איך להיות מלכת יופי?

תוכן העניינים

איך להיות מלכת יופי?

מלכות היופי זוהרות ונערצות ומקנאות. אם את רוצה להיות מלכת יופי אבל לא יודעת איך, יש דברים שאת יכולה לעשות כדי להיות יותר כמו אחת. זכרו תמיד שביטחון עצמי הוא הכל! בין אם את באמת רוצה להצטרף לתחרות או סתם להיראות כמו מלכת יופי, יש דברים שאת צריכה לדעת על המראה והאווירה.

תמרחי איפור שמשפר את היופי הטבעי שלך. את צריכה לשמור על האיפור שלך די טבעי, כך שהיופי שלך יברח. עם זאת נאמר, מלכות היופי תמיד מתאפרות. למדי גם איך להתאפר. את יכולה פשוט ללכת לדלפק קוסמטיקה בקניון, ולבקש שיראו לך כמה טיפים.

תמיד ללבוש שפתון בתחרות. את יכולה ללכת על מראה עדין – נגיד תוחם עירום ומבריק לא גוון – אבל מלכות היופי לא נותנות לשפתיים שלהן להישאר חשופות. למראה תוסס יותר, תחפו את השפתיים בצבע, כמו ורוד או אדום, ולאחר מכן מלאו אותן בשפתון תואם.

זה טוב לטפל בגבות שלך. לגרום להם להיראות טבעיים, לא מוגזמים מדי, אבל מטופחים ומקומרים היטב. תעשי את זה בסלון. אל תנסי לעשות זאת בעצמך. שמרי את האיפור הכבד לתחרות האמיתית או שאת עלולה לסתום את הנקבוביות שלך, מה שמוביל לאקנה.

לשפר את היופי הטבעי שלך

איפור אחר שנהוג לענוד על ידי מלכות היופי כולל פריימר, בסיס, קונסילר, פודרה, סומק, צלליות, אייליינר ומסקרה. קנה איפור איכותי. עם קצת מחקר, את אמורה להיות מסוגלת למצוא איפור איכותי שלא שובר את הכיס. את רוצה אייליינר בעל פיגמנט גבוה שלא נמרח. חפשי אבקת פנים  משולשת כדי שהיא לא תהפוך לגירי.

התחילי בשיזוף בהתזה כדי לתת לעור שלך זוהר יפה. רוב האנשים נראים טוב יותר עם מעט צבע לעור שלהם. עם זאת, שימוש במיטות שיזוף הוא באמת מסוכן. זה יכול להוביל למלנומה ולקמטים מוקדמים. אז אם את חיוורת באופן טבעי, נסה שיזוף בהתזה במקום. הם נראים די טבעיים בימינו. קראו עוד על: מחליק שיער מומלץ.

בדקי את השיזוף בהתזה כמה שבועות לפני התחרות האמיתית כדי שתוכלי לוודא שהוא נראה טוב על העור שלך, ולהבין את הכמות שאת רוצה.

אבקת ברונזה טובה יכולה גם לתת לך מראה שזוף זוהר. את רוצה ברונזר לא כהה מדי. כדאי להשקיע גם במברשת ברונזה כדי שתמרח בצורה אחידה.

וודאי שיש לך שיער וציפורניים בתחרות. שיער התחרות עוקב אחר מראה מסוים. את לא רוצה את השיער שלך קצר מדי, ואת רוצה שהוא ייראה אלגנטי ויהיה לו קצת נפח.

המוצר הנמכר בחברתנו לשנת 2022:

הקליקו על התמונה:

אייליינר נוזל שחור ייחודי

שיער בתחרות צריך להיות קצת בסגנון. זה לא צריך פשוט לתלות שם ברפיון. כדי לקבל נפח בשיער, השתמשי במברשת עגולה. חלקי את השיער לחלקים. עבדי קטע בכל פעם. נסי לרסס מעט שמפו יבש לתוך השורשים שלך. לאחר מכן, השתמשי בגלגלי סקוטש גדולים לפני שתעצב את שיערך. שימו עליהם ספריי שיער והשאירי אותם למשך 20 דקות.

ייתכן שתצטרכי גם כיסוי שיער. בחרי אחד שאינו מוגזם מדי. את יכולה גם להוסיף כמה תוספות שיער אם את רוצה שיער מלא יותר. ודאי שהם לא נראים ברורים. חתיכות שיער יכולות להיות רעיון טוב כאשר השיער שלך צריך קצת אורך או נפח. ודאי שהם תואמים את צבע השיער שלך ואת מרקם. הם יכולים גם לגרום לשיער שלך להיראות טוב יותר.

עבור ציפורניים, את רוצה לוודא שהם לא סדוקים או עם צבע מתקלף. במקום זאת, לכי על מראה אלגנטי בסלון ציפורניים, כמו מניקור צרפתי. אל תשכחי את אצבעות הרגליים שלך! תעשי פדיקור.

ללבוש תכשיטים אלגנטיים כל יום כדי לשכלל את המראה שלך. מלכות יופי אינן תחזוקה נמוכה. הם עושים אקססוריז, והם בדרך כלל עושים זאת עם תכשיטים משובחים. את רוצה ללכת על מראה אלגנטי.

שרשרת דקה עם קריסטל או שרשרת שכבות מעניקות לך מראה של מלכת היופי. גם קולר יעשה זאת. קראו עוד על: איך להרגיש יפה?

צמידים ועגילים ישלימו את המראה. בחרי תכשיטים עם אבני חן קטנות. עגילים לא צריכים להיות גדולים מדי או צעקניים. הכלל הוא לא לענוד תכשיטים שמושכים יותר תשומת לב מהפנים שלך.

היצמדי לצבעים פסטלים, לבנים או בהירים כדי לבלוט על הבמה. מלכות היופי הן חיוביות ותוססות, ולכן לא תראו אותן לובשות צבעים כהים יותר, כמו שחור, חום או אפור. במקום זאת, לבשו בגדים בצבעי פסטל.
לבשי בגדים בגווני לילך וכחול חיוור או בגוונים ניטרליים רכים עם גוונים של ורדרד.

בחורף, כשפסטלים לא עובדים היטב, לבשו בגדים עם לבן, כחול כהה, אדום עגבנייה וירוק.
תחשבי בהיר. זה נראה טוב במצלמה. ורוד, אדום, כתום וכחול הם צבעים שעובדים היטב בתחרויות. צבע שמלת התחרות המנצח הנפוץ ביותר הוא לבן.

קני את המלתחה המתאימה להשלמת מראה התחרות. את צריכה ללכת לתחרות עם הדברים הנכונים במזוודה שלך. תצטרכי למשל שמלה מכוסה בלינג. תחשבי על איכות על פני סופר טרנדי; נסי חנות בגדים נחמדה.
ודאי שהבגדים שלך תואמים את גילך.

מוצרי טיפוח לפנים

אם את מתבגרת, למשל, לא היית רוצה לעשות שגרה חמודה מדי בשמלת קאפקייקס. אם המשתתף בתחרות הוא הילדה הצעירה שלך, את לא רוצה להתאפר או לשים אותם בשמלה בוגרת מדי כי השופטים לא יאהבו את זה, והילד שלך צעיר מדי בשביל זה בכל מקרה.

נסי לבחור שמלת ערב שתואמת לאישיותך אך לא נקרת עיניים, זבל או מבעבע מדי. לדוגמה, שמלה בגזרה נמוכה מדי או קצרה מדי או שיש לה יותר מדי בלינג עשויה להיתפס כזבל בעיני חלק מהשופטים. שמלות מבעבעות מדי יכללו כאלה עם נוצות מוגזמות או טול. קראו עוד על: איך להיות יפה באופן קלאסי?

את רוצה מראה אלגנטי. עבור בגד ים, בחרי ביקיני בצבע אחיד בשני חלקים. אל תעשי את זה נמוך מדי.
לראיון כדאי לבחור בשמלה קלאסית עם חגורה, נדן או חליפת חצאית. אל תראי מחשוף.

קבלי את העקבים הנכונים כדי להבטיח שהרגליים שלך ייראו ארוכות יותר וחלקות יותר. אל תשכחי את הנעליים שמתאימות לשמלה! ואת בהחלט צריכה עקבים, לא שטוחים. עקבים יגרמו לרגליים שלך להיראות טוב יותר. עקבי תחרות הם בדרך כלל בגובה של 4 עד 6 אינץ’ (10.2 עד 15.2 ס”מ).

עבור שמלת הערב שלך, בחרי בכל אורך עקב שאת רוצה, אבל וודאי שהוא מתאים לצבע השמלה שלך או שחור. בדרך כלל, נעלי התחרות הן בצבעים עזים.
עבור חליפת השחייה יש לנעול נעלי עקב בצד התחתון התואמים את צבע החליפה. לראיון תרצי לבחור גם נעלי עקב תחתונות.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות