איך לעשות איפור טבעי ויפה לבית הספר?

תוכן העניינים

איך לעשות איפור טבעי ויפה לבית הספר?

לפעמים מראה האיפור הטוב ביותר לבית הספר הוא כזה שנותן לך זוהר טבעי ללא מאמץ למראה. אם את תוהה איך למרוח איפור שמסתיר אזורים בעייתיים ומשמיע את התכונות שלך תוך כדי מראה טבעי, מאמר זה יסקרן אותך!

להלן 10 טיפים ליצירת מראה איפור טבעי ויפה לבית הספר.

לחות והגנה הם המפתח, אז השתמשי במוצר שנותן לך את שניהם! עור לחות הוא הקנבס המושלם לאיפור טבעי. בחרי קרם לחות פנים נטול שמן, לא קומדוגני והחלקי כמות בגודל אפונה על כל הפנים שלך. תני לעור שלך כדקה לספוג את המוצר.

  • וודאי שעל התווית כתוב “קרם הגנה רחב טווח” להגנה מלאה מפני קרני השמש.
  • רופאי עור מסכימים שקרם הלחות מועיל לכל סוגי העור, כולל עור שמן. רק הקפידי לבחור מוצר נטול שמן.
  • אם יש לך אקנה, השמש עלולה להחמיר את המצב. קרם הגנה ימנע זאת.

מייקאפ על עור יבש

השתמשי בבסיס נקייה.

היצמדי לבסיס קל משקל אם את רוצה ליישר את גוון העור שלך. יסודות כבדים ובעלי כיסוי מלא נוטים להיראות לא טבעיים ועלולים לגרום לך לפרוץ החוצה, אז התרחקי מאלה.

בסיס כיסוי שקוף/קל, קרם BB וקרם לחות כהה הם כולם אפשרויות נהדרות למראה יפה וטבעי.

  • השתמשי באצבעותיך או במברשת יסוד כדי להחליק שכבה דקה של מוצר על כל הפנים שלך, החילי מהמרכז ועל הלחיים, המצח והסנטר.
  • בחרי מוצר המתאים לגוון העור שלך כך שהוא יתמזג באופן טבעי.
  • היצמדי לפורמולות נוזליות וקרם מכיוון שהם נראים טבעיים יותר מאשר יסודות אבקה.
  • אם את משתמשת באצבעותיך, אל תשכחי לשטוף ידיים תחילה, במיוחד אם יש לך עור נוטה לאקנה.
  • את יכולה גם לשקול להשתמש בפריימר לפנים לפני הבסיס שלך מכיוון שהוא יעזור למייק אפ להחזיק מעמד זמן רב יותר.

עוד על: כיצד להתאפר (עבור בנות נוער)?

מכסים פגמים במעט קונסילר.

קונסילר קטן יכול להסוות פגמים כמו פצעונים. בחרי קונסילר המתאים לגוון העור שלך והשתמשי במברשת צלליות רכה כדי לטפטף כמות קטנה ישר מהאפליקטור על כל כתמים כהים או פצעונים שיש לך. לאחר מכן, צחצחו את המקום קלות עם מברשת איפור קטנה כדי למזג את הקונסילר ואתם מסודרים.

  • יותר מדי קונסילר נוטה להיראות לא טבעי, אז השתמשי בו רק באזורים בעייתיים.

הגדירי את הבסיס שלך עם אבקה.

השתמשי במברשת רכה כדי לאבק קלות את הפנים שלך באבקה אם יש לך עור שמן. לכו עם אבקת הגדרה התואמת את גוון העור שלכם או השתמשו בפודרה שקופה. השתמשי במברשת קבוקי אוורירית כדי לאבק מעט אבקה על כל הפנים שלך. זה נועל את הבסיס שלך ומסיר את כל האזורים המבריקים.

  • את יכולה לדלג על פודרה אם אין לך עור שמן מכיוון שבסיס כיסוי קל יוצר גימור טבעי נהדר. אבקות לעולם לא נראות טבעיות כמו פורמולות נוזלי/קרם על העור.
  • השתמשי בפאדרה אם את רוצה מראה מט יותר.

פורמולות סומק קרם קלות למיזוג ונראות ממש טבעיות. בחרו בגוון ורדים או אפרסקי והשתמשו בקצות האצבעות או במברשת סומק כדי להחליק את הסומק על תפוחי הלחיים. השתמשי בתנועות מעגליות כדי למזג את הסומק כלפי קו השיער שלך לקבלת סומק רך ובריא למראה.

כיצד להשתמש במייבלין

  • כדי למצוא את תפוחי הלחיים שלך, הסתכלי במראה וחייך. התפוחים הם החלקים הקדמיים של הלחיים שלך שצצים מתחת לעיניים שלך כשאת מחייכת.
  • נוסחאות סומק קרם נראות טבעיות יותר מסומק אבקה.
  • חפשי גוון סומק הדומה לצבע הלחיים שלך לאחר האימון.
איך להשתמש באיפור טבעי ויפה?

זה גורם לריסים שלך להיראות ארוכים יותר ופותח את העיניים שלך. למראה עיניים סופר עדין, סלסלי את הריסים ודלגי לחלוטין על המסקרה. אם את רוצה לשפר את הריסים שלך קצת יותר, מרחי 1-2 שכבות קלות של מסקרה על הריסים העליונים בלבד.

חובה לדעת: איך להיות סקסית?

  • אם יש לך שיער בלונדיני או אדום, היצמדי למסקרה חומה מכיוון ששחור ייראה קצת קשוח ולא טבעי. אם יש לך שיער חום או שחור, לך עם מסקרה שחורה.
  • את יכולה גם להשתמש במסקרה שקופה כדי לתת לריסים שלך הגדרה מבלי להוסיף צבע.

השתמשי במוצר גבות שמתאים מאוד לצבע השיער הטבעי שלך. אם הגבות שלך מעט חלוקות או סופר בלונדיניות, אבקת גבות או עיפרון יכולים לתת להן הגדרה יותר. התחל בסירוק שתי הגבות למעלה עם ספול נקי. לאחר מכן, השתמשו בתנועות קלות ונוצות כדי למלא את האזורים הדלילים עם עיפרון או אבקה. העבירו ספולי דרך כל גבה פעם נוספת כדי למזג את האיפור.

לבני נוער יש בדרך כלל גבות עבות ובריאות, אז אולי לא תצטרך לעשות זאת.

החליקי על שפתון או גלוס.

השתמשי בורד שקוף או גלוס עירום עבור רמז של צבע. שפתיים עם לחות נראות מדהים בפני עצמן, אז מעט מזור עשוי להיות כל מה שאת צריכה כדי להשלים את המראה שלך.

  • כדי להוסיף מעט ברק, מרחי גלוס שקוף או טבעי למראה. כתם ורד במראה טבעי הוא דרך מצוינת להוסיף מעט צבע מבלי להיראות לא טבעי.
  • הימנע מגוונים כהים מכיוון שהם נוטים להיראות לא טבעיים. התרחק גם מנוסחאות מאט, מכיוון שהן מאוד מתייבשות.

שינה עם האיפור שלך עלולה לגרום להתפרצויות ונקבוביות סתומות. הסירי תמיד את האיפור שלך בלילה לפני שאת מכה את השק! פשוט השרו עיגול כותנה עם מסיר איפור נטול שמן ושפשפי אותו בעדינות על כל הפנים כדי להוריד את רוב האיפור. לאחר מכן, בצעי מעקב עם חומר ניקוי עדין כדי לשטוף כל שאריות ולכלוך.

עברו לדף הבית: מוצרי יופי וטיפוח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות