קונסילר מומלץ לשנת 2022

תוכן העניינים

קונסילר מומלץ לשנת 2022

קונסילר מומלץ לשנת 2022 כשזה מגיע להנחת פנים מלאות של איפור, קונסילר הוא חיוני. בהמשך לאחר הבסיס ולפני הנחת הפודרה, תפקידו מספר 1 הוא לכסות עיגולים מתחת לעיניים, פצעונים, כתמים כהים וצלקות. אבל מיסוך פגמים רחוק מלהיות הדבר היחיד שקונסילר עושה.

קונסילר יכול לשמש גם כהיילייטר קרם, בין אם על האף, המצח התחתון, עצם הגבה, קשת קופידון, עצמות הלחיים העליונות או הסנטר. מתוך מחשבה על שימושים רבים, אמנית האיפור המפורסמת אריקה לה פרל מסבירה: “אתה רוצה קונסילר שיעניק לעור מעט בהירות תוך ביטול עיגולים כהים, הסתרת אדמומיות וכיסוי כל קהות בפנים.”

ערכנו שעות של מחקר על הקונסילרים הטובים ביותר, אספנו טיפים והמלצות ממקצועניות איפור ועורכי יופי. עבור הסיכום הזה, שקלנו עשרות קונסילרים שמעריכים כל אחד מהם על כיסוי, גימור, מגוון גוונים, תיקון צבע וקלות.

הקליקו על התמונה למעבר למוצר הנמכר ביותר

מבסיס טבעי מומלץ

מה הבודקים שלנו אומרים

הודות לצמחים אוהבי עור, אבקה מינרלית מאזנת גוון ומפזרים אור זעירים, הקונסילר הכוכב הזה עושה עבודה מדהימה מכסה עיגולים שחורים, מתקן אדמומיות ומסתיר פגמים למשך עד 16 שעות. אנחנו גם אוהבים שזה מגיע בגודל מיני.

כיצד למרוח קונסילר

עכשיו כשאת יודעת איזו פורמולת קונסילר הכי מתאימה לסוגי עור ומצבים שונים, למד כיצד למרוח קונסילר.

כדי לכסות פגמים, השתמשי במברשת קשיחה כמו מברשת הסוואה בתנועות עקיצות. עבור מתחת לעיניים, מברשת הסוואה תעניק מריחה כבדה יותר, בעוד שמברשת רכה, כמו מברשת הקמטים, תעניק מראה רך ומעורב. טכניקה זו מתאימה ביותר מתחת לעיניים.

עוד מאמר על: גוונים בשיער.

אם את בוחרת למרוח עם האצבעות, הקפידי להשתמש בקמיצה; זו האצבע החלשה ביותר על היד ונותנת מריחה עדינה יותר.

תמיד מרחי כל תיקון גוון לפני הבסיס שלך ואחרי הקונסילר מתחת לעיניים.

הגדרי את האזור מתחת לעיניים עם מעט אבקה לאחר המריחה. אזור מתחת לעיניים הוא אזור של תנועה ויש סיכוי גבוה יותר להתקמט. הקליקי כאן לרכישה: קונסילר מומלץ.

כיצד לתקן קמטי קונסילר:

בואו נקבל את זה פה אחד – קמטים הם בעצם בלתי נמנעים. נופר מבטיחה שתוכל להחזיק אותם חבויים (לזמן מה) עם פריימר, מריחה חסכונית ואבקת התייצבות. אבל כשזה יקרה (זה יקרה), פשוט קחי את האצבע שלך וטפחי בעדינות את הקונסילר כדי להמיס אותו לתוך העור.

עבור משהו כל כך בסיסי, למצוא את הקונסילר הטוב ביותר יכול להרגיש לעתים קרובות כמו להירשם לכל אפליקציית היכרויות בבת אחת: מהמם. אבל זו הסיבה שאתה צריך לאהוב ביקורות מקוונות.

אנשים ממש מתלהבים מהמוצרים ששינו את השגרה שלהם, מה שקורה במיוחד עם קונסילר. אחד נהדר יכול לגרום לזה להיראות כאילו ישנת שמונה שעות (כשיש לך רק ארבע), קונסילר מומלץ (כשהרגע קיבלת עוד פצעון מחזור), ואפילו להחליף את הצורך ללבוש בסיס כשאת חושבת שאת יכולה’ לא ללכת בלעדיו (את יכולה).

קראו עוד על: קוסמטיקה טבעית לעומת אורגנית: מה ההבדל?

עומק צבע בקונסילר מומלץ

מה את מחפשת לכסות? בבחירת קונסילר מתחת לעיניים, לכו על חצי גוון בהיר יותר עם גימור מעט מטלטל כדי להביא בהירות לאזור. קונסילר לכיסוי פגמים צריך להיות קרוב ככל האפשר לגוון העור שלך עם גימור מאט יותר. קונסילר שהוא אותו גוון יאסור כל קווי התיחום; גימור מט לא ישקף אור, לכן, מושך פחות תשומת לב לאזור.

תת הגוון של הקונסילר יעזור לך בסופו של דבר להחליט אם הוא הכי מתאים לצרכים שלך. רוב הגוונים הנמוכים הם אפרסק/כתום או צהוב. ישנם גם גוונים מתקנים כגון ירוק ולבנדר זמינים.

  • אפרסק/כתום ינטרל כחול, סגול ואפור בעור הנגרם על ידי עיגולים כהים, חבורות או היפרפיגמנטציה.
  • צהוב וירוק שניהם ינטרלו אדמומיות שנמצאת בפגמים או ברוזציאה.
  • לבנדר ינטרל רדידות או צהוב בעור.

עברו לדף הבית: מסלסל שיער

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות