כיצד להשתמש בקרם להסרת שיער על הפנים שלך?

תוכן העניינים

כיצד להשתמש בקרם להסרת שיער על הפנים שלך?

קל להרגיש מודע לשיער על השפה העליונה או בין הגבות. ישנן דרכים רבות להיפטר משיער פנים לא רצוי, כולל שעווה וגילוח, אך השימוש בקרם להסרת שיער הוא ללא ספק אחת האפשרויות המהירות, הקלות והפחות כואבות. כדי להשתמש בקרם להסרת שיער על הפנים, בדקי את העור, נקי את העור, מרחי את הקרם ולאחר מכן הסירי אותו.

בדיקה וניקוי העור שלך

קראי את תווית המוצר. למרות שהתהליך עשוי להיראות מובן מאליו, חשוב לקרוא את ההוראות ולוודא שאת מבינה אותם לפני השימוש בקרם. למותגים שונים של קרם להסרת שיער יש הוראות שונות במקצת.

בנוסף, זה יאפשר לך ללמוד על תופעות לוואי אפשריות וגם לבדוק מרכיבים עבור כל מה שאת עלולה להיות אלרגית אליו.
יש לוודא שהקרם מיועד לשימוש פנים. לא כל הקרמים להסרת שיער מיועדים לשימוש על הפנים.
את יכולה גם לחפש קרם שתוכנן במיוחד עבור סוג שיער הפנים שאת מחפשת להסיר, כמו שיער גבות או שיער שפם.

איך לגדל שיער מתולתל ארוך יותר

עשי תיקון בדיקה על אזור קטן של העור. במיוחד אם מעולם לא השתמשת במוצר לפני כן, תרצי לנסות אותו על כתם עור קטן לפני שתשתמשי בכמות משמעותית על הפנים שלך. עקבי אחר ההוראות ומרחי את הקרם על אזור קטן מאוד בקו הלסת שלך. אם אינך מבחין בתגובות או גירויים באזור לאחר שחלפו 24 שעות, סביר להניח שבטוח להשתמש בו על הפנים שלך.

שטפי את פנייך. הפנים שלך צריכות להיות נקיות ויבשות כאשר את מורחת קרם להסרת שיער. כדי לשטוף את הפנים כראוי, הרטיבי אותן במים חמים, מרחי חומר ניקוי ולאחר מכן השתמשי על העור. לבסוף, שטפי את הפנים במים קרירים וייבשו במגבת נקייה.

מריחת הקרם

מרחי את הקרם על שיער הפנים שלך עם מרית קוסמטית. כאשר רוכשים קרם להסרת שיער, מרית קוסמטית מגיעה איתו בדרך כלל כחלק מהערכה. סחטי חלק מהקרם להסרת שיער על הקצה המעוגל של המרית הקוסמטית.

מצפים בזהירות את כל השערות שברצונך להסיר בשכבה עבה של קרם.
לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מרחי את הקרם מיד לאחר המקלחת או לקראת סוף המקלחת.
אם אין לך מרית, את יכולה למרוח אותו גם עם האצבעות או צמר גפן.
אם את משתמשת בקרם להסרת שיער גבות לא רצוי, תחטמי תחילה את הגבות שלך עם עיפרון גבות. לאחר מכן, מרחי את הקרם על השערות הנופלות מחוץ לקו המתאר שעשיתם.

שטפי את הידיים מיד. במקרה שיש לך חלק מהקרם על הידיים, מומלץ לשטוף אותם לאחר שתסיימי למרוח.

תני להם לשטוף במהירות עם סבון ידיים ומים חמים ולאחר מכן לייבש אותם עם מגבת נקייה.

משאירים את הקרם למשך 5 דקות. רוב המותגים של קרם להסרת שיער מורים לך להשאיר את הקרם למשך כ-5 דקות. עם זאת, מותגים מסוימים שונים מאחרים, אז הקפידי לבדוק שוב את התווית. כמו כן, הגדירי שעון מעורר בטלפון שלך או השתמשי בטיימר מטבח כדי לא לאבד את תחושת הזמן.

השאירי את זה עוד כמה דקות אם יש לך שיער עבה.
אל תשאירי אותו יותר מ-10 דקות.

רכשו את המוצר:

הקליקו על התמונה:

מסיר שיער ללא כאב דונה אלקסיה

הסרת הקרם

בדקי אם השיער יורד. השתמשי במרית או בד כביסה כדי להסיר כמות קטנה מאוד מהקרם. הסתכלי מקרוב על האזור כדי לוודא שעבר מספיק זמן עד שהשיער יתמוסס.

נגבי את הקרם עם מטלית לחה. לאחר שתבחיני שהשיער יורד, הרטיבי מטלית רחצה במים חמימים ונגבי בעדינות את כל הקרם. כשתסיימי, שטפי ביד את מטלית הכביסה כדי להיפטר מכל הקרם והשיער והניחי אותו על השיש לייבוש.

התיזי את הפנים שלך במים קרירים. לבסוף, שטפי את הפנים במים קרירים מהכיור כדי להבטיח שלא יישארו שערות רופפות ותועה על העור. יבשי את הפנים שלך עם מגבת נקייה.

מרחי קרם לחות. כדי שהעור שלך לא יתייבש או מגורה, מומלץ למרוח מעט קרם פנים מלחלח על העור שלך מיד לאחר שטיפת הפנים. עסי את קרם הלחות לתוך העור בתנועות סיבוביות. מרחי את התחליב על כל הפנים שלך אבל הקדישו מעט זמן נוסף במקום שבו השיער הוסר זה עתה.

אם את מבחינה באדמומיות יתר, גירוד, קשקושים או סימנים אחרים של גירוי קיצוני בעור, פני לרופא שלך והימנעי משימוש בקרם להסרת שיער.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות