לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

מתי פג תוקף האיפור?

תוכן העניינים

מתי פג תוקף האיפור?

סביר להניח שאת כבר יודעת שפג תוקף האיפור ולכולם יש תאריך תפוגה. אם לא, אנחנו שמחים שאתה כאן! אנחנו לא רוצים שהאיפור, מוצרי הקוסמטיקה או היופי הישנים שלך יהפכו לקרקע של גידול לחיידקים.

חשוב מאוד לוודא שהמוצרים שפג תוקפם ייזרקו החוצה. לאחר שפג תוקפם, אינך רוצה למרוח אותם על הפנים שלך. את בהחלט לא רוצה דלקות עיניים, גירוי בעור או חיידקים מלוכלכים ליד אזורים רגישים כמו אזור העיניים העדין שלך, למשל.

למידע נוסף על מדוע כל כך חשוב לזרוק איפור ישן לאחר תאריכי התפוגה שלו, הקפידו לקרוא את המאמר על מה קורה לאיפור שפג תוקפו.

עם זה נאמר, מה הם חיי המדף של איפור?

מתי כדאי להחליף את מוצרי היופי? כדי שיהיה קל לדעת מתי פג תוקפו של מוצרי איפור, ריכזנו מדריך הכולל לוחות זמנים לכל קטגוריה של מוצרי איפור. זה לא רק יעזור לך לדעת מתי תוקפם פג, אלא גם יסביר מה את רוצה לחפש ולפקח עין כשזה מגיע לדעת אם תוקף המוצר פג.

הקליקו על התמונה לרכישה:

איפור מקצועי וייחודי

מתי פג תוקף האיפור?
קל יותר לדעת את חיי המדף כאשר למוצרים יש תאריך תפוגה. אבל לא לכל איפור יהיה אחד על האריזה.

עם זאת, לרוב, הם יכללו סמל (תקופה לאחר פתיחה), שאומר לך כמה חודשים עליך להשתמש במוצר לפני שתוקפו יפוג. אנו ממליצים בחום לעקוב אחר מסגרות זמן שימוש מוצעות אלה.

מוצרי קוסמטיקה אבקתיים בדרך כלל יחזיקו מעמד זמן רב יותר מאלו הנוזלים והקרמים מכיוון שהם פורמולציות יבשות, המכילות מעט או ללא לחות.

  • קרן – קרנות נוזליות וקרם מחזיקות מעמד בין 6-12 חודשים לאחר פתיחתן. קרנות אבקה, לעומת זאת, מחזיקות מעמד עד 24 חודשים.
  • קונסילר – תכשירי נוזלים וקרם מחזיקים מעמד בין 6-12 חודשים, פורמולות אבקה בין 18-24 חודשים.
  • אבקת פנים – פודרות פנים כגון פודרה מקבעת, פודרת גימור והילייטרים יחזיקו מעמד בין 12 חודשים ועד 24 חודשים.
  • סומק – אודמי אבקה טובים בדרך כלל לפחות 24 חודשים. סמקים קרמיים יחזיקו בדרך כלל עד 12 חודשים. זמן חיי המדף עבור הסמקים של הוא 24 חודשים.
  • ברונזר – פורמולות אבקה יחזיקו מעמד 24 חודשים. פורמולות קרם יחזיקו עד 12 חודשים.
  • פריימר – פריימרים יכולים להימשך בין 6 חודשים ל-24 חודשים. פריימרים לפנים יחזיקו בדרך כלל כ-12 חודשים, חלקם אפילו עד 24 חודשים. פריימר צלליות יחזיק בדרך כלל בין 6-12 חודשים.
  • צללית פורמולות צללית אבקה יחזיקו מעמד בין 24-36 חודשים. צלליות קרם לא יחזיקו כל כך הרבה זמן עם זאת, הן בדרך כלל יחזיקו מעמד בין 6-12 חודשים.
  • אייליינר – אייליינר יכול להחזיק מעמד בין 3 חודשים, עד 24 חודשים. אייליינר נוזלי עמיד בדרך כלל בין 3-6 חודשים, בעוד שליינר ג’ל מחזיק בין 6-12 חודשים.
  • אייליינר עיפרון יחזיק מעמד זמן רב יותר מכיוון שניתן לחדד אותם, ויסיר חיידקים בכל פעם שתעשה זאת. עפרונות אייליינר יחזיקו בדרך כלל בין 12-24 חודשים.
  • מסקרה – מסקרה היא מוצר אחד שאתה רוצה להחליף לעתים קרובות בגלל כמה זה נמרח לעיניים. מסקרות יחזיקו 3 חודשים, 6 חודשים לכל היותר.
  • לשפתיים – משחות שפתיים בדרך כלל יחזיקו מעמד בין 6-12 חודשים.
  • תוחם שפתיים – כמו עפרונות אייליינר, תוחמים שפתיים יכולים להחזיק מעמד בין 12-24 חודשים.
  • שפתון וגלוסים – שפתונים יחזיקו בדרך כלל 12 חודשים, חלקם יכולים להחזיק עד 24 חודשים. גלוסים יחזיקו מעמד בכל מקום בין 6-12 חודשים.
  • תרסיס מקבע/ערפילי פנים – רוב תרסיסי ההגדרה וערפילי הפנים יחזיקו מעמד כ-12 חודשים, לפעמים קצת יותר.

קראו עוד על מברשת מייקאפ או מברשות איפור מומלצות

זכור כי מוצר היופי הטבעי, הנקי והאורגני יותר שלך, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח העור עשויים להיות בעלי חיי מדף קצרים יותר מכיוון שאלו עשויים להכיל פחות או לא חומרים משמרים.

לכן כל כך חשוב לבדוק את התוויות על האריזה המקורית.

האם המוצרים שלי יגיעו לתאריך התפוגה?
דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שלפעמים האיפור יפוג לפני זמני השימוש המוצעים הללו, לפעמים הם עשויים אפילו להחזיק מעמד זמן רב יותר. אז, תמיד לפקוח עין על המוצרים שלך. הקפידי לבדוק מעת לעת את פריטי האיפור שלך. אם את שמה לב שהם מתחילים להריח, יש שינוי במרקם או בעקביות, הבדל במריחה, כל הפרדה שקורה או חוסר פיגמנטציה, תרצי לזרוק אותם החוצה. אלו הם סימנים נפוצים של תפוגה ועדיף יהיה להחליף אותם.

האם אני יכול להאריך את חיי האיפור שלי?
יש כמה דרכים לעזור להאריך את חיי מוצרי האיפור שלך. שמירה נכונה של מוצרי קוסמטיקה היא הדבר הטוב ביותר לעשות. אם את יכולה לאחסן את האיפור שלך במקום קריר ויבש, תוכלי להאריך את תאריכי התפוגה של האיפור במלואם.

ובטוח תשתדלי לא להשאיר איפור במכונית לוהטת. לא רק שהוא חם, מה שמקדם צמיחת חיידקים, לפעמים הוא נתון לאור שמש ישיר. חום, לחות ואור שמש ישיר בהחלט יקצרו את חיי המדף של האיפור שלך. חום יכול גם להשפיע לרעה על כל הרכיבים הפעילים של המוצרים, אם יש בו.

הקפידי לשמור אותם סגורים היטב כאשר אינם בשימוש. שטפו תמיד את הידיים לפני הנחת האיפור, והקפידו לנקות את כלי האיפור כמו מברשות איפור וספוגים לעיתים קרובות.

הנחיות כלליות אלו יכולות לעזור להאריך את חיי האיפור שלך ולאפשר לך להגיע בביטחון רב יותר לתאריכי התפוגה.

קראו עוד על: שפתון עמיד לשנת 2022.

איפור המאוחסן בחדר האמבטיה מסוכן במיוחד.
אדים חמים מהמקלחות עלולים לגרום לעובש ולהאיץ חיידקים. אנחנו יודעים. זה יכול להיות מטריד לאחסן את הדברים האלה במקום אחר – אבל זה יאריך את חיי המוצר.

האם פג תוקף האיפור אם לא נפתח?

דיברנו על מתי פג תוקפו של מוצרי קוסמטיקה שנפתחו, אבל מה לגבי אלו שלא נפתחו? כולם תוהים… האם המוצר שנמצא עדיין באריזה פג תוקף אם לא נפתח? כן, למוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח שלא נפתחו יש חיי מדף ותוקפם יפוג.

עם הזמן, למוצר שלא נפתח בסופו של דבר יהיה תהליך פירוק זהה למוצר שנפתח. לכן, לא תמיד כדאי להצטייד במוצרים שאינכם מתכננים להשתמש בהם בזמן הקרוב, הם עלולים בסופו של דבר להיות בזבוז של כספכם אם תוקפם יפוג עוד לפני שאתם פותחים אותם. את יכולה לגרום להם להחזיק מעמד זמן רב יותר אם הם מאוחסנים כראוי, אבל הקפידי לבדוק את תאריכי התפוגה כאשר את מקבלת אותם.

תמיד חפשי ובדוק אם יש תאריך תפוגה, לרוב המוצרים יש תאריך שיקלקל את הניחוש. עם זאת, מכיוון שלא תמיד יש תאריך תפוגה, הנה הנחיה כללית של כמה זמן חלק מהמוצרים שלא נפתחו יחזיקו מעמד כאשר הם מאוחסנים בצורה נכונה.

זכרי עם זאת, אינך יודע כמה זמן מוצר נשאר לפני קנייתו. אז ההנחיות הכלליות האלה לא יהיו מדויקות ב-100 אחוז. בדקי תמיד איפור לא נפתח שהיה לך בגיבוי לאחר הפתיחה עבור סימני תפוגה.

קראו עוד על: איך ליצור גוונים בשיער בצורה מושלמת.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות