טיפים לאיפור טבעי

תוכן העניינים

טיפים לאיפור טבעי

טיפים לאיפור טבעי זה כבר חלק מאיתנו בשנת 2023, זה לא מוזר שאנחנו רוצים להתאפר.  זה נראה כאילו אנחנו לא מתאפרים? משבר יופי קיומי, שום אווירת איפור לא כאן כדי להישאר.

המראה נוגד ישירות את מראות היופי הטיפוסיים של “אינסטגרם” שאנחנו רואים הרבה – גבות מודגשות, בסיס כיסוי מלא, את יודעת על מה אני מדברת? איפור “ללא איפור” הוא בעצם המינימום, מתמקד יותר בשלבי היישום מאשר במספר המוצרים.

איפור טבעי הוא לא רק לימי חופש כשמתחשק לך שינוי מהגוון הרצוי שלך של שפתון אדום או צללית מעושנת אהובה.

תחשבי על עור רענן ומלוטש בשילוב עם גוונים ניטרליים מחמיאים כדי להשלים את גוון העור שלך למראה הטבעי ביותר.

15 טיפים איך להיות סקסית

אבל יצירת גימור מט באמת יכול להיות קצת מסובך להשגה – אלא אם כן יש לך טיפים וטכניקות שאושרו על ידי המאפרת שלנו. המשיכי לקרוא כדי לשלוט במראה האיפור הטבעי ביותר שלך אי פעם עם עשרת העצות האלה להגברת הזוהר. מוכנים לצאת לבדוק את הטיפים לאיפור טבעי?

1. להאיר את הבסיס שלך

הכיני את העור שלך תוך שיפור המרקם והגוון לאורך זמן עם פריימר שעובד קשה. יש פורמולות חכמות עם יתרונות טיפוח, הכוללת מרכיבים כמו ג’ינסנג מבהיר וגינקו בילובה חוסמת זיהום. בנוסף, המרקם קל המשקל מחליק בקלות, פועל להפחתת כתמים כהים ולהחלמת גוון העור תוך ארבעה שבועות בלבד.

2. השתמשו בבסיס בהיר

על גב ידך, ערבבי בהתאמה אישית את הבסיס הבהיר והזוהר ביותר על ידי ערבוב אחת של בסיס עם טיפה של הדגשה אוניברסלי עם מוצר של נצנצים זוהרים. הנוסחה הזוהרת-מט מבטיחה שהזוהר נראה מלוטש במיוחד – לעולם לא מבריק.

לאחר יצירת התערובת הממריצה את היופי הטבעי, מרחי אותה על מרכז הפנים שלך, ואז התמזגי עם ספוג איפור לקבלת אפקט-עור שלך אבל רענן יותר.

3. לכו על הקונסילר

זה אולי מפתה לכסות כל ‘חוסר שלמות’ שנתפס בשכבת קונסילר, אבל אחרים מבחינים רק לעתים רחוקות בכתם או בכתמי שינוי הצבע שהיית אובססיבי לגביהם. לכן, במקום למרוח כיסוי על כל הפנים שלך, מרחי רק היכן שאת באמת מרגישה שאת צריכה את זה, כמו מתחת לעיניים שלך או על לחיים אדומות. קונסילר יסווה סימני עייפות תוך שניות, ונמס פנימה בצורה חלקה כאשר מלטפים בעדינות את הפנים.

עוד מאמר מעניין על: כיצד למרוח חימר על השיער?

4. להשיג סומק ורדרד

כשזה מגיע להפיכת הסומק למראה טבעי לחלוטין, הכל תלוי בפורמולה שתבחרו ובהקפדה על מריחת אותו במקום הנכון. אז, בואו נתחיל עם הנוסחה; סומק קרמי הוא הבחירה שלנו עבור סומק ורוד שנראה כאילו הוא מגיע מבפנים.

לאחר מכן, חייכי והשתמשי בשתי אצבעות כדי להדביק סומק על הלחיים שלך, לפני שתתמזגי לאורך עצמות הלחיים לקבלת זוהר אמין. סיימי בברונזר סביב הקצה החיצוני של הפנים שלך ובקלות מתחת לעצמות הלחיים כדי להוסיף מעט חום לעור שלך.

ליידי מייקאפ

איפור טבעי הוא סגנון פשוט ונקי שמטרתו להדגיש את יופי הפנים הטבעי שלך בצורה מושלמת. האיפור הטבעי מתאים לכל סוגי העור ונראה מושך וטרי במיוחד.

אם את מעוניינת ליצור מראה טבעי ומשגע, הנה עוד כמה טיפים לאיפור טבעי שימושיים:

עבודה על עור הפנים:

    • תחילה, נקי את עור הפנים היטב והשתמשי במסיכה רכה להסרת השומן והלכלוך.
    • אם יש לך פגמים או כתמים בעור הפנים, השתמשי בקרם עיניים או מחטא עור להבהרתם. לאחר מכן, מרחי קרם לחות או פודרה מזוקקת כדי לשמור על לחות העור.

מראה טבעי לעיניים בשביל להיראות צעירה יותר:

    • השתמשי בגווני צללית טבעיים וחמימים, כמו חום, ברונזה ושמנת. מנעי גוונים מיותרים או מתוחכמים.
    • יש לסורק בעפעף צללית בגוון עם בריק, ולמרוח את הגוון הזה על כל העפעף.
    • במקום להשתמש בקוליות כהות, השתמשי בקוליות חזקות או עקרוניות. הם יתנו פתאום מראה טבעי וחיוני לעיניים.

חשיבות הגברת הגבות:

    • הגבות מחשיכות מאוד חשובות למראה הפנים הטבעי. השתמשי בקוליות או קוליות עקרוניות בגוון חם והסמקי כדי למלא את המרווחים בין השערות.
    • במקום להצייר קו מחוץ לגבות, השתמשי בקוליות או קוליות עקרוניות בגוון כהה ומינון נמוך. זה יגרום לגבות להיראות טבעיות ומוגדרות.

צבע טבעי לעורף:

    • ליצירת מראה טבעי ובריא לעורף, השתמשי בצללית בגוון טבעי וחם על גבי העורף התחתון והעליון.
    • יש לשים קצת צללית בגוון חם ואפור על קיבוע העורף כדי ליצור מראה גורם וטבעי.

טיפוח טבעי לשפתיים:

    • במקום להשתמש בחולצה, ברזל או מרקם שפתיים, השתמשי בגוון שפתיים טבעי, כמו ורוד בהיר או פסטל.
    • יש למרוח קרם לחות על השפתיים באופן קבוע כדי לשמור על לחותן וקיימותן.

אלה הטיפים לאיפור טבעי. האיפור הטבעי הוא פשוט ומרענן, ויכול להוסיף תחושה של ניצוץ טבעי ובריא למראה הפנים שלך. זכרי שכל הגוונים והמוצקים שתשתמשי בהם צריכים להתאים לגוון עורך ולסגנון האיפור האישי שלך. תהני מתהליך האיפור והקפידי על טיפוח העור הטבעי שלך כדי ליצור את המראה הטבעי והמושלם שלך!

חובה לדעת על: מדריך ליצירה פיגמנט בשפתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות