מה גורם לעור קליפת תפוז?

עור קליפת התפוז הוא השכבה החיצונית של הפרי, ותפקידה העיקרי הוא להגן על התפוז מפגיעות חיצוניות ולשמור על רטיבותו הפנימית. המרכיב העיקרי של קליפת התפוז הוא מסמיכה שמוותרת על מים ומונעת התגנבות חיידקים ופטריות.

תוכן העניינים

מה גורם לעור קליפת תפוז?

מה גורם לעור קליפת תפוז? ניווט בגוון לא אחיד והשגת מרקם עור אידיאלי יכול להיות קשה. מעור מחוספס ועד להתקלפות ועד כוויות שמש, זה לא סוד שישנן בעיות עור רבות שיכולות להתרחש ושיטות שונות שאמורות לסייע בקידום מרקם עור אחיד וחלק.

דאגה אחת שעשויה להשפיע על עור הפנים שלך היא עור קליפת התפוז

אם שמעתם על המונח (ואם לא שמעתם) וברצונכם ללמוד עוד על המשמעות האמיתית שלו – או כיצד להתייחס אליו – הגעתם למקום הנכון. להלן, אנו משתפים מהו עור קליפת תפוז, מה גורם לו וכיצד לשנות את שגרת טיפוח העור שלך כדי לעזור לשפר את המראה שלו.

פתיחת תלתלים שיער

מהו עור קליפת תפוז?

עור קליפת תפוז הוא בדיוק מה שאתם בטח חושבים שהוא – עור בעל מרקם דומה לזה של קליפת תפוז. קליפות התפוזים אינן חלקות לחלוטין, יש להן נקודות קטנות המחורצות על פניהן. בעוד שעור קליפת התפוז אינו בצבע כתום – יש לו נקודות אדומות לאלה שעל תפוז. זה כרוך בעור עבה יותר עם גומות שיש לו נקבוביות מוגדלות ומרקם מחוספס.

מה גורם לעור קליפת תפוז?

לעור לקליפת התפוז אין סיבה שורשית אחת. ישנן סיבות שונות לכך שמישהו עשוי להתמודד עם דאגה זו לטיפול בעור, אחת הנפוצות ביותר היא נזקי שמש. הקרן לסרטן העור קובעת שחשיפה לשמש עלולה לגרום לשינויים במרקם הגורמים למראה עור, כמו עור קליפת תפוז. אם יש לך עור קליפת תפוז על הפנים שלך, זה כנראה המקור.

עוד על: הסודות של יופי אמיתי.

עם זאת, ייתכן שהדאגה הזו לעור על הגוף שלך היא משהו אחר. ב-דונה אלקסיה מסבירים שצלוליט גורם למרקם עור גומות או גבשושיות, ולעתים קרובות מתואר כבעל מרקם של קליפת תפוז. זה נפוץ ביותר על הירכיים והישבן.

כיצד לשפר ולמנוע את עור קליפת התפוז?

עכשיו כשאת יודעת מהו עור קליפת תפוז והסיבות שלו, את בטח סקרנית – האם עור קליפת תפוז הוא קבוע? תשמחו לשמוע שישנן דרכים לשפר ולמנוע את עור קליפת התפוז, אליהן אנו צוללים להלן.

1. מריחת קרם הגנה

זה לא צריך להתפלא שהטיפ העליון שלנו למניעת קליפת תפוז הוא ללבוש קרם הגנה. הקרן לסרטן העור ממליצה ללבוש קרם הגנה פיזי עם מקדם הגנה של 30 לפחות כדי להגן על העור. כדי להגן על העור, השתמשו בקרם לחות עם SPF, כמו קרם הגנה של לוריאל פריז, כדי להעניק לחות ולהגן על הפנים שלכם.

קרם הגנה של לוריאל פריז

קליפת התפוז היא השכבה החיצונית של הפרי התפוז, והיא מכילה חומרים עומדים בצורה טבעית. הגורם העיקרי שמשפיע על צבעה וטקסטורתה של קליפת התפוז הוא הפיגמנט קרוטנואיד. קרוטנואיד הוא פיגמנט אורנג’ יעיל המופק מהקלורופיל בתוך תאי הקליפה.

חובה לדעת: איפור אינדיאנית לאירועים שונים.

קרוטנואיד הוא חלק מהמנגנונים הגנטיים של התפוז שמאפשרים לו לסנתז חומרים מזינים באופן עצמאי ולהגן על עצמו מפגעים חיצוניים. כאשר התפוז מתפתח וגוברים מצבי הלחץ והתחושה של השמש, כמו גם כמות הקרוטנואיד הסינתזית בתוך התפוז, הקליפה יכולה להתעבה ולהפוך לקשה יותר ומקרמית.

לעיתים, גורמים חיצוניים כמו מגע חזק או לחץ על קליפת התפוז עשויים לגרום לקליפה לקרוע או להפריע לסנתז הטבעי של הקרוטנואיד. בתהליך זה, הקליפה עשויה לקרוע ולהתפצל למספר שכבות קטנות, הנראות כמו “קליפות” על גבי התפוז.

עברו לדף: שיער שטני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות