אופנה וטיפוח בלי לשבור את הכיס: מוצרים עד 185 שקלים

מי אמר שמוצרי יוקרה חייבים להיות יקרים? אם גם אתם אוהבים את תחושת היוקרה והאיכות של מוצרי המעצבים, אבל לא רוצים לשבור את הכיס, הגעתם למקום הנכון.

תוכן העניינים

אופנה וטיפוח בלי לשבור את הכיס: מוצרים עד 185 שקלים

אופנה וטיפוח בלי לשבור את הכיס: מוצרי יוקרה לטיפוח לא חייבים להיות כל כך רחוקים מהישג יד כמו שחשבתם. אם, כמוני, הסתכלתם אי פעם על תג המחיר של מוצר טיפוח או איפור ואמרתם “אין סיכוי”, אתם במקום הנכון.

בעולם המותגים היוקרתיים של מוצרי טיפוח

זה יכול להיות קשה למצוא את האופציות הזולות יותר, אבל הן קיימות. ועם אותו עקרון שמנחה את המעצבים בין אם הם מייצרים מוצר ב-1500₪ או ב-30₪, אפשר להיות בטוחים שהאיכות עומדת בסטנדרטים הגבוהים.

ליידי מייקאפ

כשיצאתי לחקור את המוצרים הכי טובים של מעצבים במחיר של עד ₪185, חשבתי שיהיה לי קשה למלא את הרשימה, אבל לשמחתי הרבה יש כל כך הרבה אופציות מרהיבות שהיה קשה לצמצם. ממוצרי שפתיים וסמקים ועד שמפו יבש,

הנה 8 מוצרים של מעצבים שירשימו אתכם.

1 / 7 Westman Atelier Baby Cheeks (₪185)

מדובר במותג שמגובה על ידי סלבריטאים כמו אן האת’ווי, גרטה לי, נעמי ווטס, ג’ניפר גארנר ואל מקפירסון. זה גם פייבוריט של עיתונאים בתחום היופי. “ניסיתי את הסומק הזה לפני קצת יותר משנה ומאז לא חזרתי אחורה,” אומרת עורכת היופי הבכירה אלי הוגן. “הוא מספק גוון שמוסיף דינמיות לפנים שלי, אפילו עם רוזציאה, ומגביר את הביטחון שלי. הקסם מאחורי המוצר הוא מאפרת הסלבריטאים גוצ’י ווסטמן, שגם היא סובלת מרוזציאה. היא שואפת ליצור איפור מבוסס טיפוח כך שלעולם לא ירגיש כבד ותמיד ירגיש לחותי.”

קנה ב-₪185 – אמזון.

2 / 7 CHANEL Le Rouge Duo Ultra Tenue (147₪)

שאנל היה המותג שעומד מאחורי השפתיים המדהימות של סלבריטאים במהלך עונת הפרסים של 2024. בין פרסי ה-SAG, האמי וגלובוס הזהב, מוצרי שאנל נראו על פני סלבריטאים כמו איסה ריי, איו אבדירי, ברי לארסון, מרגו רובי וג’ניפר אניסטון. הכוכבת של “חברים” השתמשה במוצר זה בגוון Light Rose בטקס פרסי ה-SAG.

קנה עכשיו – 147₪

3 / 7 YSL Touche Éclat Awakening Concealer Click Pen (125₪)

זה לא יכול להיות יותר אייקוני מה-YSL Touche Éclat. מאפרים נשבעים בו וסלבריטאים אוהבים אותו לבוסט מיידי של הבהרה בכל מקום על הפנים. (ג’סיקה בייל העלתה סרטון בטיקטוק כשהיא משתמשת בו.) טיפ מקצועי: הוא די קל בכיסוי, כך שאם רוצים להסתיר עיגולים כהים, השתמשו בו מעל הקונסילר הרגיל שלכם להבהרה נוספת.

קנה ב- 125₪

4 / 7 Oribe Serene Scalp Oil Control Dry Shampoo Powder (169₪)

מותג היוקרה לטיפוח השיער Oribe מצטיין עם שמפו יבש זה שמספיג, מווסת ומונע עודפי שמן בזמן שהוא מקדם קרקפת בריאה ומאוזנת.

קנה ב-169₪

עוד על: 4 מוצרי יופי למילוי מחדש שיהפכו את השגרה שלך ליותר ירוקה ונכונה.

5 / 7 Dior Diorshow Iconic Overcurl Mascara (137₪)

הבעיה הכי גדולה שלי היא הריסים הישרים בעקשנות שלי, כך שמסקרה מתעגלת זו היא מספר אחת ברשימת המשאלות שלי. הכוכבת סקרלט ג’והנסון מודה שזה חלק מה”מראה היומיומי” שלה לריסים מלאים.

קנה ב- 137₪

6 / 7 Givenchy Rose Perfecto Tinted Liquid Lip Balm (169₪)

הנה הבאלם הנוזלי הראשון עם מרכיבים שמטפלים בעור השפתיים ב-97 אחוזים, כך שהשפתיים נשמרות לחות, רכות ובריאות עם כל שימוש. ישנם גימורים מבריקים ונוצצים, והגוונים 001 ו-011 מסתגלים ל-pH של השפתיים, יוצרים גוון ייחודי.

קנה ב- 169₪

איך לעצב פוני
איך לעצב פוני

7 / 7 Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter (180₪)

עוד אייקון אמיתי מתחת ל-185₪ הוא המסנן האמיתי הזה בצורה נוזלית. אפשר להשתמש בו לבד, מתחת למייקאפ להארה מבפנים, או כשכבה אחרונה כמגביר הארה.

קנה ב-180₪

אין צורך לוותר על איכות ויוקרה כשאפשר ליהנות מהמוצרים המובילים של המעצבים במחירים נגישים לכל כיס. התחילו להתפנק ולהרגיש כמו מיליון דולר, בלי לשלם על כך.

שאלות נפוצות
לא בהכרח. מעצבים רבים מציעים מוצרים במחירים נמוכים יותר שמיוצרים באותן רמות איכות כמו המוצרים היקרים יותר שלהם. הם משתמשים באותם חומרים וטכנולוגיות כדי להבטיח מוצר איכותי.
כדאי לעקוב אחרי המלצות של עיתונאים בתחום היופי והאופנה, לחפש ביקורות מקוונות ולהתעדכן במבצעים והנחות בחנויות מקוונות ובקניונים.
בהחלט. ישנם מעצבים רבים המציעים מוצרי טיפוח ואיפור במחירים נגישים, במיוחד אם מחפשים במבצעים או ברכישת מוצרים מוקטנים או סטים מיוחדים.
חנויות מקוונות כמו Sephora, Nordstrom, ואתרי מכירה ישירה של המותגים מציעים לעיתים קרובות מבצעים משתלמים. כמו כן, כדאי לבדוק חנויות עודפים ומבצעים בקניונים.
לא בהכרח. חיי המדף של המוצרים תלויים בהרכב החומרים ולא במחיר. מוצרים איכותיים של מעצבים מיוצרים כדי להחזיק זמן רב, גם אם הם נמכרים במחיר נמוך יותר.
היתרון המרכזי הוא קבלת מוצר איכותי עם חוויית שימוש יוקרתית במחיר נגיש יותר. זה מאפשר ליהנות מהמותגים המובילים בלי להוציא סכומים גדולים, ולחוות את האיכות והעיצוב שהמותגים האלה מציעים.
איפור מושלם לכל היום
הסודות לאיפור מושלם לכל היום: טיפים מהמומחים
הסודות לאיפור מושלם לכל היום: טיפים מהמומחים האיפור הוא...
טרנדים חמים באיפור 2024
10 טרנדים חמים באיפור 2024: מה חדש ומה חייבים לנסות?
10 טרנדים חמים באיפור 2024: מה חדש ומה חייבים לנסות? טרנדים...
הסרת שיער ביתית
הסרת שיער ביתית: שיטות יעילות והמלצות למוצרים הטובים ביותר
הסרת שיער ביתית: שיטות יעילות והמלצות למוצרים הטובים ביותר הסרת...
בחירת מוצרי איפור
בחירת מוצרי איפור: המדריך השלם למתחילות
בחירת מוצרי איפור: המדריך השלם למתחילות כשמדובר בבחירת מוצרי...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות