לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך להיראות יפה באופן טבעי?

תוכן העניינים

איך להיראות יפה באופן טבעי?

את לא צריכה להשקיע הרבה זמן ומאמץ כדי להיראות יפה באופן טבעי! פשוט קחי את הזמן לטפח את עצמך כדי שתראי ותרגישי נקייה. לאחר מכן, סגנון הציגי את עצמך באופן שגורם לך להרגיש נוח ובטוח. שילוב הרגלים בריאים בשגרה שלך יכול גם לעזור להשיג יופי טבעי. את תיראי ותרגיש נהדר תוך זמן קצר!

להתקלח או להתרחץ לעתים קרובות. שיער מלוכלך ושומני ועור מסריח ומיוזע לא יעזרו לך להיראות או להרגיש יפה באופן טבעי. הקפידי להתקלח או להתרחץ על בסיס קבוע, כמו כל יום או כל יומיים. שטפי את הגוף והפנים כדי להסיר לכלוך, זיעה, שמן וריח גוף. שמפו וטיפוח גם את השיער שלך, תוך שימוש במוצרים שנוסחו במיוחד לסוג השיער שלך.

את לא צריכה לשטוף את השיער שלך כל יום – את יכולה פשוט לשטוף אותו ולדלג על השמפו בכל פעם אחרת שאת מתקלחת כדי לעזור לשמר את השמנים הטבעיים של השיער שלך.
אל תשכחי למרוח דאודורנט לאחר המקלחת!

נקי את הפנים שלך מדי יום. חשוב לשטוף את הפנים כל יום כדי להסיר לכלוך ושמן, גם אם אינך מתקלח. זכור לבחור חומר ניקוי המותאם לסוג העור שלך. אם יש לך עור שמן, בחרי בתרחיץ פנים ללא שמן. לעור נוטה לאקנה, חפשי מוצר עם חומצה סליצילית. אם יש לך עור יבש, השתמשי בתכשיר ניקוי קרם כדי להוסיף קצת לחות. לעור מעורב, נסה ניקוי ג’ל.

העניקי לחות לעור שלך. מריחת קרם לחות לאחר המקלחת תעזור לשמור על העור שלך גמיש, רך וזוהר. בחרי תחליב המותאם לסוג העור שלך, והימנעי משימוש בכל דבר עם בשמים כבדים או כימיקלים קשים, שעלולים לייבש את העור שלך. חפשי מוצרים עם חומרי לחות כמו גליצרין, חומרי אטימה כגון לנולין וחומרים מרככים כמו חומצה לאורית. קראו עוד על: איך להיות מלכת יופי?

צחצחי והשתמשי בחוט דנטלי כל יום. חיוך בהיר ולבן בטוח יעזור לך להיראות יפה! עליך לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום, ולהשתמש בחוט דנטלי פעם ביום. פעולה זו תשמור על בריאות השיניים והחניכיים. שאפו לצחצח במשך 2 דקות בכל פעם. את יכולה גם להשתמש במי פה כדי להרוג חיידקים ולרענן את הנשימה שלך.

כדי להלבין את השיניים, בחרי במשחת שיניים מלבינה או השתמשי ברצועות הלבנה.

פילינג והעניק לחות לידיים ולרגליים. ניתן לתקן בקלות ציפורניים מרופדות או עקבים מחוספסים ומתקלפים כדי לעזור לך להיראות ולהרגיש יפה יותר באופן טבעי. אפשרות אחת היא לקבל מניקור ופדיקור רגילים במספרה.

אם את מעדיפה לטפל בציפורניים שלך בבית, גזזי ושייף אותן באופן קבוע כדי לשמור אותן קצרות וחלקות. פילינג את הידיים והרגליים כדי להסיר עור מת ויבש, ולאחר מכן מרחי קרם לחות לאחר ייבושם.

את יכולה גם לעשות טיפולי שעוות פרפין בבית על הידיים או הרגליים לעור חלק ולחות. קראו עוד על: מחליקים מומלצים

יש למרוח קרם הגנה לפני היציאה החוצה. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות עבור העור שלך הוא להגן עליו מפני השמש. לבשו קרם הגנה עם הגנת UV ו-SPF של לפחות 30 בכל פעם שאתם מתכננים להיות בחוץ. קרם הגנה יכול למנוע קמטים כמו גם נזקי שמש שעלולים להוביל לסרטן. את יכולה גם ללבוש בגדים בהירים וקלים בחוץ וכובע רחב שוליים עם משקפי שמש.

דונה אלקסיה - קרם פנים מומלץ

אז איך להיראות יפה באופן טבעי

השתמשי בשפתיים כדי לשמור על השפתיים שלך רכות וחלקות. שפתיים יבשות וסדוקות כואבות ומכוערות. שמרי על השפתיים שלך רכות וחלקות עם שימוש קבוע בשפתון. בחרי אחד שיש בו קרם הגנה כדי להגן על השפתיים שלך. מומלץ לקנות כמה מהסוגים האהובים עליך כדי שתוכלי לאחסן אותם במקומות כמו הארנק או הכיס שלך, המכונית שלך והמשרד שלך.

ללבוש בגדים נקיים שמתאימים היטב. תלבושת נוחה ומורכבת תעזור לך להרגיש בטוח יותר מאשר חליפת טרנינג מקומטת ומצחינה. שטפי את הכביסה לעיתים קרובות והניחי את הבגדים שלכם כדי שתמיד יהיו לכם בגדים נקיים ולא מקומטים ללבוש. את לא צריכה להתחפש, רק לבחור דברים שעושים לך טוב ושאין בהם כתמים או קרעים.

חובה לדעת: איך למצוא את האייליינר המתאים לסוג העין שלך?

בחרי בגדים שמתאימים היטב; הם לא צריכים להיות רחבים וחסרי צורה וגם לא צריכים להיות מכווצים ולא נוחים.

בחרי אביזרים פשוטים. אם את הולכת על מראה טבעי, אל תגזימי עם טונות של תכשיטים צעקניים או אביזרים משולבים. היצמדי לאביזרים פשוטים והגבילי אותו לכמה פריטים, כמו צעיף מעוצב, צמיד פשוט ונעלי עקב בצבעים עזים. לחלופין, את יכולה לבחור כמה עגילים משתלשלים, תיק יד ניטרלי ודירות מעוצבות.

מצאי תסרוקת שמתאימה לך. בקר אצלי מעצב שיער בעל מוניטין ושאלי אותם איזה סוג של סגנונות הם יציעו עבור צורת הפנים וסוג השיער שלך. עבדי יחד כדי לבחור סגנון שתואם את רמת המאמץ המועדפת עליכם לעיצוב, בין אם את נהנית לבלות זמן בעיצוב השיער שלכם בבוקר ובין אם אתם יותר אנשים מהסוג של שטיפה והולכת. קראו עוד על: איך לעלות במשקל מהר (לנשים)?

לאחר מכן, למדי כיצד לסגנן אותו בכל יום וקני את המוצרים שאולי תצטרכי.

גזזי את שיערך כל 6-8 שבועות כדי להסיר קצוות מפוצלים ולשמור על שיער בריא ויפה.

למרוח איפור במראה טבעי, אם תרצה. אם את בוחרת להתאפר, זה צריך להיות מאופק ולהדגיש בעדינות את התכונות שלך. בחרי קרם לחות בגוון או בסיס קל משקל והקפידי לשלב אותו בקו השיער שלך ועל צווארך. טאטא סומק חם על עצמות הלחיים שלך ומרחי שפתון או ליפגלוס שהם רק כמה גוונים מצבע השפתיים הטבעי שלך. הדגישי את העיניים שלך עם מסקרה ואולי גוון ניטרלי של צללית.

הסירי תמיד את האיפור לפני השינה! זה סופר חיוני שלא תישני באיפור שלך. זה לא רק יכתם ויימרח, זה גם יכול לסתום את הנקבוביות שלך ולגרום להתפרצויות.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות