כיצד למרוח קרם פנים?

תוכן העניינים

כיצד למרוח קרם פנים?

תהיתם פעם איך למרוח קרם פנים בצורה הנכונה? קל ללמוד כיצד לבחור את קרם הפנים המתאים ביותר לעור שלך ולמרוח אותו כראוי.

מריחת קרם פנים

התחילי עם פנים וידיים נקיות. שטפי את הפנים במים פושרים ובתכשיר לניקוי פנים המתאים לסוג העור שלכם. התיזי את הפנים שלך במים קרים ויבשי אותם בעדינות עם מגבת רכה.

קרמי לחות מונעים מהעור שלך לאבד מים לאורך היום, ולכן הקרם יהיה היעיל ביותר לאחר שטיפת הפנים

שקול למרוח מעט טונר עם צמר גפן או כרית צמר גפן. הטונר יעזור להחזיר את ה-pH של העור שלך. זה גם יעזור להדק את הנקבוביות. זה חשוב במיוחד אם את מתכננת להתאפר מאוחר יותר.

אם יש לך עור יבש או רגיש, בחר בטונר נטול אלכוהול.

יש למרוח תחילה קרם עיניים, אם את משתמשת בקרם עיניים. הניחי כמות זעירה על הקמיצה, וטבלי בעדינות את הקרם מתחת לעיניים. הימנעי ממשיכה בעור מתחת לעיניים.

דונה אלקסיה - קרם פנים מומלץ
דונה אלקסיה – קרם פנים מומלץ

הקמיצה היא האצבע החלשה ביותר, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור העור העדין מתחת לעיניים שלך.

התחילי למרוח את הקרם על הפנים שלך. טבלי את הקרם על הפנים בנקודות קטנות. התמקדי באזורים בעייתיים, כגון הלחיים והמצח. הימנעי מאזורים שנוטים להיות שמנוניים מאוד, כגון הקמטים בשני צידי הנחיריים שלך.

אם יש לך עור מעורב, התמקדי יותר באזורים היבשים ופחות באזורים השומניים.

מערבבים את קרם הפנים בעזרת האצבעות. עסי בעדינות את הקרם לתוך העור בתנועות קטנות כלפי מעלה ומעגליות. לעולם אל תגרור כלפי מטה על העור שלך. הקפידי להשאיר שוליים של ½ אינץ’ (1.27 סנטימטר) סביב העיניים שלך.

רוב קרמי הפנים אינם מתאימים לעור העדין והרגיש סביב העיניים שלך.

למרוח עוד קרם, במידת הצורך. תסתכלי על הפנים שלך. אם יש כתמים חשופים על הפנים שלך, מרחי עוד קצת קרם. עם זאת, אל תזרקו את הקרם; יותר קרם אינו בהכרח טוב יותר או יעיל יותר.

שקלי למרוח מעט קרם פנים על הצוואר שלך. אנשים רבים נוטים לשכוח את האזור הזה. העור על הצוואר שלך עדין, ונוטה להזדקן הכי מהר. זה גם צריך קצת תשומת לב.

טפטפי את עודפי הקרם באמצעות טישו. הסתכלי על הפנים שלך בזהירות. אם את מבחינה בגושים או גושים של שמנת, טפחי אותם בעדינות באמצעות טישו. זה עודף קרם.

המתיני עד שהעור שלך יספג את הקרם לפני שמתלבשים או מתאפרים. במהלך הזמן הזה, את יכולה לעשות את השיער שלך או לצחצח שיניים. את יכולה גם להתחיל ללבוש את הבגדים התחתונים שלך, כגון תחתונים, גרביים, מכנסיים וחצאיות. בדרך זו, לא תסתכני בשפשוף של קרם הפנים שלך וקבלי אותו על כל השאר.

איך לבצע עיצוב שיער מתולתל באופן טבעי

בחירת קרם פנים

שימי לב לעונה. העור שלך עשוי להשתנות ככל שהעונות חולפות. לדוגמה, הוא עשוי להיות יבש יותר בחורף ויותר שמנוני בקיץ. ככזה, ייתכן שקרם הפנים שבו את משתמשת בחורף לא יתאים במהלך הקיץ. זה יכול להיות רעיון טוב להחליף את קרמי הפנים שלך עם עונות השנה. קראו עוד על: איך להכין קרם פנים?

אם העור שלך יבש, במיוחד במהלך החורף, בחרי בקרם פנים עשיר יותר ומעניק לחות.
אם העור שלך שומני, במיוחד במהלך הקיץ, בחרי בקרם פנים קל משקל או ג’ל לחות.

שקלי להשתמש בקרם לחות כהה. זה נהדר עבור אלה שרוצים ליישר את גוון העור שלהם אבל לא רוצה להתאפר. בחרי קרם לחות המתאים לסוג העור ולגוון העור שלך.
רוב קרמי הלחות הכהים מגיעים בשלושה גווני עור בסיסיים: בהיר, בינוני וכהה. חברות מסוימות עשויות להציע מגוון רחב יותר של גווני עור.

אם יש לך נטייה לעור שמן, שקלי לקנות קרם לחות בגוון עם גימור מט.

אם יש לך נטייה לעור עמום או יבש, שקלי לקנות קרם לחות בגוון עם גימור מטוטל או מאיר. זה נהדר גם להעניק לכל סוג עור זוהר בריא במהלך חודשי החורף.

שקלי לקבל קרם פנים עם SPF. אור השמש מספק הרבה ויטמין D, החיוני לבריאות העור; עם זאת, יותר מדי אור שמש יכול גם לגרום לקמטים ולנזק עור אחר. הגני על העור שלך על ידי מריחת קרם פנים עם מעט SPF בתוכו.

את לא רק תעניקי לחות לעור שלך, אלא תגני עליו גם מפני קרני השמש המזיקות.

דעי שגם עור שמן זקוק לקרם פנים. אם יש לך עור שמן או אקנה, אולי עדיין תרצי להשתמש בסוג כלשהו של קרם פנים או קרם לחות.

אם העור שלך הופך יבש מדי, הוא יפיק עוד יותר שמן. קרם פנים ימנע מזה לקרות.

הנה כמה דברים שאת צריכה לחפש:

  • חפשי על התווית קרמים לפנים שאומרים שהם מיועדים לעור שמן (או אקנה).
  • בחרי במקום זאת בג’ל קל משקל ולחות.
  • שקלי לקבל קרם בגימור מט. זה יעזור להפחית את הברק ולגרום לעור שלך להיראות פחות שומני.

בחרי קרמים עשירים ומעניקים לחות אם יש לך עור יבש. חפשי מוצרים שאומרים שהם מיועדים לעור יבש. אם אינך מוצא, חפש תוויות שאומרות “מלחלח” או “לחות”.

חפשי קרמים עדינים אם יש לך עור רגיש. קראי בעיון את התוויות, והימנעי מקניית כל דבר שיש בו יותר מדי כימיקלים; רבים מהכימיקלים הללו יכולים להיות בעייתיים עבור סוגי עור רגישים. שקלי במקום זאת קרמים בעלי מרכיבים מרגיעים, כגון אלוורה או קלנדולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות