טיפוח שיער עם סטייל: 13 המסכות המובילות לפי המומחים

אם את מחפשת דרך פשוטה ויעילה לשפר את בריאות השיער שלך ולהעניק לו ברק ורכות, מסכת שיער היא הפתרון האולטימטיבי. בכתבה זו ריכזנו עבורך את 13 מסכות השיער המומלצות ביותר לפי מומחים, שיתנו לשיער שלך את הטיפול המושלם שהוא זקוק לו.

תוכן העניינים

טיפוח שיער עם סטייל: 13 המסכות המובילות לפי המומחים

טיפוח שיער עם סטייל: הרצון לשיער חזק ובריא הוא אוניברסלי למדי. למרות שזה דורש גישה הוליסטית, ניתן להתקרב צעד אחד לשיער החלומי עם מוצרי טיפוח נכונים. כשצריך לתת לשיער טיפול נוסף ואוהב, פונים למסכת שיער.

מומחים מומלצים

אריקה ורט – מעצבת שיער מאחת המומחיות בישראל

נועם גולדברג – מעצב שיער של מפורסמים

ליידי מייקאפ

האם מסכות שיער באמת עובדות?

לפי מעצבת השיער של מפורסמים, אריקה ורט, מסכות שיער חשובות לשגרת הטיפוח הכוללת של השיער כי הן מציעות טיפול אישי ואינטנסיבי יותר ומכוונות לבעיות שיער ספציפיות.

נועם גולדברג, מעצב שיער של מפורסמים ומייסד אחת החברות הטובות בישראל, מסכים. “מסכת שיער חיונית לכל שגרת שיער מעולה שכן היא עוזרת להזין וללחות את השיער, מתמודדת עם כל יובש או פריז”, אומר נועם. “בנוסף, מסכת שיער איכותית יכולה לתקן נזקים שנגרמו מעיצוב בחום או טיפולים כימיים, לקדם את בריאות וחוסן השיער הכללית. היא גם עוזרת לחזק את השיער, להפחית שבירה וקצוות מפוצלים, מה שמוביל לשיער חלק וקל לניהול.

מסכת שיער גם משפרת את הברק והחיות של שיער צבוע, ומשאירה את השיער מבריק ומלא חיים.”

כל כמה זמן צריך להשתמש במסכת שיער?

שימוש במסכת שיער הוא די קל לביצוע. זה תלוי באיזה סוג מוצר תבחרו, אבל נועם אומר שרוב מסכות השיער כוללות את אותם כמה צעדים מרכזיים. תשתמשו בו לפני או אחרי השמפו, תמרחו את המוצר באופן שווה, תוך התמקדות באורך האמצעי והקצוות שם השיער הכי יבש. תשאירו את המוצר על השיער למשך הזמן המומלץ ואז תשטפו ביסודיות.

תדירות השימוש במסכת שיער תלויה בסוג השיער שלכם

הוא אומר. סוגי שיער עדינים או שמנוניים יכולים להשתמש במסכת שיער פעם או פעמיים בשבוע במקום המרכך, בעוד אלו עם שיער יבש ופגום יכולים להשתמש במסכת שיער שתיים עד שלוש פעמים בשבוע. אז תתאימו את זה לפי הצורך.

עם כל זאת בחשבון, נועם ו-ורט (והוספנו גם כמה מהמועדפים שלנו) מפרקים את המסכות הטובות ביותר לכל צורך וסוג שיער. גללו מטה כדי למצוא את האחת שמתאימה לכם.

עוד על: 7 דילים מדהימים בתחום היופי.

המסכות הטובות ביותר לשיער

1. המסכה הטובה ביותר בכללי: K18 Leave-In Molecular Repair Hair Mask (₪276)

מסכה זו מ-K18 היא להיט ויראלי מסיבה טובה: היא באמת עובדת ועובדת טוב. יש לה פפטיד מיוחד שמטפל בנזקים מתוך השערה כדי להחזיר את השיער למצב הבריא ביותר שלו ולשמור על הצבע הבהיר. גם אם אין לכם שיער צבוע, המסכה הזו נותנת לכם את השיער הרך, המלא והמבריק ביותר אחרי כל שימוש.

10/10, בלי הערות.

לקנייה באמזון – ₪276

2. המסכה הטובה ביותר בתקציב: It’s A 10 Miracle Deep Conditioner (₪72)

מרכך עמוק זה, ששמו מדבר בעד עצמו, מכיל את כל המרכיבים ההירואים שאתם צריכים כדי לטפל בשיער שלכם. הוא עשוי מאלוורה, שמנים של משמש ושקדים, תמצית זרעי חמניות וקרטין כדי להפוך את הנזקים שנגרמו על ידי עיצוב בכלים חמים ולספק הזנה ולחות. בנוסף, הוא במחיר מציאה.

לקנייה באמזון – 72

3. המסכה היוקרתית ביותר: Sisley Paris Hair Rituel Restructuring Nourishing Balm (₪1,551)

לטיפול עמוק בשיער יבש ושברירי, פנו לטיפול המקדים לשמפו זה מ-Sisley Paris. זהו באלם דביק עשוי שמנים בוטניים כמו מקדמיה, בבסו, מורינגה וזרעי מדווות כדי להחיות את השיער ולתקן כל שבירה. ניתן להשתמש בו כטיפול לילה או 30 דקות לפני השמפו. התוצאות די מדהימות ויכולות להיות שוות את ההשקעה הכבדה.

לקנייה באמזון –  ₪1,551

קונסילר טארט ייחודי חום

4. המסכה הטובה ביותר לשיער יבש: Christophe Robin Regenerating Mask With Prickly Pear Oil (₪254)

כשמדובר בשיער יבש, נועם אומר לחפש מסכות שיער עשירות בתכונות לחות ומשקמות. אנו אוהבים את המסכה הזו מ-Christophe Robin שמשתמשת במרכיבים מזינים כמו שמן דג מחט, סרמידים ומתחם ויטמין F לטיפול בקצוות מפוצלים ולהחלקת הפריז.

לקנייה באמזון – ₪254

5. המסכה הטובה ביותר לשיער יבש ומתולתל: Bread Beauty Supply Hair-Mask Deep Conditioner (₪97)

נועם מוסיף שעליכם לחפש מרכיבים שפועלים כאמוליאנטים כדי לספק שכבת הגנה ולמנוע התייבשות נוספת. מסכת השיער הזו של Bread משתמשת באמוליאנטים כמו שמן זרעי קאקדו כדי לשמור על תלתלים רכים ולחים. היא גם מכילה שמן פרח הכוכב וחלבון חיטה לטיפול בנזקים ולחיזוק השערות.

לקנייה באמזון – ₪97

6. המסכה הטובה ביותר לשיער שמנוני כטיפוח שיער עם סטייל: Paul Mitchell Tea Tree Hair and Scalp Treatment (₪89)

נועם אומר שעליכם לחפש מסכה שמאזנת לחות בלי להוסיף שמן עודף. “אני ממליץ להתמקד במרכיבים קלילים ומנקים שמנקים ומרעננים את הקרקפת בלי להסיר את השמנים הטבעיים שלה,” הוא אומר. חפשו תמציות הדרים כמו לימון ואשכולית, שלדבריו יש להן תכונות מכווצות שמסייעות לווסת את ייצור השמן. אפשר גם לפנות לשמנים אתריים כמו שמן עץ התה כדי למנוע הצטברות ולעזור לנקות את הקרקפת בלי גירוי. אנו אוהבים את הטיפול הזה של Paul Mitchell שמשתמש בשמן עץ התה להרגעת גירוי ולהוספת לחות לשיער.

לקנייה באמזון – ₪89

7. המסכה הטובה ביותר לדטוקס לקרקפת: Fekkai Apple Cider Detox Exfoliating Scrub (₪105)

היפטרו מהצטברות עם הפילינג הדטוקס המהימן הזה של Fekkai. הוא משתמש בחומץ תפוחים, חומצה סליצילית ותמצית אורז כדי לקלף בעדינות ולאזן את הקרקפת לקידום סביבה נקייה ובריאה לצמיחת שיער חזק ורך.

לקנייה באמזון: 105

8. המסכה הטובה ביותר לשליטה על סבום: Philip Kingsley Density Stimulating Scalp Mask (₪127)

מסכת הקרקפת הזו של Philip Kingsley מכוונת לשליטה בייצור עודף סבום למינימום קרקפת שמנונית. היא עשויה מחומצה לקטית, גליצרין ושמן פרי זית לאיזון רמות ה-pH של הקרקפת והוספת לחות לעור.

לקנייה באמזון – ₪127

9. המסכה הטובה ביותר לנפח: NatureLab. Tokyo Perfect Volume Thickening & Conditioning Hair Masque (₪71)

כי שיער דק יכול להיות רגיש יותר להצטברות מוצרים והצטברות שומן, נועם אומר שחשוב למצוא מסכת שיער שמספקת לחות, הזנה ונפח בלי להכביד על השיער או להשאירו שמנוני. הוא ממליץ על משהו כמו המסכה הזו של NatureLab. Tokyo שמכילה מרכיבים כמו תמצית אורז ופולימרים להענקת לחות לשערות ולהעניק להן נפח ותנועה.

לקנייה באמזון – ₪71

10. המסכה הטובה ביותר לשיער גלי: OUAI Thick Hair Treatment Mask (₪141)

עשויה ממרכיבים כמו חמאת שיאה, קרטין ותערובת של שמן שקדים, שמן זית ושמן מקדמיה, מסכת השיער הזו עובדת לשיקום לחות, תיקון נזקים ומניעת שבירה. תמצאו שהשיער מרגיש רך וחלק מאוד אחרי שימוש אחד בלבד.

לקנייה באמזון – ₪141

11. המסכה הטובה ביותר לשיער מתולתל: Pattern Treatment Mask (₪103)

“עבור שיער טבעי מתולתל, חשוב למצוא מסכה שמספקת לחות, מגדירה תלתלים ומפחיתה פריז,” אומר נועם. מסכת הטיפול הזו מ-Pattern עמוסה במרכיבים מזינים כמו תמצית זרעי מורינגה, היביסקוס וחלבון אורז להוספת הגדרה ואורך לתלתלים ולסלילים הטבעיים שלכם. בנוסף, היא עובדת לשמירה על הטקסטורה הטבעית של השיער במראה – ובתחושה – חזקה ולחה.

לקנייה באמזון – ₪103

12. המסכה הטובה ביותר לתלתלים טבעיים: Andrew Fitzsimons Fantasy Curls Nourishing Mask (₪127)

“להענקת לחות עמוקה והזנה לתלתלים שלכם, חפשו מסכות מועשרות במרכיבים מזינים כמו חמאת שיאה ושמן חוחובה,” אומר נועם. הוא ממליץ על המסכה שלו, שיש בה חמאת שיאה, שמן חוחובה ותכונות תיקון של שמן אבוקדו ושמן קיק לשמירה על תלתלים במראה טרי ומלא קפיצה.

לקנייה באמזון – ₪127

איך לעצב פוני

13. המסכה הטובה ביותר לטיפוח שיער עם סטייל: SpoiledChild M26 Damage Reverser (₪180)

ורט ממליצה על ה-SpoiledChild M26 Damage Reverser לטיפול בנזקים שנגרמו מעיבוד יתר וחום על השיער. היא אומרת שיש בה גם קרטין וקולגן לשיקום שערות שבורות.

לקנייה באמזון – ₪180

בין אם את מחפשת פתרון לשיער יבש, פגום או שמנוני, מסכות השיער שברשימה שלנו יעניקו לך את התוצאות המושלמות. נסי אחת מהן ותגלי כיצד מסכת שיער איכותית יכולה לשנות את מראה השיער שלך ולשפר את בריאותו.

שאלות נפוצות
מסכת שיער היא טיפול עמוק לשיער שמכיל מרכיבים מזינים כמו שמנים, חלבונים וויטמינים. היא חודרת לתוך השערה, משקמת נזקים, מוסיפה לחות ומחזירה ברק ורכות לשיער.
תדירות השימוש תלויה בסוג השיער שלך. שיער עדין או שמנוני יכול להשתמש במסכה פעם או פעמיים בשבוע במקום מרכך, בעוד שיער יבש או פגום יכול להפיק תועלת משימוש במסכה שתיים עד שלוש פעמים בשבוע.
כן, יש הבדל. מסכות לשיער טבעי מתמקדות בעיקר בלחות והזנה, בעוד שמסכות לשיער צבוע מכילות גם מרכיבים שמטרתם להגן על הצבע ולמנוע דהייה.
זמן ההשארה תלוי בהנחיות היצרן, אך לרוב מדובר ב-5 עד 20 דקות. יש גם מסכות שניתן להשאיר למשך הלילה לתוצאה עמוקה יותר.
בהחלט. אם השיער שלך זקוק לטיפול אינטנסיבי יותר, ניתן להשתמש במסכת שיער במקום המרכך הרגיל. עם זאת, חשוב לא להעמיס על השיער ולבחור מסכה שמתאימה לסוג השיער שלך.
מסכות שיער מסייעות בשיפור בריאות הקרקפת והשערות, מה שיכול לעודד צמיחת שיער. מסכות המכילות מרכיבים כמו ביוטין, שמן חוחובה ותמציות צמחים יכולות לתרום לסביבה בריאה לצמיחת שיער.
החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור
החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור
החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור רק 40% מהאנשים...
סודות לשיער בריא ומבריק מוצרים וטיפים מהמומחים
סודות לשיער בריא ומבריק: מוצרים וטיפים מהמומחים
סודות לשיער בריא ומבריק: מוצרים וטיפים מהמומחים נשים רבות...
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ: המדריך האולטימטיבי שלך לסטיילינג!
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ: המדריך האולטימטיבי שלך לסטיילינג! 10...
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים?
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים? האם ויטמינים לצמיחת...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות