איך להישאר במראה נקי כל היום?

תוכן העניינים

איך להישאר במראה נקי כל היום?

אז איך להישאר במראה נקי כל היום? אתה יודע איך זה מרגיש שיש את ריח הגוף המתמשך כל היום. שמתקלחים אבל בעוד כמה שעות הולך להיראות כאילו לא התקלחת כבר ימים. ניראה מבולגן, לא מסודר, ואולי אפילו מגעיל. אז השאלה שלך היא “איך אני נשארת נקייה כל היום?”

ובכן, תוך כמה צעדים, ניראה כאילו אנחנו זוהרים וכל כך נקי!

הרמת ריסים

שלבים

להתקלח. זה חשוב ביותר. אם נתחיל לנקות את כל הלכלוך והלכלוך, ניראה ונריח נקיים. בזמן שאנחנו במקלחת, להקפיד לנקות את הדברים הבאים: שיער, פנים, “פרטיים” (זה גם יעזור להעלים ריח גוף).  לגלח את הרגליים, הידיים, בתי השחי, חלקים פרטיים. לשטוף מתחת לזרועות, גם מאחורי האוזניים והצוואר.

שיניים נקיות.

אם יש לך ריח רע מהפה ואוכל בשיניים, אין סיכוי שתיראי נקייה. אם אין לך פלטה, השתמשי במשחת שיניים מלבינה. הקפידו לצחצח אחרי ארוחת הבוקר, אחרי ארוחת הצהריים, ולפני שאתם הולכים לישון. (אם אנחנו בבית הספר, לאכול את ארוחת הצהריים שלך וללכת לשירותים ולצחצח שיניים עם מברשת שיניים בגודל נסיעות ושפופרת מיני משחת שיניים) להקפיד גם להשתמש בחוט דנטלי כל יום ולהשתמש במי פה הורגת חיידקים.

דורדורנט

זה בקטגוריה משלו. יש למרוח דאודורנט אנטי-פרספירנט מתחת לזרועות ולכל מקום אחר (מלבד הפנים והצוואר) שבו אתה חווה הזעת יתר.

לשמור על שיער נקי

זה אומר לשטוף אותו לעתים קרובות. לא צריך לשטוף אותו כל יום, אבל צריך לשטוף אותו לפחות כל יומיים. דבר נוסף הוא לשמור על שיער מסודר. כל התסרוקות שעושים צריכות להיראות מסודרות ומסודרות.

לא להגזים עם אייליינר שחור ומסקרה. זה מכתים וגורם לך להיראות ממש מלוכלך.

נסי מעט כיסוי, בסיס בהיר, מעט אבק של סומק, אייליינר ניטרלי אם בהחלט צריך אייליינר, וליפ גלוס אפרסקי או ניטרלי. אולי אפילו רק איזה צ’אפ-סטיק. כמו כן, אם רצית למרוח מעט ברונזר כדי לתת מראה נשיק שמש, זה בסדר גמור. רק הקפידו לשטוף תמיד את האיפור לפני שאתם הולכים לישון.

לשמור על פנים נקיות. אם יש לך אוכל סביב הפה שלך על הפנים, זה יגרום לך להיראות מלוכלך.

עוד על: איך להיות נערה מתבגרת מדהימה.

לשמור את הדברים הבאים איתך בכל עת. נשמו מנטה/מסטיק, מברשת שיער או מסרק, איפור מגע, קרם, תרסיס תואם, דאודורנט, מסירה/קוצץ ציפורניים, מגבוני סניטציה, מחזיקי קוקו/סיכות בובי/סיכות/ספריי שיער, בקבוק מים וצ’אפ סטיק.

לבשו בגדים נקיים. אל תלבשי בגדים עם חורים, כתמים וכו’. אל תלבשי בגדים שלא מתאימים לך… זה גם לא אומר בגדים צמודים לעור.

מסלסל שיער עם 5 אפשרויות עיצוב - דונה אלקסיה

חיוך. עם החיוך היפה שלך, אנחנו ניראה שמחים, ונקיים, רענן וער.

  1. לאכול בריא: התזונה הבריאה ומספקת יכולה להשפיע על מראה העור. לנסות לצרוך מזון טעים ומאוזן, הכולל ירקות ופירות טריים, חלבונים טבעיים, דגים, גרעינים ושמנת בריאה.
  2. לשמור על ידיים נקיות: נגיעות מוגזמות בפנים יכולות לגרום להתפשלות והתפשטות חיידקים. כאשר נוגעים מגע בפנים, לוודא שידיך נקיות ולא מוגעות בלכלוך כמו אבקת איפור או שומן.
  3. לשתות מספיק מים: מתוך חשיבותה של לחות בעור הפנים, חשוב לשתות מספיק מים לאורך היום. זה יעזור לשמור על התחדשות עור ולהבטיח מראה רענן ונקי.

אלו היו כמה טיפים שיכולים לעזור לך להישאר במראה נקי ומטופח כל היום. חשוב לשים לב לרגליים ולהתאים את המלצות אלו לצרכים האישיים שלך.

עברו לדף: פתיחת תלתלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות