כיצד ליצור שיער שטני?

תוכן העניינים

כיצד ליצור שיער שטני?

ככל שהטמפרטורות ממשיכות לעלות, גם כמות הסלפי בצבעי שיער בהירים יותר בעדכוני האינסטגרם והטיק טוק שלנו ממשיכה לעלות. ואם יש לך שיער חום כהה הכוונה לשיער שטני, אולי חלמת על דרכים לשנות את צבע השיער הברונטי שלך.

למרבה המזל, יש כמה אפשרויות שאת יכולה לנצל כשזה מגיע ליצירת שיער שטני.

טיפים האלה יכולים לעזור להוסיף כמה גווני זהב נושקי שמש לשיער שלך. עוררנו את העניין שלך? המשיכו לקרוא כדי ללמוד כיצד להבהיר שיער חום כהה בעזרת כמה מוצרי צביעת שיער בבית מרקחת, כדי שתוכלו לקבל את צבע השיער של חלומות ציר הזמן שלכם.

איך להפוך שיער חום כהה לבהיר יותר (שיער שטני)

שינוי צבע השיער שלך יכול להיות תהליך מרגש וישנן מספר שיטות שבהן את יכולה להשתמש – החל מהלבנה לשיער, צבע, חומץ תפוחים, מיץ לימון ועוד. אם את מעדיפה להתרחק מצבע שיער, בחרי במקום זאת בשיטות להבהרת שיער טבעיות. לדוגמה, חינה היא צבע שיער על בסיס צמחי שיכול לצבוע את השיער שלך מבלי להשתמש בצבעים מסורתיים. עוד מאמר על: איך לעשות טיפול פנים לגבר בצורה נכונה?

לא משנה באיזו שיטה תבחר, את רוצה לעשות את זה נכון בפעם הראשונה.

עיין בטיפים שלנו למטה שיעזרו לך לקבוע את הדרך הטובה ביותר להבהיר את הגדילים הברונטיים שלך.

עוד מאמר על: גוונים בשיער.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

 

מבסיס טבעי מומלץ

1. בחרי את הגוון הנכון

כשאת עוברת משיער חום כהה לשיער חום בהיר, תרצי לקחת בחשבון את גווני העור שלך. בחירת צבע שיער המשלים את גוון העור שלך היא הרבה יותר טובה מאשר לבחור גוון אקראי שנראה לך מושך. בדרך כלל, אם יש לך עור בגוון קריר, צבעי שיער חמים יותר יגרמו לתווי פנייך לצוץ, בעוד שגווני עור חמים יותר ייראו נהדר עם גוונים קרירים יותר.

איך את יודעת אם יש לך תת גוון קריר או חם? הפכי את פרקי הידיים שלך ובחן את הוורידים שלך – אם הם כחולים, אתה בעל גוון קריר, אם הם ירוקים, אתה בעל גוון חם, אם הם איפשהו באמצע, אתה ניטרלי.

טיפ העורך: יש הרבה גוונים מדהימים לבחירה, מה שקשה להחליט על צבע אחד. למרבה המזל, קונסיירז’ צבע השיער כאן כדי לעזור לך עם כל צרכי צבע השיער שלך. השתמשי בו כדי להתייעץ עם צבעוני מומחה, לבדוק מדריכי וידאו, ללמוד טיפים לצביעת שיער ועוד.

עוד מאמר על: מחליק שיער מומלץ.

2. צבעי את השיער שלך בהדרגה

כדי לעבור משיער חום לשיער בלונדיני ולהבהיר קווצות ברונטיות באופן כללי, תצטרכי להרים את צבע הבסיס שלך עם צבע שיער. האקדמיה לדרמטולוגיה מציעה לבחור צבע בתוך שלושה גוונים של הצבע הטבעי שלך כדי לעזור לשמור על בריאות השיער שלך.

הבהרת השיער שלך יותר משלושה גוונים דורשת נפחים גבוהים יותר של מי חמצן, מה שעלול לגרום לנזק רב יותר לשיער. זה גם אומר שאולי לא תוכלי לצבוע אותו בהיר כפי שתרצה ביישום אחד. עלייך להמתין לפחות 14 ימים בין פגישות הלבנה. אם את מבהירה את השיער במספרה, כדאי גם להקדיש את הזמן לפני הזמנת פגישת המשך על מנת לתת לשיער שלך הזדמנות להתרענן בין הפגישות.

חום בהיר הוא צבע שיער יפהפה עם מגוון רחב של גוונים זמינים. ישנם גוונים קרירים, כמו חום בהיר אפר ופנינה, גוונים ניטרליים וגוונים חמים כמו חום בהיר זהוב ונחושת.

לקבלת התוצאות המחמיאות ביותר, בחרי בגוון חום בהיר שמחמיא לגוון העור שלך. אם את עוברת משיער שחור או חום כהה לחום בהיר, מומלץ לבקר מעצב שיער מקצועי כדי להבטיח תוצאות טובות. אם את הולכת רק מעט בהיר יותר או כהה יותר מהגוון הטבעי שלך, את יכולה להשיג תוצאות נהדרות באמצעות צבע קופסה לבית.

זהי את “רמת” הגוון של השיער שלך. רמות השיער נבדקות בסולם של 1 עד 10, כאשר 1 הוא שחור ו-10 הוא הבלונד הבהיר ביותר. כנקודת ייחוס, רמה 5 נחשבת לחום בהיר. בדקי את צבע השיער הנוכחי שלך ודרגי אותו בהתבסס על סולם זה. קראו עוד איך להחליק שיער מקורזל?

תרשימי רמות יכולים לעזור לך לקבוע את הרמה שלך אם את עדיין לא בטוחה. הקלידי “רמת שיער בטווח גוונים” במנוע חיפוש כדי להעלות את המידע שאתה צריך.

מוצרי טיפוח לפנים

בחירת צבע שיער שטני

בחרי צבע 1-2 גוונים מהצבע הנוכחי שלך אם הוא כבר חום. השווי את צבע השיער הנוכחי שלך לצבע שעל הקופסה כדי למצוא צבע שנמצא בטווח של 2 גוונים מצבע השיער הנוכחי שלך. זה יעזור להבטיח שהתוצאות שלך ייראו טבעיות יותר. כמו כן, זכרי שאולי תרצי להלבין את השיער שלך קודם כל אם הוא שחור או חום כהה מאוד.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

זהי את הצבעים שאת לובשת לרוב כדי לקבוע את גוון העור שלך. צבעי שיער חומים בהירים מגיעים בגוונים חמים וקרירים, ואחד עשוי לעבוד טוב יותר עבורך מהשני בהתאם לגוון העור שלך.

לדוגמה, אם יש לך גוון עור חם, אז כנראה צבע חום בהיר בגוון חם יעבוד הכי טוב. עם זאת, אם יש לך גוון עור קריר, אז חום בהיר בגוון קריר יחמיא בצורה הטובה ביותר לגוון העור שלך. הפריטים בארון שלך יכולים לעזור לך להחליט אילו גוונים נראים לך הכי טוב אם את לא בטוחה.
לדוגמה, ייתכן שתרצי ללכת על גוון חם של חום בהיר, כמו דבש או זהוב, אם את לובשת הרבה צבעים חמים, כמו אדום, צהוב, כתום וחום.
לחלופין, ייתכן שתרצי לבחור בגוון קריר של חום בהיר, כגון אפר, אם את לובשת הרבה כחול, לבנדר, ורוד ואפור.

עוד מאמר על: גוונים בשיער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות