איך להיות יפה באופן טבעי בתור נערה?

תוכן העניינים

איך להיות יפה באופן טבעי בתור נערה?

שנות העשרה שלך יכולות להיות קשות! אמנם אתה כנראה לומד איך להשתמש באיפור ולהתמודד עם אקנה, אז איך להיות יפה באופן טבעי בתור נערה? זה אולי נראה שלכל השאר יש עור מושלם ואיפור מושלם. תלכי בקלות על עצמך ותפתחי את היופי הטבעי שלך. אם תטפלי בשיער ובעור שלך, תגלי שליופי הפנימי שלך יש סיכוי לזרוח.

שטפי את הפנים פעמיים ביום.

שמירה על ניקיון העור מעניקה לך מראה בריא ורענן. שימי את הפנים הטובות שלך קדימה כל יום! עסי בבוקר תכשיר ניקוי עדין שעובד עם סוג העור שלכם על הפנים. זה מסיר שמן ועור מת. לאחר מכן, שטפי את הפנים במים קרירים וייבשי אותם.

בחרו מוצרים שאינם קומדוגניים שלא יסתומו את הנקבוביות ויגרמו לאקנה.
חפשי מוצרי טיפוח שנועדו לענות על צרכי הטיפוח שלך. סוג העור שלך עשוי להיות רגיש, יבש, שומני או רגיל.

העניקי לחות לעור שלך כאשר העור שלך לח.

קרם לחות שמנמן ומעניק לחות לעור שלך. אם העור שלך מתייבש, הוא יכול להיראות אדום או מתקלף. מרחי קרם לחות לא קומדוגני על העור שלך מיד לאחר שטיפתו כדי לנעול לחות.
לכי על קרם לחות נטול ריח אם יש לך עור רגיש.
עבור מוצר לחות במיוחד, בחרי קרם לחות במקום תחליב.

השתמשי בקרם הגנה כל יום.

הגני על העור שלך מפני נזקי השמש עם SPF 15. שנות ההתבגרות שלך הן הזמן להתחיל בהרגלי יופי לכל החיים ואלה מתחילים בעור שלך!

מרחי קרם הגנה לא קומדוגני לאחר קרם לחות ולפני איפור כדי למנוע יובש, נמשים ושאר שמש. נזק הקשור.

לפעמים, הורמונים המשתנים כאשר את נערה יכול לגרום לעור שלך להיראות חלק או פיגמנטי. קרם הגנה יכול לסייע במניעת פיגמנטציה זו.

איפור מעושן עדין

החילי מוצרי אקנה אם יש לך פצעונים.

מוצרים עם חומצה סליצילית או בנזואיל מי חמצן יכולים להסיר פגמים.  בעיות עור הן חלק מצער מהיותו נער. כשההורמונים שלך משתנים, העור שלך מייצר יותר שמן, אשר יכול להילכד בנקבוביות שלך ולהוביל לפצעונים.

כדי לקבל עור צלול ובריא, יש למרוח טיפול נקודתי אקנה פעם ביום והשתמש בתכשירי ניקוי שנועדו להרוג חיידקים הגורמים לאקנה.
אם את ממש נאבקת עם אקנה, דברי עם רופא עור. לפעמים, ייתכן שתזדקק למוצר טיפוח חזק יותר או שהם עשויים להמליץ על תרופות כדי לשלוט בגורם לאקנה שלך.

מכסים פגמים בקונסילר.

מתקן צבע ירוק ונגיעה של קונסילר יכולים להסוות פצעונים. כשאת נערה, פצעונים הם כמעט בלתי נמנעים. למרבה המזל, עם כמה מוצרי איפור, את יכולה בקלות להסתיר אותם. טיפה של מתקן צבע ירוק יכול לכסות עור אדום ומגורה וכתמים.

אז איך להיות יפה באופן טבעי בתור נערה?

את יכולה גם להשתמש במתקן צבע אדמדם-כתום כדי לכסות צלקות אקנה חומות ישנות יותר. לאחר מכן, שפשפי מתקן גוון גוון או מזור יופי על כל הפנים שלך כדי לתת להן מראה זוהר ובריא.
דלגי על מוצרים כבדים כמו בסיס נוזלי. אלה יכולים להתקמט ולהתגבש לאורך היום. קראו עוד על: כיצד לטפל בשיער מתולתל באופן טבעי?

לישון באיפור זה ביג נו-נו! עשה לך הרגל לשטוף את האיפור מהפנים שלך לפני שאתה הולך לישון כדי למנוע התפרצויות עתידיות.

ללבוש איפור כדי לשפר את התכונות הטבעיות שלך.

מעט מסקרה ואודם יכולים להדגיש את התכונות האהובות עליך. אל תרגישי שאת צריכה להתאפר כל יום כדי לשנות את המראה שלך. השתמשי באיפור כדי להגביר את התכונות שאת אוהבת!

כמה החלקות של מסקרה או סלסול הריסים שלך יכולים להוציא את היופי של העיניים שלך, למשל. מעט סומק קרם או פודרה יכול להוסיף מגע של צבע ללחיים שלך לזוהר בריא.

מטרת האיפור היא להדגיש את התכונות האהובות עליך כדי שתרגיש מצוין עם עצמך. את לא צריכה לכסות את כל הפנים שלך בטונות של איפור כדי להיראות יפה!

תנסי לחייך יותר.

את לא צריכה הרבה איפור כשחיוך יכול להאיר לך את הפנים. מחקרים למעשה מראים שנשים מחייכות נתפסות כמושכות יותר. חיוך הוא גם דרך מצוינת לטפח גישה חיובית. קשה להתעצבן עם חיוך על הפנים.

האם את מודעת לעצמך לגבי החיוך שלך? תרגלי חיוך והזכירי לעצמך שיש לך חיוך יפה.

שמן קוקוס לשיער

הלביני את השיניים.

תני לחייוך שלך מהפך עם רצועות הלבנה. אם את מרגישה מודעת לעצמך לגבי השיניים שלך, ייתכן שאת לא נותנת את החיוכים הגדולים והטובים ביותר שלך. כדי להרגיש בטוח יותר, השתמשי ברצועות הלבנה ביתיות שאתם מורחים על השיניים פעם ביום. לאחר שבוע או שבועיים, את אמורה להבחין בחיוך זוהר יותר, אז השוויצי בו!

כדי שהשיניים שלך ייראו הכי לבנות, קני גם משחת שיניים מלבינה לשימוש.

שמרי על ציפורניים מטופחות.

הציגי ציפורניים בריאות עם עט של צבע לק. ציפורניים הן דרך מצוינת לבטא את עצמך – את יכולה להתנסות בצבעים מהנים או להתאים את הציפורניים שלך לתלבושות מיוחדות. התחילי עם ציפורניים בריאות שגזזת וליטפת. לאחר מכן, מרחי צבע ציפורניים מהנה. יש המון לקים עם מרקמים ייחודיים אז שחקי כדי למצוא את מה שאת אוהבת.
אם את לא חובבת לק, זה לגמרי בסדר! דלגי על הצבעים ושמרי על הציפורניים שלך בצורה הטובה ביותר על ידי עיצוב ושיוף באופן קבוע.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות