מהם טיפול פנים טבעי תרופות סבתא?

תוכן העניינים

מהם טיפול פנים טבעי תרופות סבתא?

כשזה מגיע לעור, תרופות ביתיות באמת יכולות לעזור. בין אם זה עבור אקנה או פצעונים, טיפול פנים טבעי תרופות סבתא הן הוכחה מצוינת. לא משנה מה הבעיה, נראה שלסבתא תמיד יש פתרון מוכן!

המשך לקרוא כשצוות דונה אלקסיה חולק כמה מהתרופות הביתיות האהובות עליהם מתיק הסודות של סבתא שלהם…

  • עור עמום.
  • עור שזוף.
  • צבענות.
  • עור יבש.
  • שיער פנים.

עור עמום

אם יש לך עור עמום ועייף אז כורכום הוא התשובה. כורכום הוא עשב רב עוצמה אחד שנמצא כמעט בכל מטבח הודי. בנוסף יש לו תכונות נוגדות חמצון שיכולות להאיר את העור שלך בשימוש קבוע.

מערבבים אבקת כורכום עם חלב. מרחו אותו על הפנים והשאירו אותו למשך 20-30 דקות. זה יבטיח שהקהות על העור שלך תיעלם.

 

מחליקי שיער מומלצים

 

עור שזוף

עגבנייה היא פרי עשיר בליקופן המסייע במניעת נזק תאי ודלקת בעור. זה גם עוזר לשחרר סתימות של נקבוביות, להרגיע כוויות שמש ולהפחית אקנה. עגבניות הן חומרי הלבנה טבעיים ובכך יכולים לעזור לך להיפטר מהשיזוף הזה מחופשת החוף שלך.

מכינים רסק בעזרת עגבניות ויוגורט. מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 30 דקות. זה בוודאי יגרום לשיזוף להיעלם.

צבענות

לימון הוא בהחלט בין המרכיבים האמינים ביותר לטיפול בעור. התכונות האנטיספטיות, האנטי-בקטריאליות והאנטי-פטרייתיות הטבעיות של פרי זה מועילות לעור שלך. במקרה שיש לך פיגמנטציה, לימון הוא התשובה שלך.

קחי חצי לימון ושפך עליו מעט דבש ושפשף אותו על הפנים. פעולה זו פעם ביומיים תעזור לך להיפטר מפיגמנטציה של העור תוך כחודש.

הערה: אם את אלרגית לפירות לימון, הימנע משימוש בתרופה זו.

עור יבש

ביוגורט יש חומצה לקטית הידועה כמנקה תאי עור מתים ועוזרת להסירה ולפנות מקום לתאי עור חדשים. הוא פועל כמו פילינג טבעי שנותן לך זוהר טבעי על ידי הפחתת אקנה, פצעונים וכתמים.

קחי קצת יוגורט (ללא המים שלו) ומרחי אותו בעדינות על הפנים שלך להענקת לחות. החילי אותו במשך 5-6 דקות ושימי לב איך את מרגישה הבדל לאחר יישום אחד.

הערה: אם את אלרגית למוצרי חלב אז הימנע מיישום תרופה זו.

שיער פנים

ידוע כי פפאיה מלאה באנזימים ובפיטוכימיקלים רבי עוצמה שהם נהדרים לעור שלך. זה עוזר לפרק זקיקי שיער ולהפחית בהדרגה את צמיחת שיער הפנים.

ערבבו פפאיה עם מעט כורכום ושפשפו אותה בכיוון הפוך לצמיחת השיער. שמרי אותו כ-10 דקות לפני שאת שוטפת אותו. יש למרוח אותו 5-6 פעמים בחודש להפחתה הדרגתית בצמיחת שיער הפנים.

חתכי קצוות מפוצלים.

זוהי הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולחזק את השיער בו זמנית. יש אנשים שגוזרים את הקצוות המפוצלים בעצמם, אבל אם את לא מרגישה בנוח לקצץ שיער בעצמך, גשי למספרה מקצועית שתצליח לגזור קצוות מפוצלים קלה במהירות ובלי לפגוע בתסרוקת שלך.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

טמפרטורת המכשיר המסלסל שיער

להיפטר מעור שמן

הכינו משחה סמיכה של אבקת מולטני מיטי על ידי ערבוב שלה עם מי ורדים או סתם מים רגילים. מרחי אותו על הפנים. ותני לזה להתייבש. לשטוף ולקבל עור נטול שמן.

למרות שקמטים הם סימן טבעי ופיזיולוגי, הם בהחלט מייצגים גם בעיה להערכה העצמית שלנו, שכן הם מתמודדים עם הזמן החולף.

אבל האם יש דרך להתמודד איתם?

הרפואה האסתטית למעשה עשתה צעדים גדולים בתחום זה, ומציעה יותר ויותר פתרונות זעיר פולשניים להתחדשות, שעם זאת לא תמיד זולים.

למרבה המזל, כנגד סימני ההזדקנות, בנוסף לשימוש בחומרים הפעילים הנכונים הקיימים בקרמים המקצועיים ביותר, יש גם תרופות טבעיות מצוינות, זולות מאוד ובעלות יעילות טובה.

נגד קמטים במצח ומסביב לעיניים, הראשונים להופיע כתוצאה מהבעות הפנים שלנו, ישנן שיטות פשוטות וטבעיות שמסוגלות להאט את הזדקנות העור.

אורח חיים בריא.

הרגלים בריאים במהלך חיי היומיום, למעשה, מביאים יתרונות שלעתים קרובות מזלזלים בהם בכל הנוגע לעור.

אם אנחנו לא שותים מספיק, כדי להעניק לחות לעור, ולא מקפידים על התזונה עם מזונות עשירים בפירות, ירקות וסיבים, מה גם שיש לנו הרגל לעשן או לשתות אלכוהול, יש אין קרם קמטים שמחזיק, יקר ככל שיהיה.

למעשה, לחות טובה חיונית לשמירה על גמישות העור לאורך זמן, כמו גם נטילת המינונים הנכונים של חומרים מזינים מהמזון שאנו אוכלים תבטיח רווחה רבה יותר של הגוף שלנו ושל העור שלנו.

חלבוני ביצה

תרופה טבעית מעולה, כמעט ללא עלות, שנגנבה מ”תרופות סבתא” הקלאסיות ביותר, הם חלבוני ביצה, עשירים בחלבונים, מינרלים וויטמינים. אידיאלי לאפקט חיטוב והתחדשות במיוחד לאזור סביב העיניים והמצח.

פשוט מברישים מעט חלבון ביצה במקום בו אנו רואים את קמטי ההבעה הקלאסיים וממתינים מספר דקות לאחר הייבוש.

שמן זית כתית מעולה לטיפול פנים טבעי תרופות סבתא

הסבתות שלנו, שלא הכירו את כוחו של שמן ארגן או ורדים, בשימוש נרחב כיום להזנת העור והחלקת העור, הסתמכו על שמן זית כתית מעולה, מוצר אנטי אייג’ינג טבעי מאוד שנמצא בקלות בבית.

מרכך, נוגד חמצון ומזין, הוא שימש לעתים קרובות נגד סדקים וייבוש שנגרמו על ידי השמש והקור. “תופעת לוואי” נעימה של שמן זית הייתה שהעור היה גמיש, מתרכך ואפילו מיוצק.

אחרי הכל, אפילו סופיה לורן האייקונית מעולם לא הסתירה שיופי העור שלה נעזר בעיסויים באזורים קריטיים עם כמה טיפות של שמן זית כתית מעולה בוקר וערב.

יוגורט, שמרי בירה ותפוח

שני מרכיבים מושלמים להפיכת מסכה טבעית אחת נגד קמטים לאידיאלית.

בחצי כוס יוגורט רגיל, יוצקים כף אחת של אבקת שמרי בירה ואחת של מיץ תפוחים טרי. ערבבו הכל לכמה רגעים וכאשר תקבלו תערובת הומוגנית תהיה לכם מסכת עשה זאת בעצמך המושלמת נגד עור בוגר, עייף, עמום ומקומט. הודות לתכונות היוגורט, ויטמין B והחומצה הריבונוקלאית של שמרי בירה, והאנזימים המצויים בתפוח, מסכה זו נותנת תרומה חיונית ניכרת לאפידרמיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות