תעבוד בשבילך כמו שהיא עושה בשבילי – עם זאת, יש כמה מוצרים ברשימה הזו שלדעתי הם מועילים באופן אוניברסלי, לא משנה איזה סוג של עור יש לך. (ואנו מציינים שבכל תיאור כמיטב יכולתי!)

אנחנו מתמקדים בשימוש בלעדי במותגים נקיים יותר (מבלי לוותר על הביצועים!) אז זה מה שתראי כאן! זו רק בחירה אישית ואני יודע שזה לא בראש סדר העדיפויות של כולם, וזה לגמרי בסדר! אנחנו פשוט אוהבים להגביל את המרכיבים / הכימיקלים הקשים כשאני יכול – לשלוט במה שאפשר לשלוט, את יודעת? (עוד על כך בהמשך.)

טיפ: קני את המוצרים שלך ממקום כלשהו עם מדיניות החזרה נדיבה

שוב, טיפוח העור הוא כל כך אינדיבידואלי, מה שעושה פלאים עבור אדם אחד עשוי להיות לא מתאים לאחר. זה בדיוק כמו שזה הולך – מציאת המוצרים הנכונים עבורך תמיד דורשת ניסוי וטעייה, וזו הסיבה שחשוב לקנות ממקום כלשהו עם מדיניות החזרה טובה.

להקפיד לשמור את תווית ההחזרה של האריזה שלך בזמן שאת בודקת את המוצרים החדשים שלך, כדי שתוכלי להחזיר כל דבר שלא מתאים לך!

הערה על טיפוח עור “בטוח בהריון”:

שואלים אותנו בדרך כלל, “האם את יכולה לחלוק טיפוח עור בטוח להריון?” ואנחנו רוצים להתייחס לזה כי אנחנו לא חושבים שהרבה אנשים מבינים שאין דבר כזה הגדרה סטנדרטית של “בטוח הריון” – בדיוק כמו שאין רגולציה של מה שאפשר לקנות “נקי” או “נקי” לא רעיל” או “טבעי” בישראל. המרכיב היחיד לטיפוח העור ללא הסכמה שהסכמה עליו להימנע במהלך ההריון הוא רטינול (ונגזרות אחרות של ויטמין A).

אומרים גם להתרחק מחומצה סליצילית, אבל זה יותר אזור אפור. בהתאם ל-א.ו.ב שלך, ייתכן שיש להם רשימה ארוכה יותר, ייתכן שלא. הם גם יכולים לומר שחומצה סליצילית זה בסדר גמור. נראה שזה באמת משתנה לפי הרופא.

אבל זה העניין – יש מעט מאוד מחקרים על הבטיחות של מוצרי טיפוח אישי בישראך. אין כמעט רגולציה לגבי מה חברות יכולות לשים במוצרי יופי וטיפוח. אז זה תלוי בנו כיחידים לעשות את המחקר שלנו.

ישנם הרבה מרכיבים שאסורים באירופה, למשל, בגלל חשש שהם עשויים לתרום להפרעות הורמונליות, סרטן, מומים מולדים ועוד – שעדיין נמצאים בשימוש נרחב כאן בישראל, שם יש לנו כמעט אין תקנת בטיחות קוסמטית והיכן שהמוצרים אינם נדרשים לעבור בדיקות כדי לצאת לשוק.

לא אמרו לנו להימנע ממרכיבים אלו בקוסמטיקה על ידי משרד בריאות אין את הכוח לווסת אותם, לכן, אף אחד לא יודע עד כמה בטוחים או לא בטוחים הם למעשה, מכיוון שלממשלה שלנו יש מידע מוגבל מאוד על מרכיבים אלו.

הדופק שלך מואץ כבר? אנחנו יודעים נכון. זה הרבה.

האזור האפור הזה יכול להפוך לספירלה כהה עמוקה מהר מאוד – וזו הסיבה שאנחנו פשוט מעדיפים להימנע מחומרים המפחידים ולנסות להשתמש במוצרים המתאימים כ-בטוחים.

עוד על: מה גורם לעור קליפת תפוז?

היסודות של כל שגרת טיפוח עור

מלבד סדר היישום, כמה מומחים מאמינים שחשוב גם לקחת בחשבון את הזמן שלוקח לעור שלך לספוג את המוצרים שלך. עם זאת, מכיוון שרובנו ממהרים לעתים קרובות להגיע למקום כלשהו, ד”ר יואב מבין שזה לא תמיד אפשרי. שמרי על שגרת טיפוח העור שלך פשוטה.

אייליינר נוזל שחור ייחודי

“מוצרים רבים אומרים שצריך להמתין בין חמש ל-30 דקות לפני השלב הבא כדי להבטיח ספיגה נכונה, אבל למי יש זמן לזה? אם תעשי את זה מסובך מדי, את פשוט לא תעשי את זה”, אומר ד”ר יואב. “אם יש לך הרבה שלבים, (דקה) כדי לאפשר לכל מוצר זמן להגיב עם העור.

למשל, בלילה, אחרי שאני שוטפת פנים ומורחת סרום או טיפול ערב, אני פשוט מסיימת את היום ונכנסת למיטה.

אני שומרת את קרם הלחות שלי על השידה שליד המיטה שלי ומורחת אותו ממש לפני שאני הולכת לישון כדי לתת לטיפולים היקרים והמיוחדים האלה קצת יותר זמן לחדור לעור לפני שאני אוטמת אותם עם הקרם שלי”.

עוד עצה? הקשיבי לעור שלך. זכרי שאת ייחודית ושלאף אחד אחר אין את העור שלך. לא משנה מה אומרים מומחים, חשוב למצוא את מה שמתאים לך ותמיד להיות אדיבה לעור שלך.

עברו לדף: מייבש שיער מומלץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות