המדריך המושלם לבחירת מוצרי יופי

תוכן העניינים

המדריך המושלם לבחירת מוצרי יופי: עצות והמלצות

בחירת מוצרי יופי כיום, ביטויים כמו “מוצר יופי טבעי” ו”מיוצר עם מרכיבים אורגניים”, נפוצים במעבר היופי, אבל האם ידעת שיש מעט פיקוח על מה בעצם מכילים המוצרים האלה? אף אחד לא רוצה לשים כימיקלים מזיקים ומוצרים מלאכותיים על העור שלו, אבל לעתים קרובות אנחנו עושים זאת בלי לדעת.

המדריך שלנו לבחירת מוצרי יופי טבעיים כאן כדי לעזור לך לנפות את כל המרכיבים המפוקפקים ולקבל החלטות מושכלות כדי לשמור על העור שלך זוהר ונטול רעלים!

שמן קיק לשיער

דעי ממה להימנע

לפני שאת מחפשת את מילות המפתח והמרכיבים שאת רוצה שהמוצרים שלך יכילו, חפשי את אלה שאת לא רוצה! הנה רשימה של כמה מרכיבים שמוצרי היופי הטבעיים שלך לא אמורים להכיל:

  • דיאתנולמין (DEA)
  • מונואתנולמין (MEA)
  • טריאתנולמין (תה)
  • פרופילן גליקול (PEG)
  • פרבנים (מתיל, בוטיל, פרופיל, אתיל)
  • איזופרופיל (SD-40)
  • שמן מינרלי
  • טריקלוזן
  • ניחוחות סינטטיים

ניחוחות סינתטיים הם מרכיב חשוב במיוחד שיש לשים לב אליו. ניחוחות יכולים לכלול אלפי מרכיבים שונים שלעיתים מסומנים כ”מרכיב הסודי” שהופך את המוצר למיוחד. במקום זאת, השתמשי במוצרים ריחניים בשמנים אתריים.

תוויות הסמכה

האם ידעת שמוצר יגיד “מיוצר עם מרכיבים אורגניים”, הוא חייב להכיל רק 70% מרכיבים אורגניים? בעוד שהמרכיבים הנותרים צריכים לעמוד בתקן איכות, ייתכן שהם לא יהיו באותה איכות כמו המוצרים האורגניים.

מוצרים המסומנים “אורגני” חייבים להכיל 95% מרכיבים אורגניים. למרות שזה טוב יותר באופן אקספוננציאלי, עדיין קשה לדעת מה 5% הנותרים יכולים לעשות לעור ולבריאות הכללית שלך.

את רוצה לחפש תוויות עם הכיתוב “אורגני” או “עשוי עם מרכיבים טבעיים”, כדי להבטיח שאין כימיקלים או פרבנים חבויים.

מה לזכור בעת בחירת מוצרי יופי

כאשר את עושה את השינוי למוצרים טבעיים, את צריכה גם לשנות ציפיות מסוימות. מוצרי יופי טבעיים ואורגניים אינם שונים ממוצרי מזון טבעיים ואורגניים. לא היית מצפה שאוכל בריא ולא מעובד יישאר טוב במשך חודשים ארוכים, בדיוק כמו שאת לא יכול לצפות שלמסכת הפנים הטבעית או קרם הלחות המאושרים שלך יהיו חיי מדף בלתי מוגבלים.

ללא כל התוספים, המוצרים שלך יצטמצמו בחומרים מזינים עם הזמן, מה שאומר שקנייה בתפזורת היא לא הצעד הטוב ביותר.

באופן דומה, ככל שהמוצר טבעי יותר, כך הוא צפוי להיות יקר יותר. לחברות נדרשות יותר זמן וכסף כדי למצוא, לבדוק ולבחירת מוצרי יופי טבעיים ייחודיים, אבל זו השקעה בבריאות העתידית שלך. את יכולה להסתכל על זה כמו שאת מסתכלת על אוכל. רכישת ארוחת ערב תהיה זולה יותר מקניית ארוחה ממסעדה אורגנית, אבל מה ישרת את הגוף שלך טוב יותר?

הוצאה של כמה עשרות שקלים נוספים על מוצרים טבעיים כעת יכולה לחסוך ממך כמה מאות שקלים נוספים בחשבונות רפואיים בהמשך הדרך. על ידי שימת עין על המרכיבים שמכילים מוצרי היופי האהובים עליך, תוכלי לתמוך בגופך ובחברות היוצרות מוצרים איכותיים אלו.

קוסמטיקה טבעית לעומת אורגנית: מה ההבדל?

מוכנה לעשות את המעבר? אנו מבטיחים, העור שלך יודה לך מאוחר יותר!

שיער שטני

בחירת מוצרי יופי היא תהליך אישי וסוביקטיבי, אבל ישנן עוד מספר טיפים שיכולים לסייע לך למצוא את המוצרים המתאימים ביותר לך.

  1. ידע על סוג העור שלך: כדי לבחור מוצרים המתאימים לך, חשוב להבין את סוג העור שלך. האם יבש, שמן, רגיל או עם מראה מעורב? הכרת העור תעזור לך לבחור מוצרים שיעניקו לך את התוצאות הטובות ביותר.
  2. קבעי מה את צריכה: הגדירי את הצרכים שלך ביחס למוצרי היופי. האם את מחפשת מוצרי עיצוב ואיפור לשימוש יומיומי, או מוצרים מיוחדים לאירועים מיוחדים? האם את מעוניינת בתכשירים טבעיים או מוצרים מסוימים לבעיות עור מסוימות?
  3. קראי ביקורות וחקרי: לפני שאת קונה מוצר יופי, חקרי וקראי ביקורות עליו. ייתכן ויהיו עוד אנשים עם סוג עור דומה שחוו עם המוצר ויכולים לתת לך מידע נוסף. תחפשי ביקורות ממקורות אמינים כמו בלוגים, פורומים ואתרים מומחים.
  4. בדקי את מרכיבי המוצר: בדקי את רשימת המרכיבים של המוצרים. אם יש לך רגישות לרכיבים מסוימים או אם את מעדיפה להשתמש במוצרים טבעיים, וודאי שהמוצרים שאת בחרת אינם מכילים אותם רכיבים.
  5. בחרי מותגים אמינים: בחרי במותגים ידועים ואמינים שהם ידועים באיכותם ובמוצרים האיכותיים שהם מציעים. חברות ידועות משקיעות במחקר ובפיתוח כדי ליצור מוצרים איכותיים ויעילים.
  6. בדקי את מדיניות ההחזרה וההחלפה: וודאי שאת מכירה את מדיניות ההחזרה וההחלפה של החנות או האתר ממנו את מבצעת את הרכישה. זה יכול להיות חשוב אם תגלי שהמוצר אינו מתאים לך או שאינו עונה על הציפיות שלך.
  7. בדקי את המחיר: חשבי לשקול את המחיר של המוצר ביחס לתקציב שלך. ייתכן וישנם מוצרים טובים וזולים במחיר סביר שיעניקו את אותם תוצאות כמו מוצרים יקרים יותר.
  8. קבלי דגימות ונסי: כמה חנויות ומותגים מציעים דגימות מוצרים בחינם או במחיר נמוך. השתמשי בהן כדי לנסות את המוצרים על העור שלך ולראות איך הם מתיישבים ומתאימים לך.

עוד מאמר מעניין על: פיגמנט שפתיים המדריך המלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות