המלצות מקצועיות: מותגי טיפוח עור איכותיים ופחות מוכרים

מידע על טיפוח העור זמין בכל מקום, קשה לפעמים למצוא את המוצרים האמיתיים והיעילים ביותר. ד"ר תמי, רופאת עור מוסמכת ארצות הברית, משתפת כמה מהמותגים הפחות מוכרים שהיא ממליצה עליהם בחום בזכות היעילות והאיכות שלהם.

תוכן העניינים

המלצות מקצועיות: מותגי טיפוח עור איכותיים ופחות מוכרים

המלצות מקצועיות: בין בוטוקס מזויף, מקרים מאושרים של HIV במכוני ספא והמון מומחים ברשתות החברתיות, ד”ר תמי רופאת עור מארצות הברית, קנטקי, מוצאת את עצמה בעידן של הצעות רבות ואינפורמציה מוטעית בעולם היופי. הנה כמה מותגים פחות מוכרים שהיא ממליצה עליהם בלב שלם ומאשרת את יעילותם.

Brandefy

סרום הוויטמין C+E+חומצה פרולית הקלינית של Brandefy  הוא מוצר אהוב על ד”ר תמי. “אני אוהבת את המוצר הזה. בעבר היה לנו מתחרה שהיה מדהים, אבל המחיר תמיד עצר אותי. אני בעד לשלם על דברים טובים, אבל סוף סוף שמחה שמותג הצליח למצוא את המרכיבים ולעשות אותו במחיר סביר.

ליידי מייקאפ

Vetted

אני אוהבת את המותג ואת הקונספט,” אומרת ד”ר תמי. “הרבה מטופלים אלרגיים לחומרים משמרים או פשוט לא רוצים להשתמש בהם. פעמים רבות הם לא יכולים להשתמש בהרבה מוצרים למניעת הזדקנות. רופאי העור החכמים האלה קיבלו את האתגר ויצרו רטינול מצוין וקרם לחות עם ויטמין שכל אחד יכול להשתמש בהם—אבל במיוחד אם אתם סובלים מדרמטיטיס אלרגי. כרופאת עור, אני עדיין אצטרך לבדוק את רשימת המרכיבים, אבל אני מרגישה שזהו נקודת התחלה מצוינת.

מוצר ייחודי לרכישה: הקליקו.

YSE

המותג שפיתחה מולי סימס מקבל את אישור הרופאה, והיא אפילו טוענת שזהו אחד מקווי המוצרים היחידים של סלבריטאים שהיא תומכת בהם. “אני אוהבת את המותג הזה,” אומרת ד”ר תמי.

המגבות המקלפות הן גדולות, והן כל כך חכמות לפנים, לצוואר, לחזה, לזרועות ולרגליים. זה עוזר לי להבהיר שכל העור מזדקן—דאגו לו.” בנוסף, הרופאה אומרת: הקרם הגנה היומי הוא יפהפה, והוא נותן לך זוהר נהדר. המוצר הזה באמת יצירה חכמה. הוא קצת בהיר מדי עבורי, אז אני פשוט שמה שכבת לחות עם צבע ואז שכבה עליונה. לא צריך איפור!

זה תמיד קצת קשה לרופאת עור מוסמכת לתמוך במוצרי טיפוח של סלבריטאים, אך קו המוצרים הזה הוא יוצא דופן. הוא חכם, עשוי היטב ויפהפה. מולי סימס מקשיבה לרופאי עור וכימאים.

Scrub MD

ד”ר תמי מתארת את הקו הפשוט הזה כ”כל כך חכם” ומשהו שכל אחד צריך. “פטריות נמצאות בכל מקום ואנחנו מוקפים בעובש. הרופא הזה היה גאון ביצירת סבון אנטי-פטרייתי ושטיפת גוף יעילה. כל אחד צריך את זה במקלחת שלו.

מוצר ייחודי לעור: לחצו עליי.

Pavise

שפתון עם SPF שד”ר תמי מתארת כ”כל כך מבריק” וכל כך נחוץ לשלב שלעתים קרובות מתעלמים ממנו בהגנה מפני השמש. “אני פשוט לא חושבת שאנחנו מבינים עד כמה אנחנו מגנים גרוע על השפתיים שלנו וכמה מהר ה-SPF נעלם. השפתונים האלה עשויים היטב.

כאשר מדובר בטיפוח העור שלכם

חשוב לבחור במוצרים מבוססי ידע מקצועי ואיכות מוכחת. ד”ר תמי מבטיחה כי המותגים שהוזכרו כאן הם בטוחים, יעילים וזמינים במחירים הוגנים, כך שתוכלו ליהנות מטיפוח עור מצוין ללא פשרות.

 עברו ל-קונסילר ייחודי לרכישה

טיפים לשגרת טיפוח עור יומיומית

בנוסף לשימוש במוצרים מומלצים ואיכותיים, ד”ר בוס-קסיס מציעה מספר טיפים לשגרת טיפוח עור יומיומית לשמירה על עור בריא וזוהר:

1. ניקוי יסודי

ניקוי העור הוא שלב חשוב ביותר בשגרת הטיפוח. יש להשתמש בסבון עדין ומותאם לסוג העור שלכם, ולנקות את הפנים בבוקר ובערב להסרת לכלוך ושאריות איפור.

עוד מאמר על: ביוהאקינג ליופי: חמש דרכים פורצות דרך לשדרוג המראה והבריאות.

2. לחות יומית

שימוש בקרם לחות יומי הוא חיוני לשמירה על לחות העור וגמישותו. מומלץ לבחור בקרם המכיל מרכיבים מזינים כמו חומצה היאלורונית וויטמינים.

3. הגנה מפני השמש

הגנה מפני השמש היא שלב קריטי במניעת נזקי עור והזדקנות מוקדמת. שימוש בקרם הגנה עם SPF גבוה כל יום, אפילו בחורף, הוא חובה.

4. טיפול נקודתי בבעיות עור

למי שסובל מבעיות עור כמו אקנה או רגישות, מומלץ להשתמש בטיפולים נקודתיים המכילים רכיבים פעילים כמו בנזואיל פרוקסיד או חומצה סליצילית, ולפנות לרופא עור במקרה הצורך.

5. תזונה נכונה ושתייה מרובה

שמירה על תזונה מאוזנת ועשירה בוויטמינים ומינרלים, יחד עם שתייה מרובה של מים, תורמת לבריאות העור ולמראה זוהר.

6. הימנעות מעישון וצריכת אלכוהול מופרזת אחת מהמלצות מקצועיות

עישון וצריכת אלכוהול מופרזת עלולים לגרום להזדקנות מוקדמת של העור ולפגוע בבריאות הכללית שלו. הימנעות מהם תשפר את מראה העור ובריאותו.

שמן שפתיים דיור

חשיבות הייעוץ המקצועי

גם אם אתם משתמשים במוצרים האיכותיים ביותר ועוקבים אחר טיפים לשגרת טיפוח יומיומית, חשוב לזכור שהעור שלכם ייחודי וייתכן שידרוש טיפול מותאם אישית. ביקור תקופתי אצל רופא עור יכול לעזור באבחון מדויק של מצב העור ובהתאמת הטיפולים המתאימים ביותר עבורכם.

טיפוח עור נכון ואיכותי מתחיל בבחירת מוצרים מתאימים

אך ממשיך עם הקפדה על שגרת טיפוח יומיומית נכונה וייעוץ מקצועי. המותגים שהוזכרו במאמר זה, יחד עם העצות של ד”ר תמי, יכולים להוות נקודת התחלה מצוינת לשמירה על עור בריא, צעיר וזוהר.

עוד על: ויטמין C כל מה שצריך לדעת לפני שמשתמשים.

שאלות נפוצות
שימוש בקרם הגנה עם SPF כל יום הוא חשוב מאוד למניעת נזקי שמש, כולל כוויות שמש, הזדקנות מוקדמת של העור וסיכון מוגבר לסרטן עור. גם בימים מעוננים או בחורף, קרני ה-UV של השמש חודרות ויכולות לגרום לנזק לעור
חשוב לבחור קרם לחות שמתאים לסוג העור שלך. אם יש לך עור שמן, כדאי לבחור בקרם לחות קל ללא שומן. לעור יבש, מומלץ קרם לחות עשיר ולחותי. לעור רגיש, כדאי לבחור במוצרים ללא בישום וחומרים מגרים.
כן, ניקוי הפנים פעמיים ביום – בבוקר ובערב – הוא חיוני להסרת לכלוך, שאריות איפור ושומנים שהצטברו במהלך היום. ניקוי נכון מסייע במניעת אקנה ושומר על עור רענן ובריא.
סרום ויטמין C מסייע בהבהרת העור, הפחתת כתמי פיגמנטציה ושיפור מראה העור הכללי. הוא גם מספק הגנה מפני נזקי הסביבה ונוגדי חמצון שמגנים על העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים.
רטינול הוא מרכיב יעיל במניעת הזדקנות העור, אך הוא עלול לגרום לגירוי באנשים עם עור רגיש. חשוב להתחיל בשימוש במינונים נמוכים ובהדרגה להעלות את המינון, תוך מעקב אחרי תגובת העור. כדאי להתייעץ עם רופא עור לפני השימוש.
בחורף, העור נוטה להתייבש יותר בגלל מזג האוויר הקר והיבש. חשוב להשתמש בקרם לחות עשיר ולחותי, לשתות הרבה מים ולהשתמש במכשירי לחות בבית. ניתן גם להשתמש בשמנים טבעיים כמו שמן קוקוס או שמן חוחובה לשימור הלחות בעור.
מסכות פנים
איך לבחור את המסכה המושלמת לעור שלך
איך לבחור את המסכה המושלמת לעור שלך בחירת מסכת פנים יכולה...
המזונות העשירים ביותר בנוגדי חמצון לעור זוהר, נחשפו
המזונות העשירים ביותר בנוגדי חמצון לעור זוהר, נחשפו
המזונות העשירים ביותר בנוגדי חמצון לעור זוהר, נחשפו במאמר...
שירותי שעווה
שירותי שעווה וגבות: טרנדים והמלצות לשנת 2024
שירותי שעווה וגבות: טרנדים והמלצות לשנת 2024 בשנת 2024,...
סודות למתיחת עפעפיים מוצלחת המלצות המומחים
סודות למתיחת עפעפיים מוצלחת: המלצות המומחים
סודות למתיחת עפעפיים מוצלחת: המלצות המומחים סודות למתיחת...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות