כיצד להסיר איפור עם אלוורה?

תוכן העניינים

כיצד להסיר איפור עם אלוורה?

לאחר יום ארוך של איפור, העור שלך עשוי להזדקק לשטיפה מרעננת. מחקרים מראים שאלוורה היא תרופה נהדרת לטיפוח העור שלך. אלוורה ידועה בתכונות האנטי-אייג’ינג, הלחות וההגנה שלה. את יכולה בקלות להכין ניקוי פנים אלוורה נהדר שמסיר את האיפור שלך ושומר על מראה העור שלך נפלא.

או אם את לחוצה בזמן, את יכולה ליצור מגבונים להסרת איפור אלוורה משלך. אלה מכילים רק כמה מרכיבים ומשאירים את כל החומרים המשמרים והכימיקלים של מגבונים להסרת איפור קנויים.

הכנת ניקוי איפור אלוורה

אספי את הציוד שלך. תזדקקי ל-1/4 כוס ג’ל אלוורה, 1/4 כוס דבש גולמי וכף (14.8 מ”ל) של שמן לבחירתך (שמן זית כתית מעולה, שמן חוחובה, שמן שקדים, שמן אבוקדו, משמש. שמן, שמן ארגן או שמן קוקוס). כדאי שיהיה לך גם מיכל קטן לאחסון חומר הניקוי.

את יכולה להשתמש בצנצנת של 4 עד 6 אונקיות או במתקן סבון. רק ודאי שיש לו מכסה טוב כדי לשמור על חומר הניקוי אטום היטב.
נסי לקנות ג’ל אלוורה עם מעט חומרים משמרים או מרכיבים אחרים. ניתן למצוא ג’ל אלוורה באיכות גבוהה ברוב חנויות הבריאות.

איך להיראות יפה באופן טבעי

איפור עם אלוורה

שלבי את ג’ל האלוורה, הדבש והשמן. מדדי את החומרים שלך לתוך המיכל הנקי והריק שלך. מערבבים אותם יחד עד שהדבש נמס לחלוטין לתוך הג’ל והשמן.
אם את לא יכולה לערבב בקלות את התערובת במיכל שלך, את יכולה לערבב אותם בקערה ולהעביר את חומר הניקוי למיכל שלך.

אחסני את חומר ניקוי האיפור. את יכולה לשמור את ניקוי איפור האלוורה בטמפרטורת החדר אם קנית את ג’ל האלוורה בחנות. הסיבה לכך היא שבג’ל האלוורה יהיו חומרים משמרים. אם השתמשת בג’ל אלוורה ישירות מצמח טרי, תצטרכי לקרר אותו ולהשתמש בתכשיר הניקוי תוך מספר שבועות.

עוד על: כיצד למרוח מייקאפ על עור יבש?

ניתן לאחסן את חומר הניקוי בטמפרטורת החדר למשך מספר חודשים.

השתמשי בתכשיר ניקוי הפנים. כדי להשתמש בתכשיר ניקוי הפנים של אלוורה, גרפי כף מהצנצנת או סחטי משאבה ממתקן הסבון על היד. שפשפי את תכשיר ניקוי הפנים על האיפור שלך ותני לו לשבת במשך דקה. זה יעזור לניקוי לעבוד עמוק לתוך העור שלך. הסירי את חומר הניקוי על ידי ניגוב שלו עם מטלית לחה.

חומר הניקוי צריך להיות סמיך כמו ג’ל, ולכן ייתכן שתצטרכי לשטוף את המטלית שלך מספר פעמים תוך כדי הסרת האיפור והניקוי.

הכנת מגבונים להסרת איפור אלוורה

אספי את הציוד שלך. מגבוני איפור אלוורה מכילים רק שמן ומיץ אלוורה. תזדקקי ל-1/2 כוס שמן באיכות גבוהה (כמו שמן זית כתית מעולה, שמן שקדים, שמן אבוקדו, שמן משמש, שמן ארגן, שמן קוקוס או שמן חוחובה).

תזדקקי גם לכ-1 1/2 כוסות (12 אונקיות) של מיץ אלוורה. מצאי בקבוק נקי של 16 אונקיות או צנצנת עם מכסה הדוק וקבל חבילה של מגבוני כותנה לפנים.

את יכולה לקנות מיץ אלוורה ברוב חנויות הטבע. חפשי מיץ אלוורה טהור שאינו מכיל מרכיבים אחרים.

מברשות איפור

יוצקים את השמן ומיץ האלוורה לתוך המיכל. שפכי את מיץ האלוורה לתוך המיכל הריק והנקי שלכם. שפכי את השמן לבחירתכם לתוך הבקבוק וסגריי את המכסה כך שיהיה הדוק.

את יכולה להשתמש בבקבוק זכוכית או בקבוק לחיצה מפלסטיק. אם אתם מתכננים להשפריץ את מסיר האיפור על מגבון צמר גפן במקום לטבול אותו, שקלי להשתמש בבקבוק הלחיצה.

לנער את מסיר איפור האלוורה. נער במרץ את מיכל מיץ האלוורה והשמן. התערובת אמורה להתאחד למשך מספר שניות, אך תבחיני שהיא נפרדת אם תניחי אותה לאורך זמן. זה נורמלי מכיוון שהשמן תמיד ירחף על גבי המיץ.
אחסני את תערובת האלוורה במקרר כאשר אינך משתמש בה. נסי להשתמש בתערובת תוך חודש, מכיוון שמיץ האלוורה הוא על בסיס מים ועלול להתקלקל עם הזמן.

עוד על: חרדה חברתית.

השתמשי באיפור האלוורה על מגבוני כותנה. כדי להשתמש במגבוני האיפור שלך, פשוט נערי את הבקבוק של מיץ האלוורה והשמן כדי לשלב אותם. הרטיבי מגבון פנים נקי מכותנה עם מעט מהתערובת ונגבו אותו על האיפור. שטפו את הפנים במים נקיים כדי להסיר לחלוטין את האיפור ועקבות חומר הניקוי.

אם לא תנערh את התערובת מספיק טוב לפני השימוש על המגבונים, המגבונים יכילו רק את השמן ולא מספיק את מיץ האלוורה המנקה.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות