השיער כמראה לשינוי: גיוון ושיפור עצמי

תוכן העניינים

השיער כמראה לשינוי: גיוון ושיפור עצמי

השיער כמראה לשינוי גיוון ושיפור עצמי 70% מהנשים אומרות שהן מרגישות מודעות לעצמן כשהן לא מרוצות מהשיער שלהן – ואני אחת מהן

תקראו לי לשווא, אבל אני לא זוכרת תקופה שבה לא היה אכפת לי איך שהשיער שלי נראה. אם אני באמת מותחת את דעתי לאחור, כנראה עבר הרבה לפני שהכרתי כלי סטיילינג.

לפני שעיצוב השיער שלי נכנסו לחיי, היו לי זוג מחליקים זולים מגושם שכנראה עשו יותר נזק מתועלת, אבל הם אמרו שהצלחתי ליישר את השיער הרך שלי.

גוונים בשיער

ובמשך זמן רב, לא נעלתי את השיער שלי, אפילו לאחר שביליתי שעות בהחלקה של כל קווצה. הלחיצה הקטנה ביותר או מעט קרסול וזה היה קשור ישר בקוקו. אפשרתי לשיער שלי להשפיע על היום שלי – ועל מצב הרוח שלי – יותר ממה שאכפת לי להודות.

עוד מאמר מרתק: איך להפוך לדוגמנית קעקועים?

אני לא חושבת שזה עוזר שהשיער שלי יושב איפשהו בין מתולתל לגלי, מה שאומר שלעולם לא אוכל לתת לו להתייבש באופן טבעי.

בדיעבד אומרת שהייתי צריך ללמוד איך לאמץ את המצב הטבעי שלו כבר מזמן, אבל בגלל שמעולם לא עשיתי את זה, אני נאלצת עכשיו לייבש אותו וליישר אותו אחרי כל שטיפה.

אז, כן, תשמחו לדעת שאובססיית המחליק עדיין חיה וקיימת.

ולמרות שעבדתי בתעשיית היופי כמעט שליש מחיי – והתמזל מזלי ללמוד ממנו ולעצב את השיער שלי, לגזור ולצבוע אותי על ידי כמה מהאנשים הטובים בעסק – כמו השיער שלי המראה עדיין יכול להשפיע על מצב הרוח שלי ועל הדרך שבה אני רואה את עצמי.

וזה נראה כאילו אני לא לבד. סקר בלתי תלוי חדש, שנערך על ידי מומחי שיער בישראל, הראה שנשים אומרות שהן לא מרוצות מהשיער שלהן ב-50% מהזמן, בעוד ש-70% מהנסקרים אומרים שהן מרגישות מודעות לעצמן כשהן אינן מרוצות. לא מרוצים מאיך שהשיער שלהם נראה.

“שיער טוב הוא טרנספורמטיבי והוא עובר הרבה מעבר לאיך שאת נראית”, אומרת המומחית, מעצבי שיער מפורסמים ומייסדי המותג. “זה משפיע על הבריאות הנפשית והרגשית שלך – הערך העצמי שלך, הביטחון העצמי שלך, איך את מתקשרת עם אנשים, התפוקה שלך, איך את מחזיקה את עצמך, מה את מאמינה בעצמך, החוסן שלך. הכל מושפע כשאת לא מרוצה מהשיער שלך”.

אני יודעת שזה נשמע טיפשי, אבל לשמוע שאנשים אחרים מרגישים אותו דבר גורם לי להרגיש שרואים אותי. לעתים קרובות הקטנתי את הרגשות שלי, האשמתי דברים אחרים במצב הרוח הרע שלי בכל יום נתון או המצאת תירוץ אחר למה אני לא יכולה יותר ללכת לארוחת ערב. גיוון ושיפור עצמי זה חלק חשוב בעיצוב השיער.

כי לתת למשהו טיפשי כמו איך שהשיער שלי נראה להפריע לי לחיות את חיי נשמע פתטי – אבל אולי זה לא ממש פתטי כמו ששיכנעתי את עצמי שזה.

עם השנים, למדתי לאט לאט לדאוג פחות – אולי זה קשור להתבגרות – אבל עדיין יש מקרים שהשיער שלי יפריע לי, במיוחד כשבחוץ לח או השיער נהרס מגשם, אבל הם’ הם פחות תכופים ממה שהיו פעם. לכל מי שנמצא באותו מתנה כמוני, הנה כמה טריקים וטיפים קטנים שלמדתי לאורך הדרך.

עוד על: הסוד לעור מושלם.

המוצר הנמכר ביותר לשנת 2023:

מסלסל שיער משולש קרמי

זכרי, זה רק שיער

האירוניה האמיתית כאן היא שאני לא לחוצה לגבי השיער שלי – היה לי אותו בכל צבע ואורך שאפשר לדמיין. אפילו השנה, אחרי שזה גדל לארוך ביותר שהיה אי פעם, הלכתי למספרה שלי ואמרתי לו שהוא יכול לחתוך הכל, והוא עשה זאת. ההשקפה שלי היא ששיער הוא רק שיער, הוא יצמח בחזרה – ואני חושבת שזה דבר שחשוב מאוד לזכור. גזרה או צבע גרועים לא יחזיקו מעמד לנצח, אני מבטיחה.

תרגישי בנוח להיות לא נוחה

נכון, הביטוי הזה שמור בדרך כלל למצבים רציניים יותר, אבל אני אומרת שהוא חל גם על שיער. לאט לאט למדתי שקיפולים או גלים בלתי נשלטים בשיער שלי לא גורמים לשיער שלי להיראות זבל באופן אוטומטי – למעשה, תוספת נפח ותנועה יכולים לגרום לו להיראות טוב יותר – וזה היה על עיצוב מחדש של המחשבות שלי.

התחילי בעיצוב שיער אחרת בבית או לענוד אותו בצורה שונה מהמראה המועדף עליך, כדי שתוכלי להתרגל אליו לפני שאת מוציאה אותו החוצה לעולם הרחב הגדול.

קחי את המחמאה

אם את כמוני, בכל פעם שמישהו מעיר על השיער שלי אני מניחה שזה בגלל שהוא נראה נורא ובגלל זה הם מושכים את תשומת הלב אליו. גם אם הם אומרים משהו נחמד. אז, במקום לעשות את מה שאני עושה, קחי את המחמאה: רוב הסיכויים שאנשים לא יטרחו להגיד שום דבר אם הם לא רוצים, אז חבקי את זה, ותני לטוב הלב של אנשים אחרים להרים את מצב הרוח שלך במקום לתת לשיער שלך להוריד את זה.

עוד על: סודות היופי הטבעי מוצרים אורגניים לטיפוח ושיפור המראה.

שאלות נפוצות
גיוון השיער מתייחס למגוון האופציות השונות שניתן לבחור בטיפוח השיער, כולל גוונים, צבעים, גזירות וסגנונות שונים. גיוון השיער מסמל את היכולת להביע את הזהות האישית ולבטא את הסגנון הייחודי שלנו דרך השיער.
גיוון השיער חשוב מאוד מבחינת יצירת חשיבות וכבוד לכל אדם ולטבעו הייחודי. זה מאפשר לנו להביע את הזהות שלנו ולהראות את יצירתיותנו וסגנון האישי שלנו. גיוון השיער יכול לשמש גם כאמצעי לשפר את הביטחון העצמי ולתמוך בתחושת הנוחות האישית.
טיפוח השיער היא דרך מצוינת לשפר את עצמך ולחזק את ביטחונך העצמי. הנה כמה טיפים: צמצמי שימוש במוצרים כימיים וחמרי שיער לטובת מוצרים טבעיים ואורגניים. שימוש בשמן טבעי או מסיכה עשירה בויטמינים ומינרלים בשיער שלך להזנה וללחות. תשתמשי בכלים חמים כמו מייבש שיער ומיישם בצורה נבונה כדי למנוע נזק לשיער. תשקיעי זמן בטיפוח עצמי כגון מסאז קרקפת ומריחה של מוצרים טיפוח מיוחדים.
אם אתם לא בטוחים לנסות משהו חדש בשיער שלכם, תמיד ניתן להתייעץ עם מומחה בתחום, כמו ספר/ת קוסמטיקה או מעצב/ת שיער. הם יוכלו לספק לכם המלצות, יעזרו לכם להבין את האפשרויות ויספקו לכם עצות על מנת למצוא את הסגנון המתאים ביותר עבורכם.
כן, גיוון השיער יכול להשפיע על האישיות והביטחון העצמי שלך. כשאת מרגישה שהשיער שלך משקף את הזהות והסגנון האישי שלך, יכול להיות לך יותר ביטחון ותחושת ערך עצמי.
טרנדים בגימור שיער לשנת 2024
טרנדים בגימור שיער לשנת 2024
טרנדים בגימור שיער לשנת 2024 טרנדים בגימור שיער לשנת 2024:...
מגמות טיפוח שיער לשנת 2024
מגמות טיפוח שיער לשנת 2024: מה יהיה חם ומה ייעלם?
מגמות טיפוח שיער לשנת 2024: מה יהיה חם ומה ייעלם? מגמות...
25 תספורות מחמיאות לפנים בצורת לב
25 תספורות מחמיאות לפנים בצורת לב
25 תספורות מחמיאות לפנים בצורת לב 25 תספורות מחמיאות לפנים...
שיקום שיער פגום
שיקום שיער פגום: טיפים לבחירת טיפולי השיקום הנכונים
שיקום שיער פגום: טיפים לבחירת טיפולי השיקום הנכונים שיקום...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות