הסודות להרמת עפעפיים מושלמת: 13 סימנים שחשוב לדעת

הרמת עפעפיים יכולה להיות ההבדל בין מראה רענן וצעיר לבין מראה עייף ומזדקן. כדי להבטיח שהתוצאה תהיה מושלמת, ריכזנו עבורכם את 13 הסימנים להרמת עפעפיים מוצלחת כפי שהוסבר על ידי המומחים המובילים בתחום.

תוכן העניינים

הסודות להרמת עפעפיים מושלמת: 13 סימנים שחשוב לדעת

הסודות להרמת עפעפיים מושלמת: כשמדובר בהרמת עפעפיים, יש הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון. ד”ר יונתן כהן, מנתח עיניים מפלסטיק בתל אביב, ישראל, אומר שהמנתחים חייבים להתייחס למיקום הגבות, כמות העור העודף, פטוזיס, צניחת העפעפיים העליונים, עודף שומן ורפיון עפעפיים תחתונים במהלך ההליך, המכונה גם בלפרופלסטי. “הרמת עפעפיים מוצלחת היא כזו שבה האנטומיה הטבעית משוחזרת,” מסביר ד”ר כהן.

ד”ר אורית לוי, מנתחת עיניים מפלסטיק מחיפה, מציינת כי הרמת עפעפיים לא מוצלחת לא רק נראית לא אסתטית, אלא יכולה להיות לה השלכות חמורות יותר על בריאות העיניים והראייה. עם כל כך הרבה דברים חשובים, חשוב למצוא מומחה עם רקורד מוצלח בהרמות עפעפיים. הנה הסימנים שיש לשים לב אליהם.

מומחים מובילים

  • ד”ר יונתן כהן, מנתח עיניים מפלסטיק מוסמך, תל אביב
  • ד”ר אורית לוי, מנתחת עיניים מפלסטיק מוסמכת, חיפה
  • ד”ר רותם ישראלי, מנתחת פנים מפלסטיק מוסמכת, ירושלים
  • ד”ר דניאל ברמן, מנתח פנים מפלסטיק מוסמך, באר שבע
  • ד”ר עמית זיו, מנתח עיניים מפלסטיק מוסמך, הרצליה

15 טיפים איך להיות סקסית

סימנים להרמת עפעפיים מוצלחת

1. העפעפיים במצב טבעי ורפוי

לדברי ד”ר כהן, הרמת עפעפיים מוצלחת צריכה להשאיר את העפעף במצב טבעי ורפוי. “לא צריך להסיר יותר מדי עור, כי זה יכול להוביל למראה מתוח ולא טבעי,” הוא מסביר. הסרה יתרה של העור יכולה גם לגרום למצב שנקרא לגופטלמוס, “כאשר העפעף כל כך מתוח שהוא לא נסגר כראוי וגורם לעין יבשה.” זה יכול לגרום לכאב ואף לאובדן ראייה. ד”ר רותם ישראלי מזהירה כי סיבוכים אלו עלולים להשפיע על תפקוד העפעף ואיכות החיים.

2. שמירה על שומן

מכיוון שעפעפיים צעירים הם מלאים ורכים, הרמת עפעפיים מוצלחת שומרת על השומן, אומר ד”ר כהן. “הסרת יותר מדי שומן יכולה להשאיר מראה חלול. למרות שהעפעפיים עשויים להיראות נקיים יותר, הם יכולים להיראות מבוגרים יותר עם העמקות עמוקה של העפעף העליון או התחתון,” הוא מסביר. במקרים מסוימים, ניתן להעביר או לשתול שומן כדי להימנע מחלולות מופרזת.

כמה עולה הרמת ריסים: תקציב, תוצאות וטיפים.

3. מיקום נכון של הגבות

הגבות שלך הן חלק חשוב מאוד מהפנים שלך, ולכן חשוב שהרמת העפעפיים לא תשנה את המראה הטבעי של הגבות. “בדרך כלל, הגבות של נשים צריכות להיות בצורת C עם הזנב גבוה מעט מהחלק האמצעי. גבות הגברים הן יותר בצורת T עם החלקים הפנימיים והחיצוניים באותו גובה,” אומר ד”ר כהן.

4. גובה טבעי של קפל העפעף

ד”ר דניאל ברמן מציין שה”פלטפורמה הסופרתארסלית,” או קפל העפעף, היא גורם מכריע בתוצאה כירורגית מוצלחת. “לעיתים, מועמדים להרמת עפעפיים יש עור עודף בעפעף העליון שמכסה את הפלטפורמה הסופרתארסלית,” הוא אומר. במקרים חמורים, הקפל יכול להתרחב או לעבור את הריסים, מה שיכול ליצור מראה קטן יותר לעיניים. “תוצאה כירורגית טובה תתמודד עם עודף העור הזה כדי להקים גובה קפל טבעי.”

5. העיניים מאוזנות

ד”ר עמית זיו מציין כי לאחר הרמת עפעפיים, רוצים שהעיניים יהיו מאוזנות. הוא אומר שזה נפוץ שלעפעפיים יש אסימטריה לפני הפרוצדורה, אך זה צריך להיות מטופל במהלך ההרמה.

מוצר מושלם לרכישה: הרמת עפעפיים.

6. אין סימנים לניתוח

לדברי ד”ר לוי, סימן בולט להרמת עפעפיים מוצלחת הוא שאין סימנים גלויים לניתוח. לאחר הפרוצדורה, המטופל צריך להיראות פשוט “כמו גרסה צעירה או טובה יותר של עצמו.” הרמת עפעפיים גרועה כוללת “סימנים בלתי מתקבלים לניתוח” כמו “צלקות גלוייות משמעותיות, שינוי צורת העפעף הטבעית והצעירה או קווי שטח א-סימטריים ולא טבעיים,” אומרת ד”ר לוי.

עוד על: מדריך להרזיה בריאה: כיצד לשקף גוף בריא ושקוף.

7. עור העפעף נראה בריא וצעיר

בהרמת עפעפיים מוצלחת, יש לטפל בעור העפעף, אומר ד”ר כהן. בעוד שעודף העור יכול להיות מוסר בניתוח, זה לא ישפר עור עייף או פגום משמש. הוא ממליץ על לייזר Co2 או פילינג כימי במהלך הפרוצדורה כדי “לעזור לשחזר זוהר צעיר.”

8. העפעפיים לא נראים נפוחים או חלולים

ד”ר ברמן מתעמק בחשיבות קווי מתאר טבעיים של העפעפיים. “מרכזית, לעפעף העליון יש כרית שומן מדיאלית שיכולה להתחיל להתרופף עם הזמן, מה שיכול ליצור מראה נפוח לעפעף בצד הנזאלי של העפעף העליון,” מסביר ד”ר ברמן. “גם עם הזמן, העפעף יכול לאבד נפח ליד כרית השומן הזו, מה שיכול ליצור מראה חלול לעין.”

9. לעפעף התחתון יש מראה חלק

לדברי ד”ר ישראלי, “הרמת עפעפיים מוצלחת מובילה לתוצאה טבעית שנראית צעירה ב-10-15 שנים ללא המראה העייף.” העפעף התחתון צריך להיות בעל מראה חלק וצעיר, אומר ד”ר כהן.

10. פינת העפעף החיצונית ממוקמת בצורה טבעית

המיקום של פינת העפעף החיצונית הוא אינדיקטור חשוב להרמת עפעפיים מוצלחת. “פינת העפעף החיצונית צריכה להיות באותו גובה או גבוה יותר מהפינה האמצעית,” אומר ד”ר כהן.

עוד על: האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים?

כיצד להשתמש במי ורדים לעור יפה

11. העפעף התחתון אינו מופרד

“אחת הסיבוכים הגרועים ביותר של בלפרופלסטי תחתון קוסמטי היא הפרדת העפעף התחתון,” אומר ד”ר כהן. “אם מוסרים יותר מדי עור או אם הקנטוס לא מהודק כראוי (קנטופלסטי), אז פינת העפעף התחתונה יכולה להתהפך ולהחשוף יותר מדי מהעין.” סיבוך זה יכול לגרום לשינוי במראה, עין יבשה ודמעה.

12. עור העפעף משתלב עם העור מסביב

כדי לוודא שההרמת עפעפיים נראית טבעית, חשוב שעור העפעף ישתלב עם העור מסביבו. “העור צריך להיראות מתוח וחלק, אך להשתלב עם העור שמסביב כדי שלא יבלוט כשונה,” אומר ד”ר כהן.

13. כל פטוזיס מטופל

ד”ר ברמן אומר שפטוזיס של העפעף העליון הוא נפוץ בעפעף העליון המזדקן. “כמו העור שמעליו, השרירים האחראים לפתיחת העפעף יכולים להתרופף ולהימתח עם תהליך ההזדקנות, מה שיכול להוביל למראה עייף לעפעף,” מסביר המנתח. “אם רק העור או קווי המתאר של העפעף העליון מטופלים ויש פטוזיס מתחת לזה, הניתוח יכול למעשה לגרום למטופל להיראות עייף יותר.”

עוד על: הרמת ריסים איך לבצע בצורה מקצועית?

הרמת עפעפיים מוצלחת יכולה להעניק לך מראה צעיר ורענן תוך שמירה על אסתטיקה ובריאות העיניים. על ידי הבנת הסימנים המפורטים במאמר זה, תוכל להבטיח שאתה בידיים טובות ולקבל את התוצאה הטובה ביותר.

שאלות נפוצות
משך ההחלמה משתנה ממטופל למטופל, אך בדרך כלל לוקח בין 10 ל-14 ימים לחזור לפעילות יומיומית רגילה. נפיחות ושטפי דם עלולים להימשך עד שלושה שבועות.
הרמת עפעפיים יכולה להעניק תוצאות לאורך זמן, אך ההזדקנות הטבעית והגורמים הסביבתיים יכולים להשפיע על מראה העפעפיים עם השנים. שמירה על אורח חיים בריא יכולה לעזור לשמור על התוצאות לאורך זמן.
בדרך כלל, הרמת עפעפיים לא משפיעה על הראייה. עם זאת, במקרים נדירים, ייתכנו תופעות לוואי זמניות כמו טשטוש ראייה. אם מופיעות בעיות ראייה חמורות, יש לפנות מיד לרופא.
במהלך הפרוצדורה, המטופל יהיה תחת הרדמה מקומית או כללית, כך שלא ירגיש כאב. לאחר הניתוח, עשוי להיות תחושת אי נוחות או כאב קל, שניתן לשלוט בו באמצעות תרופות לשיכוך כאבים.
כמו בכל ניתוח, גם להרמת עפעפיים יש סיכונים, הכוללים זיהום, דימום, הצטלקות לא נאותה, והופעת אי סימטריה בעפעפיים. חשוב לבחור במנתח מומחה ומנוסה כדי למזער את הסיכונים.
לאחר הניתוח, מומלץ להימנע מפעילות גופנית מאומצת והרים כבדות למשך כשבועיים. כמו כן, יש להימנע מחשיפה לשמש ולהשתמש במסנן קרינה גבוה על האזור המטופל כדי למנוע כתמים בעור.
טיפוח נגד הזדקנות
טיפוח נגד הזדקנות: איך לבחור את המוצרים הטובים ביותר לעור שלך
טיפוח נגד הזדקנות: איך לבחור את המוצרים הטובים ביותר לעור...
טיפים לאיפור מושלם לכל יום סיפורה של עדי מתל אביב
טיפים לאיפור מושלם לכל יום: סיפורה של עדי מתל אביב
טיפים לאיפור מושלם לכל יום: סיפורה של עדי מתל אביב בוקר...
10 טיפים חיוניים לטיפוח עור הפנים בבית
10 טיפים חיוניים לטיפוח עור הפנים בבית
10 טיפים חיוניים לטיפוח עור הפנים בבית בשגרת החיים העמוסה...
השפעת התזונה על היופי מהדורת 2024
השפעת התזונה על היופי: מהדורת 2024
השפעת התזונה על היופי: מהדורת 2024 השפעת התזונה על היופי:...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות