כיצד ליצור מראה טבעי?

תוכן העניינים

כיצד ליצור מראה טבעי?

כיצד ליצור מראה טבעי? טרנדים של יופי עשויים לבוא וללכת, אבל הדבר היחיד שתמיד יהיה בו הוא איפור טבעי וזוהר. קיום שגרה מהירה וקלה שמחמיאה לעור הפנים שלך (ולא רק לכסות אותו) לא רק תחסכי לך זמן בבוקר, אלא תאפשרי ליופי הטבעי שלך לזרוח.

1. תיעדוף את הכנת העור

עור טוב פירושו פחות איפור, אז להתחיל עם קנבס חלק הוא המפתח למראה איפור טבעי. התחילי את ההכנה שלך בלילה הקודם על ידי מריחת שמן מזין כמו שמן ורדים האורגני שלנו, המאפשר לו לשקוע פנימה ולהזין את העור שלך בזמן שאת ישנה. ואז בבוקר, מרחי את בסיס כדי ליצור בסיס חלק ומשיי וזוהר שכעת ידרוש רק איפור מינימלי ביותר.

גוונים בשיער

2. נסי להסתיר

טרנד גדול כרגע באיפור טבעי ומינימלי הוא מיקרו-הסתרה. זה כאשר קונסילר משמש באופן מינימלי ואסטרטגי על אזורים קטנים בפנים כדי להסוות כל פיגמנטציה או פגמים, בעוד שאר העור נשאר לנשום (אין צורך בבסיס). זה טריק נהדר עבור אלה שעבדו קשה על שגרת הטיפוח שלהם ומחפשים דרך מהירה ליצור איפור יומיומי מינימלי.

3. שכבה קלה עם הבסיס שלך

לבסיס במראה טבעי, עדיף תמיד להתחיל עם אור ואז לבנות כיסוי במידת הצורך. בסיס שלנו הוא אידיאלי עבור זה – זה יעזור ליישר את גוון העור לגימור מוברש, ומכיוון שהוא עשוי מ-100% מרכיבים טבעיים, הוא יזין את העור שלך בזמן שאת לובשת אותו.

4. להיות אסטרטגיים עם צללית

הסוד לאיפור עיניים מינימלי הוא להיות אסטרטגי עם בחירת הגוון ומיקום הצלליות שלך. לעין מעושנת טבעית שתגרום לעיניים שלך להיראות גדולות יותר, התחילי עם גוון בז’ על כל העפעף כדי לנטרל. לאחר מכן, בעזרת חום או שוקולד כהה מעט יותר, צחצחי את זה לתוך הפינה החיצונית של הקמט, תוך ערבוב רק עד לנקודת מרכז העפעף. זה ייצור אפקט עין חתול מתארך, תוך שמירה על האיפור שלך פשוט וטבעי.

טיפ עליון: את לא צריכה פלטה שלמה כדי ליצור מראה צלליות טבעי. פלטת הצלליות המרובעת שלנו שלנו אורגנית מכילה שני גוונים משלימים הפועלים יחדיו בצורה חלקה כדי להדגיש את העיניים.

5. השאירי את התוחם שלך מאחור

אין צורך באליינר בעת יצירת מראה ללא איפור. במקום זאת, סיימי את העיניים שלך עם חלק של מסקרה במראה טבעי. סובבי את השרביט בשורש הריסים שלך כדי ליצור נפח לפני הצחצוח עד לקצוות לקבלת אורך נוסף.

טיפ עליון: מצאי מסקרה שמתאימה לריסים הטבעיים שלך לקבלת התוצאות הטובות ביותר. בין אם יש לך ריסים מתולתלים, ישרים או בלונדיניים.

עוד על: המדריך המושלם לבחירת מוצרי יופי.

6. צרי סומק טבעי

שום דבר לא אומר עור בריא וזוהר כמו סומק טבעי של הלחיים, אז בחרי סומק על פני ברונזר לאיפור בקושי. למראה צעיר ורענן, מרחי אותו על הלחיים שלך, ולהתמזג כלפי מעלה לכיוון האוזניים.

7. מצאי את השפתיים שלך אבל גוון טוב יותר

כדי למצוא שפתון במראה טבעי שקושר את המראה שלך יחד, כוונו לגוון שהוא רק גוון אחד או שניים כהה יותר מהשפתיים הנתונות מאלוהים. משהו בגימור מטומטם ושקוף יעזור לשפתיים שלך להיראות מלאות יותר באופן טבעי.

טיפ עליון: שימוש באותו גוון לשפתיים וללחיים הוא דרך מהירה וקלה להשיג צבע טבעי (תוך כדי צמצום גם במוצרים).

יצירת מראה טבעי היא תהליך יצירתי שמשלב שימוש בחומרים טבעיים ותהליכים ידידותיים לסביבה. ייצור מראה טבעי משמש ליצירת אווירה טבעית ואורגנית בבית או במקומות אחרים, והוא חלק מתנועת העיצוב הסביבתי והקיימות.

ליידי מייקאפ

כאשר את מעוניינת ליצור מראה טבעי, יש לקחת עוד בחשבון את המרכיבים הבאים:

  1. בחירת חומרים טבעיים: בחרי בחומרים שנמצאים בטבע והם אקולוגיים וידידותיים לסביבה. לדוגמה, עץ מתאים מאוד ליצירת מראות, תוך שימוש בעץ מתקופה מחדש או עץ ממקורות מאושרים וניהול מונע של יערות. יש גם חומרים אחרים כמו עץ במבוק, קניון או במבוק ממוחזר, אבן, זכוכית ממוחזרת, טוף, קרמיקה ועוד.
  2. עיצוב המראה: הבחירה בעיצוב המראה תלויה בטעמים האישיים שלך ובסגנונות העיצוב שאת מעוניינת להשתמש. אפשרויות רבות כוללות מראות פשוטות עם מסגרת עץ טבעית, מראות בעיצוב אורגני, מראות עם מסגרת תלת-מימדית מעץ, מראות בעיצוב צמחים או עם שילוב של חומרים שונים כמו עץ ואבן.

עברו לדף:  לק ג’ל בעיצוב ייחודי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות