האבק בשיער: הטריק החדש לשיער מושלם

אם את מחפשת דרך לשמור על שיערך בריא ומבריק מבלי לוותר על האורך, הטרנד החדש של האבק בשיער יכול להיות התשובה המושלמת עבורך. עם מיליוני צפיות בטיקטוק, השיטה הזו כובשת את עולם היופי ומציעה פתרון פשוט ויעיל לקצוות מפוצלים.

תוכן העניינים

האבק בשיער: הטריק החדש לשיער מושלם

האבק בשיער: הטרנד החדש שמשגע את טיקטוק הגיע גם לעולם השיער – האבק בשיער. עם יותר מ-24 מיליון צפיות, השיטה המהפכנית הזו מציעה דרך לשמור על שיער בריא וללא קצוות מפוצלים מבלי לאבד אורך.

מהו אבק בשיער?

אבק בשיער אינו רק לשימוש בניקיון האביבי שלכם. הטרנד האחרון הזה, שזכה ל-24.2 מיליון צפיות בטיקטוק תחת התגית #HairDusting, הוא כל העניין של השגת צמיחה מהירה מבלי לוותר על האורך שאתם מאבדים בגזירה רגילה. אבל האם זה בקשה פשוטה למספרה שלכם או בזבוז זמן? האם תוכלו לעשות זאת בעצמכם? ביקשנו ממומחים בעולם השיער להסביר את הטרנד.

איך לעצב פוני

לפי נופר גולדברג, מעצבת שיער בבית ג’ון פרידה, אבק בשיער הוא טכניקה להסרת קצוות מפוצלים. “אבק בשיער זה חיתוך שבו לא מורידים אורך, רק את הקצוות המפוצלים,” מסבירה גולדברג. “בעצם הופכים את השיער ומסירים את הקצוות כמעט כאילו מנקים סוודר מאבק.”

הטרנד הזה עצמו אינו חדש בדיוק. “אבק בשיער קיים מאז שאני זוכר,” אומר מיכאל, אמן לאומי. “כשהייתי ילד, גדלתי סביב מעצבי שיער וזוכר שלקוחות ביקשו את זה לעיתים קרובות.”

זה גם די זמן ממושך. “זה לא חיתוך מהיר באמת,” אומרת גולדברג. “אם אבק בשיער נעשה נכון, זה תהליך מייגע להסרת הקצוות המפוצלים בקפדנות.”

בסרטון אינסטגרם לאחרונה, מסבירה נופר, מעצבת שיער ובמאית קריאטיבית בבית ג’ון פרידה, שלא כל המעצבים אוהבים את השיטה הזו. “זו טכניקת חיתוך שנויה במחלוקת,” היא אומרת. “יש אנשים שאוהבים אותה. יש כאלה ששונאים אותה. אני אישית אוהבת אותה, וזה בגלל שאני מרגישה שאבק בשיער יכול להסיר בנפרד את כל הקצוות המפוצלים וזה נותן איכות שיער טובה יותר בסך הכל.”

עוד על: הסודות להרמת עפעפיים מושלמת: 13 סימנים שחשוב לדעת.

מהם היתרונות של אבק בשיער?

היתרון העיקרי שלו הוא הסרת קצוות יבשים או מפוצלים,” אומר יונתן, מעצב שיער ידוע וצבע ב- לוריאל פריז. “כמעצב, ייתכן שאצטרך להתאים את הגישה שלי עם שיער מתולתל, אבל כל סוגי השיער יכולים להרוויח [מאבק בשיער].”

אנחנו רוצים להסיר את הקצוות המפוצלים כי הם יכולים להתפשט לאורך השיער. “זה חשוב כי קצוות מפוצלים מתחילים בתחתית ועולים כלפי הקרקפת,” אומר מיכאל.

מוצרים כמו Strengthening Bond Builder (209 שקלים) יכולים לעזור למנוע שבירה לפני שהיא מתחילה, אבל ברגע שיש קצוות מפוצלים, יש לחתוך אותם.”

זה במיוחד אטרקטיבי לאנשים שמנסים להאריך את שיערם

כי זה לא מוריד שום אורך. “היתרון העיקרי הוא שזה עוזר לשמור על האורך תוך הסרת קצוות מפוצלים, מה שהופך את השיער לבריא יותר,” אומרת גולדברג. “וזה עובד על כל סוגי השיער.”

למרות שזה מייגע, הרבה מעצבים מכירים את השיטה. “אני עושה את זה ללקוחות לעיתים קרובות. כשאני עושה את זה, אני אוהב לוודא שהשיער נקי ויבש כך שנוכל לראות באמת איפה השיער צריך עזרה,” אומר מיכאל. “כל אחד שמנסה להאריך את שיערו הוא מועמד מצוין לשיטה הזו, ברגע שהשיער עבר את הכתפיים זה הזמן להתחיל באבק כדי לוודא שהוא בריא מספיק להמשיך לגדול.”

ליידי מייקאפ

האם ניתן לבצע אבק בשיער לבד?

בעוד שחלק מהטרנדים בטיקטוק קלים לביצוע בבית, חלקם כנראה שייכים לידיים מקצועיות.

אני לא ממליצה לעשות את זה בבית אלא רק בחזית כי זה מסובך כשלא רואים את החלק האחורי של הראש,” מסבירה פולקו. “בין גזירות, השתמשו במוצרים לשמירה על בריאות השיער כמו John Frieda Frizz Ease Daily Nourishment Leave-In Conditioner (34 שקלים).

בין אם תבחרי לנסות את האבק בשיער בבית או להשאיר זאת למקצוענים, ברור שהטרנד הזה מציע פתרון ייחודי לשמירה על שיער בריא וארוך. אז למה לא לתת לזה הזדמנות ולראות איך השיטה הזו יכולה לשנות את מראה השיער שלך?

עוד על: בעקבות הטרנד: מאמר על איפור פנים וסגנונות חדשים.

שאלות נפוצות
אבק בשיער הוא טכניקת חיתוך שבה מסירים רק את הקצוות המפוצלים והיבשים של השיער מבלי להוריד מהאורך הכולל שלו. השיטה כוללת חיתוך עדין ומדויק של הקצוות הפגומים בלבד.
כן, אבק בשיער מתאים לכל סוגי השיער – ישר, מתולתל, גלי ועוד. עם זאת, המעצבים עשויים להתאים את הגישה בהתאם למבנה השיער כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
אבק בשיער הוא תהליך מייגע ויכול לקחת זמן רב יותר מחיתוך רגיל. משך הזמן משתנה בהתאם לאורך וכמות הקצוות המפוצלים שצריך להסיר, אך המטרה היא להשיג תוצאה מדויקת ומוקפדת.
באופן כללי, לא מומלץ לבצע אבק בשיער לבד בבית, במיוחד בחלק האחורי של הראש. זהו תהליך מדויק שמומלץ להשאיר למקצוענים כדי להבטיח תוצאות טובות ולמנוע נזק לשיער.
היתרון העיקרי של אבק בשיער הוא שמירה על אורך השיער תוך הסרת הקצוות המפוצלים והיבשים. זה מאפשר לשמור על שיער בריא ומבריק, ומסייע בצמיחת השיער בצורה בריאה יותר.
תדירות ביצוע אבק בשיער תלויה במצב השיער ובכמות הקצוות המפוצלים. מומלץ לבצע את התהליך כל 6-8 שבועות או לפי הצורך, במיוחד אם את מנסה להאריך את השיער ולשמור עליו בריא.
החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור
החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור
החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור רק 40% מהאנשים...
סודות לשיער בריא ומבריק מוצרים וטיפים מהמומחים
סודות לשיער בריא ומבריק: מוצרים וטיפים מהמומחים
סודות לשיער בריא ומבריק: מוצרים וטיפים מהמומחים נשים רבות...
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ: המדריך האולטימטיבי שלך לסטיילינג!
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ: המדריך האולטימטיבי שלך לסטיילינג! 10...
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים?
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים? האם ויטמינים לצמיחת...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות