איך להפוך לדוגמנית קעקועים?

תוכן העניינים

איך להפוך לדוגמנית קעקועים?

אז איך להפוך לדוגמנית קעקועים? דוגמניות עם קעקועים הופכות פופולריות בתעשייה, אז יש לך מזל אם את שואפת להיות דוגמנית קעקועים. לדגמי קעקועים יש גופים עם דיו, אבל אין מספר מינימלי של קעקועים כדי להתחיל. אם את רוצה להיות דוגמנית קעקועים, התחילי ביצירת דמות הדוגמנות שלך. לאחר מכן, הרכיבי תיק עבודות של התמונות הטובות ביותר שלך. כשתהיי מוכנה, התחילי לחפש עבודות דוגמנות.

יצירת הפרסונה שלך

קבלי קעקועים שמראים מתי את מצולמת. כדי להיות דוגמנית קעקועים, תצטרכי לפחות קעקוע אחד בולט. סביר להניח שתצליח יותר אם יש לך כמה קעקועים, אבל אל תשני את הגוף שלך רק כדי להיכנס לדוגמנות. להיות נאמן למי שאת זה מה שהכי חשוב, אז עשי קעקועים רק שאת רוצה.

לדוגמה, אתה יכול להתחיל עם קעקועים בזרועות כי הם מאוד בולטים. קעקועים של רגליים, חזה, צוואר וגב עליון נראים מאוד גם הם.

בחרו עיצובים שלדעתכם נראים אטרקטיביים או שיש להם משמעות עבורכם. לדוגמה, אתה עשוי לקבל סמלים דתיים, הפרח האהוב עליך או שורות משיר שכתבת.

מחליקי שיער מומלצים

קבעי איזה סוג של דוגמנות את רוצה לעשות. יש לך כמה אפשרויות כשזה מגיע לדוגמנות, במיוחד אם את דוגמנית קעקועים. התמקדי בסוג הדוגמנות שהכי מושך אותך. לדוגמה,

דוגמנית קעקועים עשויה לבצע את סוגי הדוגמנות הבאים:

  • דוגמנות אמנותית.
  • דוגמנות אופנה.
  • דוגמנות מסחרית, כגון מודעות דפוס או פרסומות.
  • דוגמנות חיה, כמו בתערוכות או על המסלול.
  • דוגמנות בתמונות מלאות.

תרגול פוזות לצילומים או דוגמנות חיה. התבונני בתמונות של דוגמניות שאת שואפת להיות כמוה וחיקו את התנוחה או ההבעה שהם מציגים. בנוסף, צפי בסרטונים המראים לכם כיצד לבצע תנוחות שונות. נסי את התנוחות האלה מול המראה או צלמי את עצמך עושה אותן. המשיכי לעבוד על פוזות עד שתרגישי בנוח מול מצלמה או על מסלול.

עוד על: כיצד לבחור עיצוב קעקוע?

כשאת מתאמנת על הבעות פנים, את עשוייה לצלם סלפי כדי לעזור לך להתאמן. באופן דומה, בקשי מחבר לצלם אותך כחלק מסשן צילום מדומה כדי שתוכלי לתרגל את תנוחות הגוף המלאות שלך.

הרכיבו מגוון תלבושות שמציגות את המראה הטוב ביותר שלך. כאשר את מתחילה לראשונה, תצטרכי ליצור מראה משלך. זה יעזור לך לקבל תשומת לב מאנשים שעשויים להעסיק אותך. בנוסף, תוכלי להשתמש במראות אלה כדי לעזור לבנות את תיק העבודות שלך. בחרי ביגוד, נעליים ואביזרים שעוזרים לך להרגיש ולהיראות במיטבך.

עוד על: קונסילר מומלץ.

בחרי את סוגי הבגדים שאת מקווה לדגמן בעתיד באיך להפוך לדוגמנית קעקועים.

ברגע שתתחילי להתקבל לעבודה, ייתכן שתתבקשי ללבוש בגדים מסוימים. עם זאת, זה מועיל להחזיק כמה תלבושות מומלצות שתוכלי ללבוש כאשר את צריכה לספק בגדים משלך.

החליטי מה נוח לך לעשות במהלך צילום דוגמנות. ברגע שאת על הסט, קל להיתפס לרגע ולהרגיש שאת צריכה לעשות משהו שדוחף אותך רחוק מדי מחוץ לאזור הנוחות שלך. עדיף לקבוע את הגבולות שלך מבעוד מועד. לאחר מכן, דווחי להם כאשר את מגישה מועמדות לעבודות דוגמנות וכאשר את מגיעה לצילומים.

למשל, החליטו אם אתם מוכנים להצטלם בתחתונים או עירום לפני שאתם מתחילים לעבוד עם צלמים. באופן דומה, החליטי אם את בסדר עם פוזות אינטימיות עם דוגמניות אחרות.

בחרי שם שישמש כשם הדוגמנות שלך, אם תרצי. שימוש בשם אחר לדוגמנות נפוץ יותר בדגמי קעקועים מאשר בדגמים מסורתיים. עם זאת, זו לא דרישה. שקלי אם את רוצה לקבל דמות דוגמנות נפרדת, ואז תמצאי שם שמתאים.

בצעי חיפוש באינטרנט על השם שאת בוחרת כדי לוודא שהוא לא כבר נלקח.
לדוגמה, תוכלי להשתמש בשם כמו “Roxy Fire” או “Jax Up”.

איפור מעושן עדין

בניית תיק ההשקעות שלך

קבלי חברים או משפחה לצלם אותך עבור אפשרות תקציב נמוכה. כאשר את מתחילה לראשונה, אל תרגישי שאת צריכה להשקיע הרבה כסף בתיק ההשקעות שלך. בתחילה, בקשי מחבריך ובני משפחתך לצלם אותך, ולאחר מכן בחרי את הטובים ביותר לייצג את עבודתך. בצעי מספר צילומים עם תלבושות שונות כך שיש לך הרבה תמונות לבחירה.

נסי לגרום לאנשים שונים לצלם אותך כדי שתהיה לך נקודות מבט שונות. זה גם יעזור לך להבטיח שלפחות כמה מהתמונות יהיו טובות.

התנדבי כמודל לצלמים שבונים את תיק עבודותיהם. צלמים גם צריכים תיק עבודות שלהם, והם צריכים דוגמניות. פנה לצלמים מקומיים שרק התחילו בעסק, כמו גם לאלה שאת מעריצה את עבודתם. שלחי להם כמה מהתמונות שלך והודיעי להם שאת מעוניינת להתנדב כדוגמנית בתמורה לתמונות בחינם שתוכלי להשתמש בהן כדי לקדם את עצמך.

חפש מודעות המבקשות דגמים בדפי הרשתות המקומיות שלך או דוגמנות. עם זאת, היזהר כשאת פוגשת אנשים שאת לא מכירה. אולי אפילו תרצה להביא איתך מישהו רק ליתר ביטחון.

עברו לדף: גוונים בשיער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות