אומנות ההזדקנות: איך אנחנו מתבגרים בטיקטוק?

בעידן שבו המדיה החברתית מכתיבה מגמות ומשפיעה על תפיסות חברתיות, טיקטוק מצליח לשנות את הדרך שבה אנו רואים את התבגרותנו, עם האשטג #aginggracefully שמגיע למיליארד צפיות ומזמין אותנו לחגוג את הגיל בכבוד ובחן.

תוכן העניינים

אומנות ההזדקנות: איך אנחנו מתבגרים בטיקטוק?

אומנות ההזדקנות:פלטפורמת טיקטוק מציינת כי “הזדקנות חיובית חיה ובועטת”. ולפי המספרים, זה בהחלט מתחיל להיראות כך. עם האשטג #aginggracefully שזוכה ליותר ממיליארד צפיות באפליקציה, אנחנו סוף סוף מדברים על התבגרות, וזה מעולם לא נראה טוב כל כך.

מיטב הטיפוח והבריאות נמצא בהישג ידנו, ועם יותר אנשים שחיים חיים מלאים וארוכים יותר, זה לא מפתיע שאנחנו רוצים להפיק את המירב מהשנים שלנו. ככל שאנו נכנסים לעידן הבגרות שלנו, נבחן כיצד אנו מרגישים לגבי הזדקנות בכבוד.

איך לעצב פוני

הזדקנות בכבוד צוברת מיליארד צפיות

עם מספר מרשים של מיליארד צפיות בטיקטוק, הזדקנות בכבוד בהחלט נמצאת במחשבות של רבים מאיתנו. אבל מהו המצב בפועל? איך כולנו מרגישים? צללנו לתוך האשטג כדי לגלות מה המצב כשמדובר בהזדקנות. והופתענו לטובה.

הסרטונים המובילים בתג מגיעים ישירות מפיהן של נשים מבוגרות שמספרות על חוויותיהן. ידועניות כמו נינט טייב ומיכל ינאי מדברות על בחירתן להימנע מניתוחים או איפור, ומסבירות למה הן בוחרות כך. לכן, אין זה מפתיע לראות קליפ של נינט מתוכנית “הבוקר” שעושה את סיבוביו תחת האשטג.

“אני ברת מזל להיות בת 40,” אומרת נינט, ומסבירה כי הבגרות והחוכמה שבאים עם הגיל הופכים אותה לאדם טוב יותר. “אני הרבה יותר נחמדה עכשיו ממה שהייתי לפני 20 שנה.”

התגובות מלאות בנשים שחוגגות את ההזדקנות. “הייתי צעירה וחייתי את זה במלואו,” אומרת אחת המגיבות. “אני בסדר עם להזדקן ולחגוג את גילי המבוגר.”

להזדקן בטיקטוק

אבל לא רק ידועניות שולטים בתג הזה. סרטונים אחרים כוללים עצות בסיסיות לטיפוח ובריאות למראה טוב ככל שמתבגרים. ואולי חשוב יותר, הם מגדירים מה זה בכלל אומר להזדקן בכבוד: להיות עצמך ללא התנצלות.

התחושה הכללית של התג הזה היא על לחבק את עצמך כפי שאת. ללבוש מה שגורם לך להרגיש טוב. לאפר את עצמך בצורה שגורמת לך הכי הרבה שמחה. “להיות מעל גיל 50 אומר שאת יכולה ללבוש כל מה שאת רוצה כי כבר לא אכפת לך מה אחרים חושבים,” מסבירה אחת המגיבות.

עוד על: גילוי חדש: טכניקות מדיטציה שמשפרות את מראה העור.

הזדקנות בכבוד, אם כן, קשורה יותר לתפיסתך ולבריאותך מאשר למצב הקמטים שלך.

טיקטוק ומגמות יופי

האפליקציה הזאת קובעת מגמות כמו שלא הייתה שום אפליקציה אחרת. בזמן שכולנו במתח לגבי עתיד טיקטוק במדינה הזאת, כרגע היא נותרת עמוד תרבותי.

רק מבט קצר על מגמות היופי של השנה האחרונה ישכנע אותך בכוחו של טיקטוק. אולי את זוכרת את איפור אשת המאפיה, איפור לטה, איפור נקמה, איפור ילדת הקור, או איפור ילדת התות? כמה סוגים של “ילדה” יש בכלל?

ומה זה אומר עבור אלו מאיתנו שכבר נשים בוגרות?

ובכן, מגמות האיפור של טיקטוק ידועות בכך שהן קלות ליישום. בדרך כלל הן רק על מתן עדיפות למצב רוח או צבע, המראות האלה קלות להשגה וכוללות מוצרים שכבר יש לך. בזמן ששמותיהם עשויים להישמע צעירים, התוצאה היא בדרך כלל מראה אלגנטי שמתאים לכל מקום, כולל למשרד.

הזדקנות בכבוד בשנת 2024

כולנו מתבגרים כל יום. למעשה, לפי ארגון הבריאות העולמי, עד שנת 2030, אחד מכל שישה אנשים בעולם יהיה בגיל 60 ומעלה. בזמן שהזדקנות היא בלתי נמנעת, כולנו שואלים את עצמנו איך אפשר לעשות זאת תוך כדי שאנחנו נראים ומרגישים במיטבנו.

אם תשאלי כל רופא עור, הוא יגיד לך שהצעד הראשון שתוכלי לנקוט כדי להבטיח שאת מזדקנת בכבוד הוא פשוט: קרם הגנה. דר’ מתן אליאס, רופא עור מפורט לודרדייל, פלורידה, אומר שהוא תומך במניעת הזדקנות כבר בשנות ה-20 שלך. “את אף פעם לא צעירה מדי! כולם צריכים להשתמש ברכיב המניעת הזדקנות האולטימטיבי: קרם הגנה,” מסביר דר’ אליאס.

עוד על: סודות היופי של הסלבס: מה באמת עובד להם?

ליידי מייקאפ

בנוסף לשגרת טיפוח העור הרגילה שלך, רכיבים כמו רטינול הם גיבורים לסימנים מוקדמים של מניעת הזדקנות. בנוסף, ככל שאת מתבגרת, יש שפע של טיפולים במרפאה שיכולים לשפר את הזוהר שלך ולהסיר שנים מהעור שלך.

באמת, כשאנחנו מדברים על מניעת הזדקנות, אנחנו מדברים על בריאות העור שלנו. עור בריא נראה צעיר יותר, לא משנה באיזו שלב של החיים את נמצאת. אז, זה לא שאת אף פעם לא צעירה מדי למניעת הזדקנות, אלא שאת אף פעם לא בגיל הלא נכון לטפל בעור שלך.

אומנות ההזדקנות היא חלק בלתי נמנע מחיינו

אך בזכות טיפים פשוטים וטיפוח נכון, אנחנו יכולים להזדקן בצורה בריאה ומכובדת, ולהמשיך לחגוג את החיים במלואם בכל גיל ובכל שלב.

עוד על: איך צבעי האיפור שלך יכולים לשפר את מצב הרוח שלך.

שאלות נפוצות
האשטג #aginggracefully הוא תגית בטיקטוק המתמקדת בהזדקנות בכבוד ובחן. הוא זכה למעל מיליארד צפיות ומציג סרטונים של נשים מבוגרות שחולקות חוויות, עצות לטיפוח ובריאות, ומדברות על קבלה עצמית והתמודדות עם הגיל.
האשטג זכה לפופולריות רבה כי הוא מציג את ההזדקנות באופן חיובי ומעודד אנשים לקבל את עצמם בכל גיל. הסרטונים מציעים תובנות, עצות מעשיות והשראה להתבגרות בריאה ומאושרת, וזה מהדהד בקרב משתמשים רבים.
ידועניות כמו נינט טייב ומיכל ינאי בולטות בשיח על הזדקנות בכבוד בטיקטוק. הן מדברות על בחירתן להימנע מניתוחים או איפור כבד, ומסבירות את חשיבות ההזדקנות הטבעית והקבלה העצמית.
העצות המרכזיות כוללות שימוש קבוע בקרם הגנה, שילוב רכיבים כמו רטינול בשגרת הטיפוח, ושמירה על בריאות העור. בנוסף, יש דגש על הקבלה העצמית והלבשת בגדים ואיפור שמביאים שמחה ולא עוסקים בדעותיהם של אחרים.
מגמות האיפור בטיקטוק, למרות שמותיהן הצעירים, קלות ליישום ומתאימות לכל גיל. הן מתמקדות במצב רוח או בצבע מסוים ויוצרות מראה אלגנטי וקל לביצוע. המגמות הללו מאפשרות לנשים מבוגרות לאמץ מראה עדכני ומרענן שמתאים גם לסביבות מקצועיות.
רופאי עור ממליצים להתחיל במניעת הזדקנות כבר בשנות ה-20 על ידי שימוש קבוע בקרם הגנה, שהוא הרכיב המניעת הזדקנות האולטימטיבי. בנוסף, רכיבים כמו רטינול וטיפולים במרפאה יכולים לשפר את בריאות העור ולהפחית סימני הזדקנות.
המדריך לאיפור עמיד לאורך כל היום
המדריך לאיפור עמיד לאורך כל היום
המדריך לאיפור עמיד לאורך כל היום המדריך לאיפור עמיד לאורך...
10 טעויות איפור
10 טעויות איפור שמבגרות את המראה שלך
10 טעויות איפור שמבגרות את המראה שלך 10 טעויות איפור: בעוד...
סודות הטיפוח טכניקות ומוצרים שישדרגו לך את היופי
סודות הטיפוח: טכניקות ומוצרים שישדרגו לך את היופי
סודות הטיפוח: טכניקות ומוצרים שישדרגו לך את היופי טכניקות...
חזרה לטבע
חזרה לטבע: המדריך המלא לשימוש בשמנים אתריים בטיפוח העור
חזרה לטבע: המדריך המלא לשימוש בשמנים אתריים בטיפוח העור חזרה...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות