איך לטפח ציפורניים ארוכות?

תוכן העניינים

איך לטפח ציפורניים ארוכות?

אז כיצד לטפח ציפורניים ארוכות? ציפרוניים ארוכות נראות נהדר, אבל נשים רבות נמנעות מהן בגלל הטיפוח הקפדני הכרוך בכך. שמירה על ציפורניים מטופחות אמנם דורשת קצת עבודה, אבל העבודה הזו הופכת במהירות לטבע שני. שמירה על הציפורניים הארוכות שלך מטופחות כראוי תיראה פנטסטית ותשמור אותך בריאה.

לטפח ציפורניים ארוכות ולשמור אותם נקיות

שטפי את הידיים בשקידה. ציפורניים ארוכות יכולות להכיל זיהומים מסוכנים, מה שהופך רחיצת ידיים קפדנית לחובה. המרכזים לבקרת מחלות והגנה ממליצים על דרך מסוימת לשטוף ידיים, שהיא היעילה ביותר בהריגת חיידקים.

השתמשי במים נקיים וזורמים. יש למרוח סבון ולהקציף למשך 20 שניות, ולהקפיד לשפשף את החלק האחורי של הידיים, בין האצבעות ומתחת לציפורניים. שטפי היטב את הידיים וייבשו אותן על מגבת נקייה.

שמירה על לטפח ציפורניים ארוכות ויבשות חשובה לא פחות משמירה על נקיון, שכן לחות יכולה לעודד חיידקים לצמוח. יבשי בזהירות את הידיים שלך על מגבת נקייה בכל פעם שאת מרטיבה אותן.

נשאי איתך חומר חיטוי ידיים אנטיבקטריאלי לזמנים שבהם אין מים וסבון. ודאי שחומר החיטוי הוא ג’ל ומכיל לפחות 60% אלכוהול – רוב חומרי החיטוי הזמינים מסחרית עומדים בקריטריונים אלה.

שימוש בחומר חיטוי ידיים אינו יעיל כמו שטיפת ידיים במים וסבון, אבל זה יעשה במעט. אל תחליפי שטיפת ידיים רגילה בחומר חיטוי.

איך להשיג ציפורניים בעלות מראה בריא

לשפשף מתחת לציפורניים מדי יום. מברשות ציפורניים זמינות לשימוש במהלך טיפוח הציפורניים, אבל את יכולה גם לנסות להשתמש במברשת שיניים ישנה כדי לנקות מתחת לציפורניים שלך עם מים וסבון.

לאחר השטיפה, השתמשי במקל כתום כדי לנקות מתחת לציפורן. לפסולת עקשנית, יש להשרות Q-tip או חתיכת צמר גפן קטנה עם מסיר לק (רצוי גרסה נטולת אצטון) ולעטוף אותו סביב קצה המקל הכתום לפני ספוגית מתחת לציפורן. קראו עוד על: כיצד לנקות מאגר ציפורניים?

הימנעי מכסיסת ציפורניים, מלקט בציפורניים ומשיכת ציפורניים. לא רק שהוא פוגע במצע הציפורן, אלא שאפילו חתך קל או שחיקה יכולים להכיל חיידקים ופטריות.

קצצי בזהירות את כל הציפורניים בעזרת קוצץ ציפורניים.

הימנעי גם מלגזום את הציפורניים שלך. במקום זאת, השתמשי במקל כתום כדי לדחוף אותם לאחור, קיימים בשוק גם מוצרים להסרת ציפורניים, אשר בטוחים לשימוש למטרה זו.

סטריליז כלים לטיפוח הציפורניים לפני השימוש בהם. השתמשי בצמר גפן ספוג באלכוהול כדי לנגב ביסודיות את כל כלי הציפורניים שלך לפני ואחרי כל שימוש כדי למנוע הפצת זיהום. ודאי שכל הכלים שלך חדים ומתפקדים יחד עם היותם נקיים.

עוד מאמר מעניין: יופי טבעי

עיצוב ציפורניים ארוכות

השרי את הידיים במים חמים לפני הטיפוח. השתמשי בקערה קטנה ונקייה מלאה במים חמימים והשרי כל יד למשך 3-5 דקות. זה ירכך את מיטת הציפורניים שלך ויקל עליך את הגזירה והשיוק.

החליטי על צורת הציפורן. צורות הציפורניים הנפוצות ביותר הן ריבוע, אליפסה וסקוובל (שילוב של ריבוע וסגלגל – בעצם צורה מרובעת עם קצוות מעוגלים), אך בחרי את הצורה המתאימה לך ביותר. אם אינך בטוח באיזו צורה לבחור, בדקי את צורת הציפורניים שלך ולאחר מכן עצבי את הציפורניים שלך באופן דומה.

צורות ציפורניים מרובעות הן העמידות ביותר מכיוון שהן משתרעות על כל רוחב מיטת הציפורן. מבחינה אסתטית הם נראים הכי טוב על אצבעות ארוכות עם מיטות ציפורניים רחבות, אבל צורה זו פופולרית באופן כללי.
האפשרות הטובה הבאה היא squoval, בכל הנוגע לחוסן. צורה זו נראית נהדר על כל יד.

השתמשי בפצירה כדי לעצב את הציפורניים שלך. ישנם סוגים רבים של קבצי ציפורניים, כולל קבצי זכוכית, לוחות אמרי וקבצי מתכת. לעיצוב הציפורניים, בחרי בקובץ זכוכית.

החצץ הגס יותר מאפשר שליטה רבה יותר בעת העיצוב.

אם את צריכה להסיר כמות משמעותית של אורך לפני שאת מעצבת את הציפורניים שלך, השתמשי בקוצץ ציפורניים כדי לגזוז בזהירות את הציפורניים שלך כדי להיות מעט יותר מהאורך הרצוי והשתמשי בקוצץ כדי לחסל את השאר בזמן העיצוב.

כיצד להשתמש בחומץ ליופי?

קובץ בכיוון אחד במקום קדימה ואחורה. שיוף קדימה ואחורה יכול להחליש את הציפורניים שלך. במקום זאת השתמשי בתנועות חלקות בכיוון אחד בעת התיוק, התחילי בצד אחד ואז המשיכי לצד השני.

הקפידי להשתמש בקובץ שלך כדי להחליק את הקצוות הגסים לאחר עיצוב הציפורניים שלך. קצוות מחוספסים עלולים לגרום לתקלות והשארת נקודות חדות מאחור יכולה להיות מסוכנת.

השתמשי במאגר ציפורניים לאחר שיוף הציפורניים. זה יחליק כל שקעים, רכסים ושאריות לק מהציפורן שלך. צחצחי את הציפורן כולה, אך גם את קצות הציפורניים שלך, מה שיחליק את כל הרכסים שיוריו לאחר ההדבקה.

שמירה על ציפורניים ארוכות

גזזי את הציפורניים באופן קבוע. ציפורניים ארוכות לא אומר שאף פעם לא גזרו אותן! לאחר שהחלטת על האורך הרצוי, טפחי את הציפורניים שלך לעתים קרובות כדי לשמור על האורך הזה. האורך שתבחרו תלוי לחלוטין בכם, אך זכרו שככל שהציפורניים שלכם ארוכות יותר, כך הן יכולות לאחסן יותר חיידקים. הקפידי לשמור על הציפורניים והידיים שלך נקיות.

גזזי את הציפורניים שלך ישר, ולאחר מכן גזזי את הצדדים כקצוות מעוגלים.

פעולה זו תמנע שבירה ומכיוון שתעצב אותם עם קובץ מאוחר יותר, אל תדאגי לקצץ אותם לצורה הרצויה כעת.
לציפורניים של כולם יש נקודת שבירה לאחר שהגיעו לאורך מסוים, לא משנה כמה חזקות הציפורניים שלך. ככל שהציפורן ארוכה יותר, כך היא עלולה להישבר בקלות רבה יותר. נסי מעט כדי לגלות איזה אורך מתאים לך ביותר.

מרחי שכבות הגנה של ציפוי עליון ומקשישי ציפורניים על הציפורניים שלך. יש למרוח תחילה את מקשה הציפורניים ולאחר מכן להוסיף שכבה טריה של שכבה עליון כל יומיים עד יומיים כדי לשמור על מראה הציפורניים שלך נהדר וכדי לסייע במניעת סדקים ושבירה. אם את משייפת את הציפורניים שלך בצבע, עשי את זה קודם ולאחר מכן מרחי את המוצרים הנוספים.

קיים בשוק מגוון רחב של לקים, מחזקי ציפורניים, טופ-קואט ומקשישי ציפורניים, אותם תוכלו למצוא באותו סעיף של לק בקניות. התנסי עם סוגים שונים וגלה אילו מוצרים מתאימים לך ביותר.
הימנעי מלהחליף לק לעתים קרובות, כי הלק עצמו והסרת הלק עלולים להקשות על הציפורניים שלך.

מדבקות הן עיטורי ציפורניים פופולריים וישנם המון עיצובים זמינים. הטובים ביותר לשימוש הם מהסוג שאתה מקלף מנייר ומורח על הציפורן שלך כמו מדבקות. עשי זאת לאחר מריחת צבע הציפורן, ולאחר מכן בצעי את המעיל העליון שלך על גבי המדבקות כדי לאטום אותן פנימה.

לשפר את היופי הטבעי שלך

הימנעי משימוש במוצרי טיפוח קשים לציפורניים. אלה יכולים להחליש את הציפורניים שלך. האשם הגרוע ביותר הוא מסיר הלק, שהוא קשוח במיוחד מכיוון שמסירים רבים מכילים אצטון, שהוא ממס אגרסיבי מאוד.
הגבילי את השימוש שלך במסיר לק ובחר במותג נטול אצטון.

מותגי לקים רבים משתמשים בכימיקלים קשים ואף רעילים בפורמולות שלהם. כימיקלים אלה יכולים להפוך את הציפורניים שלך לשבירות. אם זה מדאיג אותך, יש שם מותגים לא רעילים שבהם את יכולה להשתמש במקום.

ללבוש כפפות בעת שטיפת כלים או שימוש בחומרי ניקוי ביתיים. לא רק שהדברים האלה קשים על הציפורניים והציפורניים שלך, הם גם יכולים לגרום לציפורניים להיות שבירות וצבעוניות. לבישת כפפות גם מונעת מלכלוך נוסף להיכנס מתחת לציפורניים, מה שיפחית את צמיחת החיידקים והתפשטות הזיהום.

נסי למרוח שכבה דקה של ג’לי נפט על כל מיטת הציפורן של כל אצבע לפני שתלבש את הכפפות. ג’לי הנפט יגן על הציפורן שלך ויעזור למנוע גירוי ויובש בציפורן.

השתמשי בקרם לחות כדי לשמור על לטפח ציפורניים ארוכות שלך. פעולה זו תעזור לחזק את הציפורניים שלך ולשמור עליהן במיטבן. זה גם מונע מהציפורניים שלך להתייבש. השתמשי בקרם ידיים טוב ושפשפי אותו לתוך הציפורניים והציפורניים שלך בעת מריחתו.

נסי למרוח מעט וזלין או קרם לחות על הציפורניים שלך לפני שאת הולכת לישון להגנה וחיזוק נוספים.

הקפידי על תזונה בריאה. הקפידי לקבל מספיק סידן ואבץ בכל יום. סידן ממלא תפקיד גדול בשמירה על הציפורניים שלך חזקות ומחסור באבץ הוא הגורם לכתמים הלבנים הקטנים והמציקים האלה על הציפורניים שלך.
קח תוסף ויטמין יומי בנוסף לאכילה נכונה.

שקלי תוספי ביוטין. ביוטין הוא תוסף תזונה שעשוי לסייע בחיזוק ציפורניים חלשות או שבירות. שאלי תמיד את הרופא שלך לפני הוספת ויטמינים או תוספי מזון חדשים.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות